Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki on ruuhkainen, saasteinen, likainen, ahdas ja kallis kaupunki. Samaan listaan menee Espoo ja Vantaa. Oikein puistattaa, jos pitaisi asua noissa paikoissa!

Vierailija
16.01.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella asuvani missään muualla.

Vierailija
2/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me avarakatseiset, luovat, talouden veturit pysytään täällä. Täällä on älykkäitä ihmisiä, eikä mitään teollisuusduunareita pelkästään. Meillä on kulttuuria, taidetta, viihdettä, konsertteja ja erikoisia ihmisiä, jotka opettaa lapsille suvaitsevaisuutta ja uusia kulttuureja.

Ja jos muutat mielesi, muistathan mennä lähiöön, niin ei tarvitse kuunnella sun rasistisia ahdasmielisiä jorinoita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot sit useinkin käynyt Espoossa? Tää on oikea maaseutupitäjä parhaasta päästä: talo siellä, toinen täällä ja välissä valtava pelto ja pari traktoria. Hirvet juoksee takapihoilla (kokemusta on, Länsi-Espoossa asutaan Länsiväylässä lähes kiinni) ja kauriit pelloilla.

Takas Stadiin het, kun lapset on niin isoja, että eivät kaipaa enää omaa pihaa! Nimim: 4. polven paljasjalkainen stadilainen, nyt hetkeksi maalle karkoitettu raukka

Vierailija
4/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinua mikään pakota tänne niinkuin minuakaan ei mikään pakota sinne maalle, terv helsinkiläinen

Vierailija
5/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei selvästikään ole koskaan käynyt pk-seudulla.

Vierailija
6/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takas Stadiin het, kun lapset on niin isoja, että eivät kaipaa enää omaa pihaa! Nimim: 4. polven paljasjalkainen stadilainen, nyt hetkeksi maalle karkoitettu raukka

[/quote]

Vierailija
7/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi asua siellä saasteen keskellä yli hinnoitetuisssa asunnoissa???

Ei ymmärrä ei. Eikä myöskään varmaan yli 4 miljoonaa muutakaan suomalaista, jotka asuvat pk-seudun ulkopuolella.

Vierailija
8/8 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Saksassa keskisuuressa kaupungissa, ja mielestäni Helsinki on kyllä ihastuttavan rauhaisa, ei-ruuhkainen, puhdas ja kaikkea muuta. Ja kaunis kaupunki. Tätä mieltä on muuten jokainen muualla euroopassa asuva, joka Helsingissä on käynyt. Kovassa huudossa on Hki.

Ja Espoo?? Et ole tosissasi. Itse olen alunperin espoolainen ja olen kyllä sitä mieltä, että se on aika landea (ihan positiivisesi). Järviä, laakeita peltoja jne. Todellakaan ole mikään ruuhkainen suurkaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi