Saako tytöt luistella koulussa hokkareilla?
Kommentit (27)
ja kaunoluistimet... Eikö se niin mene?
Meillä ainakin tehtiin hyppyjä koulussa. Ne ei onnaa hokkareilla.
tällä meillä päin iso osa tytöistä pelaa ringetteä, miksi he joutuisivat hankkimaan liikuntatunteja varten muita luistimia?
Mä sain luistella hokkareilla kun aikani taistelin opettajan kanssa. Ope oli sitä mieltä että kaikkien tyttöjen pitää osata luistella kaunokeilla, vaikka pelaakin lätkää.
ostamaan tietynlaisia urheiluvälineitä.
meillä ollaan kieltäydytty jopa ostamasta sukisia lapselle vaikka koulu vaati. meillä ei lasta meinaan hiihtäminen kiinosta pätkääkään ja minä en todellakaan laita 100 euroa siihen että saa sukset ja hiihtää niillä 2 kertaa. en tod.
Kouluissa muuten olis syytä olla laina vehkeita. meinaan tuolaiset vaatimiset on naurettavia.
myös sillon ku ite olin koululainen, niin tytöillä piti olla tyttöjen luistimet ja pojilla poikien luistimet.
Ei voi olla totta!!!
Meillä onneksi saa ja saisin kyllä melkoiset hepulit jos ei saisi. Niillähän oppii oikeasti luistelemaan kunnolla. Harmi kun oma tyttöni ei ole halunnut jostain syystä niitä vaikka muuten on kovasti poikamainen ja tykkää " poikien" harrastuksista.
Suksia saa halvemmallakin kuin 100 eurolla, aikuisten uudet suksetkin maksaa alle 100 euroa. Kirpputorilta saat sukset 5-10 eurolla.
Vierailija:
ostamaan tietynlaisia urheiluvälineitä.meillä ollaan kieltäydytty jopa ostamasta sukisia lapselle vaikka koulu vaati. meillä ei lasta meinaan hiihtäminen kiinosta pätkääkään ja minä en todellakaan laita 100 euroa siihen että saa sukset ja hiihtää niillä 2 kertaa. en tod.
Kouluissa muuten olis syytä olla laina vehkeita. meinaan tuolaiset vaatimiset on naurettavia.
Kavereiden painostuksesta sitten piti ostaa kaunarit tytölle. mutta 3 luokalle asti luisteli hokkareilla.
Vierailija:
Suksia saa halvemmallakin kuin 100 eurolla, aikuisten uudet suksetkin maksaa alle 100 euroa. Kirpputorilta saat sukset 5-10 eurolla.Vierailija:
ostamaan tietynlaisia urheiluvälineitä.meillä ollaan kieltäydytty jopa ostamasta sukisia lapselle vaikka koulu vaati. meillä ei lasta meinaan hiihtäminen kiinosta pätkääkään ja minä en todellakaan laita 100 euroa siihen että saa sukset ja hiihtää niillä 2 kertaa. en tod.
Itsellänikin oli aina hokkarit ja kyllä niillä ne ainakin meiltä vaaditut " temput" onnistuivat. Sitä paitsi aika paljon me pelattiin jääpalloa.
Mun molemmilla tytöillä on hokkarit eikä kumpikaan ole luokkansa ainoita hokkarinkäyttäjä-tyttöjä.
no meillä on jopa lätkämatseja tyttöjen ja poikien välillä..
_20 kait?
siis kaunareista ja hokkareista?
Ei mikään. Sen sijaan se on jo sinänsä vaarallista, että 20 taidoiltaan erilaista, pääsääntöisesti aika surkeaa luistelijaa on yhtä aikaa pienellä jäällä. Eniten tapaturmia saattu muuten kouluissa silloin kun luistimia riisutaan...
Veikkaanpa että jos vanhemmilla vain riittää asennetta niin koulu ei voi vaatia tytöiltä piruetteja jos niitä ei vaadita sitten myös pojilta.
itselläni oli hokkarit... parilla kaverillani oli hokkarit ja paljon nuoremmalla pikkusiskollani oli hokkarit... eli ainakin viimeiset 20 vuotta on tytöt saaneet luistella hokkareilla.