Olen nyt 5pv syönyt kevyesti ja liikkunut. Paino noussut 4kg!!!! Mitä ihmettä?
Olen siis jättänyt ruokavaliosta herkut pois kokonaan. Sain myös joululahjaksi kuntopyörän, jota harjoittelen polkemaan joka päivä, nyt olen polkenut niin, että olen joka päivä kuluttanut vähintään 200 kaloria.
Silti vaaka näyttää neljän kilon painonlisäystä. Mitä ihmettä teen väärin?? Omituista!!
Kiitokset!
Kommentit (10)
Siskoni aloitti laihdutuksen syömällä OIKEASTI terveellisesti (vihanneksia, kuituja..) ja aloitti myös lenkkeilyn. Aluksi tuli hänellekkin painoa lisää ja meinas uskokin loppua mutta kun se paino alkoi pudota niin se todella putosi. 20kg lähestulkoon tais sillon vajaassa vuodessa pudota ja kapealta hän näyttää tänäkin päivänä. Älä huolestu vaan jatka samaan malliin...
ja syöt siksi suolaisempaa ruokaa, sinua myös janottaa enemmän, joten siitä kertyy nestettä. Jos olet vaihtanut kevyempään ruokaan, tarkista myös käyttämäsi salaatinkastikkeet, juustot, levite, ja maitotuotteet.
Aamulla syön kaksi paahtoleipää, rasvatonta jugurttia tai viiliä, kinkkua ja kahvia.
Seuraavan kerran syön iltapäivällä tai illalla jauhelihakeittoa/kesäkeittoa tai jotain kanaruokaa.
Iltapäivällä syön, jos ehdin, kaksi ruispalaa ja viiliä sekä omppua, banaania ja vihanneksia.
Jos ehdin illalla syödä jotain, niin syön näkkäriä, kinkkua ja puuroa.
Vettä juon noin kahdeksan lasillista päivässä.
ap
Nimittäin lihakset todellakin painavat paljon, ja painavat enemmän kun läski.
Olen nyt noin parin viikon ajan syönyt terveellisemmin,on säännölliset ruokailuajat,enkä syö herkkuja ja minullakin on paino noussut tuona aikana yli 3 kiloa...vettä juon paljon ja lenkkeilen päivittäin n.tunnin ajan..olen miettinyt mistä johtuu tuo painon nousu..ajattelin unohtaa puntariin tuijottamisen toistaiseksi kun meinaa masentaa..heh
Ei siis leipää ja puuroa vaan esim. kanaa ja salaattia, hedelmiä, kasviksia, lihaa (ei makkaraa)
Vierailija:
Aamulla syön kaksi paahtoleipää, rasvatonta jugurttia tai viiliä, kinkkua ja kahvia.Seuraavan kerran syön iltapäivällä tai illalla jauhelihakeittoa/kesäkeittoa tai jotain kanaruokaa.
Iltapäivällä syön, jos ehdin, kaksi ruispalaa ja viiliä sekä omppua, banaania ja vihanneksia.
Jos ehdin illalla syödä jotain, niin syön näkkäriä, kinkkua ja puuroa.
Vettä juon noin kahdeksan lasillista päivässä.
ap
Ite oon muutamassa kuukaudessa tiputtanu painoa 14kg ja ihan kaikkea olen syönyt.
Vähentänyt vain annoskokoa, jättänyt jokapäiväiset herkut pois, tuotteet rasvattomia jne.. Herkkujakin syön en jokaviikko, mutta kerran pari kk saattaa mennä sipsipussi+karkkia lisäks iso säkki :)
Leipää, perunaa, riisiä, makarooni, leipä jne.. hiilarit siis kuuluu edelleen ruokavaliooni, koska aion myös tulevaisuudessa syödä niitä ja olen ajatellu painoni pitää, enkä vaan saada sitä hetkeksi alas jollain ihmedieeteillä! Kaikkea voi syödä mutta kohtuus kaikessa, siinä mun laihduttamisen salat sekä liikunta! Kuluta siis enemmän mitä syöt:)
2-4 kertaa viikossa vaihdellen cycling, pump, step,muokkaus sekä kävely/juoksu miten jaksaa.
;-)