mitä " kiellettyä" olet jo tänään syönyt? laihdutatko?
Kommentit (16)
Mutta mulla on hyvä syy syömiseeni (naurakaa vain, olen heikko) ja se syy oli aika karmaiseva, en tiedä et viittinkö laittaakaan sitä tähän.
no kevytmaitoa laitoin kahviin vaikka olis voinu ostaa kaupasta rasvatonta mutta se määrä ei oo niin kauhee että koko homma siihen maitoon kaatuis. heh.
kaikkea saan syödä mitä mieli tekee
Ja laihdutan... en ole " sortunutkaan" pitkään aikaan, mutta nyt selittelen noita rankalla päivällä ja sillä kun olen kipeänä. Seliseliseli... ;-)
aamupuuro ja lounaaksi wokkivihanneksia. Plus kahvia.
pisteitä ei vaan saa ylittää, ja kahdeksastatoista on jäljellä 10
Söin aamulla 2 Rouskis-korppua (runsaskuituista ruista), philadelphia light tuorejuustoa noin 15g, 3 ohuen ohutta kinkkuviipaletta ja keitetyn munan.
Välipalana mandariini.
Nyt lounaalle (on nälkä); aion syödä grillatun broilerin fileen ja grillattuja kasviksia.
TSEMPPIÄ kaikille laihduttajille! Jos olet tänään langennut johonki herkkuun, niin yritä vaikka liikunnalla kuluttaa se. Reipas kävelylenkki tekee hyvää myös mielelle!
Laihiksella olen tosi tiukka itselleni, tänään olen syönyt kaurapuuron rasvattomassa maidossa aamupalaksi (en jaksanut leipää enää, iso annos) ja juuri söin lounaaksi kaalipataa, nam!
Huomenna päivällä syön kaurapastaa tomaattitonnikalakastikkeella, illalla herkuttelen fetasalaatilla.
Onneksi en ole makean himoinen! Ruoka-annosten koot on vain pitänyt tarkistaa, järjettömiä määriä olen syönyt. Tiputettavaa on 17kg ja tiedän onnistuvani :)
En laihduta, olen raskaana. Kiloja tullut ihan kiitettävästi eli " laihdutuskuuri" on tiedossa jossain vaiheessa.
Vierailija:
.....
Ruoka-annosten koot on vain pitänyt tarkistaa, järjettömiä määriä olen syönyt. Tiputettavaa on 17kg ja tiedän onnistuvani :)
terveisin toinen ei-makeanhimoinen, jolla on ollut valtavat annoskoot!!
eli vastaaja 16
ja olen syönyt 2 dallaspullaa ja pienen suklaakinuskileivospalan. illalla spinninkiin, ei huolta lihomisesta...
siis nuo herkut normaalien ruokien lisäksi.
ja aamupalalla söin jugurtin (jossa sokeria)
Yritän pudottaa painoa...No huomenna jumppaan ja salille
meetvurstia ja rasvaista juustoa. Ehdottomasti kiellettyjen listalla :(
ja vanukkaan, pitäisi vielä 10kg pudottaa painoa mut en kovin tosissani yritä ;)
En laihduta, mutta tarkkailen painoani.