Lähes rinnaton laiha vai pyöreä ja rinnat?
Ikävä myöntää, että olen melkein tyytyväinen viiteentoista liikakilooni jotka tulivat vuoden sisällä. (kilpirauhasen vajaat.)
Normaali painoisena rintani ovat pienet a-kupit nyt pyöreänä minulla on rinnat. Pitäisi ruveta laihduttamaan, mutta tylsä palata siihen rinnattomuuteen. Pidän itsestäni nyt enemmän muutenkin.
Tiedän ettei kumpikaan ole hyvä vaihtoehto, mutta jos pakko olisi valita, kumpi olisit..?
Kommentit (128)
Mulla on nyt B-C kupin rinnat laihana. Mieluummin olisi vain se B. Olin ennen lasten saamista vähän pyöreä, ihan siis normaalipainoinen vielä, ja mulla oli isot DD-rinnat. En tykännyt. Nyt on jotenkin niin ihana pukea minkälaisia vaatteita tahnsa päälle! Ennen piti olla niin tarkka, sillä isorintainen, normaali (tai pyöreä) vartaloinen näyttää helposti isommalta kuin onkaan, riippuen vaatteista. Laiha näyttää aina hoikalta.
Vielä kun kilon saisi pois...
IHan siksi. Kun nainen katselee kadehtien mallikuvien photoshopattuja luikeroita, hän kuvittelee että hänenkin pitäisi näyttää samalta, ja jos ei samaan pääse, niin voi ainakin yrittää saada jotain samaa = tuote jota kuvalla myydään.
Miesten maulla taasen ei ole mitään tekemistä vallitsevan naiskuvan kanssa. Tuo naiskuva on suunnattu nimenomaan naisille.
jonka päällä vaatteetkin roikkuu.
Ahhahhaa, huvittavaa tää lautojen suunsoitto, kun kuvittelevat, ettei niiden miehet oikeasti himoitse kunnon rintoja joita puristella, eikä niitä rusinoita, joita saa etsiä suurennuslasin kanssa.
Vierailija:
Ahahahaa, huvittaa tää läskien puolustelu, että miehet haluaa pyöreitä naisia.
Katsokaapa vähän aikaa ravintolassakin, miten käy. Kyllä hoikan ja urheilullisen naisen ympärillä säpinää on enemmän kuin väsähtäneen ylipainoisen lollon ympärillä.
Ja sun suureksi kauhuksi voinen ilmoittaa, että mulla on ollut ihan yhtä kiinteä povi ja sama kuppikoko olenpa painanut 60 tai 80 kiloa. Eiks olekin järkyttävää? Ei ole muuttunut veteläksi ihraksi, edes laihtuessa.
JA moni mies puristaa mieluummin edes jotain, laudoilla kuin ei ole yhtään mitään.
Vierailija:
Voi tietenkin olla, että jotku miehet on sellaisia tissimiehiä, jotka tykkää puristella vetelää, valkeaa ihraa, mutta....
Jääkööt sanomatta.
2 yhtä kaunista kasvoistaan olevaa naista, toinen bmi 26, D-kuppi ja pyöreä peppu, ja toinen aa-kuppi, bmi 18. Kumpaa naisista miehet katsovat? Odotan vastauksia, itse tiedän sen(eräässä lehdessä oli tarkat prosentit)
52kg 150cm ja painoindeksi on 23,1 joka on ihan normaali paino.
Vierailija:
Jos painaa saman ja on 20 senttiä lyhyempi niin on kyllä ylipainoinen kaikkien painoindeksienkin mukaan.
Itselläkin kiinteä povi, D75, toki voi rupsahtaa ennen kuin 50 tulee mittariin. Minulla painoa 53 kg, pituutta 163, geenilahja nämä rinnat :)
Vierailija:
nätti naama, mutta liian laiha. Ei kukaan mieskään halua kävelevää luurankoa.
Mulle on ihan sama mitä mieltä mies tai miehet ylipäätään on! Mä olen naimisissa, kahden lapsen äiti, ei mua baareissa juokseminen kiinnosta tai se, saisinko kiinnostusta muilta miehiltä. Ja se omakin rakastaa mua jonkun muun kuin ulkonäön takia... Tiedän, että mies tykkäsi isoista rinnoista enemmän. Mutta ei ne pelkän painon takia kadonneet, kyllä kahdella raskaudella ja pitkillä imetyksillä oli enemmän sen kanssa tekemistä. En minäkään miestä vaihtoon laita, vaikka siinäkin on vanhenemisen merkkejä!
Itse viihdyn hoikkana paremmin, olen aina sitä halunnut olla, mutta nuorempana kilot oli tosi tiukassa. Nyt bmi on just vähän alle 20 ja tässä kropassa viihdyn.
t. 69
Oikeasti, ei se paino ole ratkaiseva jos tosi rakkaus iskee (= ihan sama onko täysin lauta tai ylipainoinen).
Sinä et siitä tykkää mutta hän tykkää. Hyväksy se ;)
Päättäkäämme keskustelu tähän. Jokaiselle tyypille löytyy ottajansa ja ihailijansa.
Arvostetaan toisiamme, olemme sitten lihavia, lautoja, isotissejä, laihoja jne....
Kate on vaan persoonallisella tavalla kaunis nainen. Harva siitä pitää mutta minä jään katselemaan hänen kuviaan! Ja vaikka tissejä ei olisikaan.
Vierailija:
Oikeasti, ei se paino ole ratkaiseva jos tosi rakkaus iskee (= ihan sama onko täysin lauta tai ylipainoinen).
yleensä aika rinnattomia jne. Mutta miesten maku on ihan erilainen ja olisi typerää kuvitella, että ne naiskuvat, joita on naisille tarkoitetuissa lehdissä, muotinäytöksissä tms. olisivat MIESTEN naisihanteen mukaisia.
178/60, b-kuppi