Auttakaa minua, jotka olette tilanneet Petite Pommesta!!
Osasin lisätä tuotteet ostoskoriin, mutta minkä valitsen noista toimitustavoista? Ja paljonko heillä on toimituskulut Suomeen?
Onko joku tilannut sieltä nyt Ticketin haalareita, jotka tarjouksessa? Kuinka kauan toimitus kestänyt? Kun tuon yhdenkin haalarin kohdalla teksi " Bestil nu, vi sender først medio September og hæver først pengene når varen sendes." Mitä tämä tarkoittaakaan...?
Kiitos, jos joku osaa valaista minua!! =o)
Kommentit (9)
NE EI PÄIVITÄ SIVUJAAN! Siellä on vieläkin vaihtoehtona tuotteita mitä olin tilaamassa ja kokojakin muka on...lopulta tuli viesti, että tätä ja tätä ja tätä ja tätä ei ole. No katselin heidän sivujaan ja vaihdoin kokoa sen mukaan mitä sivut antoi mahdolliseksi valita. Vastauksena tuli NE ON KAIKKI MYYTY, niitä ei ole. En tajua mikseivät sitten poista niitä sivuiltaan. HEMMETTI SOIKOON. Jos siis tilaat haalareita, niin luultavasti noita ei edes ole. Yrittävät sitten myydä takaisin jotain noin suurin piirtein vastaavaa...jep jep. Mua niin ärsytti, että käskin perua koko tilauksen, en halua tuolta yhtään mitään!
Samoja kokemuksia viime syksyltä ;). Vettäpitämätön puku kokoa 92 ei mielestäni ole ihan sama kuin vettäpitävä puku kokoa 80, mutta olihan se luova vaihtoehdotus kaupalta ;)
Siis mulla näin friikkinä pisti jo vihaksi. Minä kun en ole ostamassa vaan " haalaria" tai " paitaa" ...olen ostamassa juuri tiettyä, sitä mitä haluan... ja sitten tuo kun joutuu jo vastailemaan tilauksen tehneille, että jotain ei ole, NIIN MIKSI HEMMETISSÄ NE EI VIELÄ SILLOINKAAN POISTU VALIKOIMASTA. Argh ja vielä kerran argh :)
kokovaihtoehtojakin on monta ja mitään niistä ei ollut, kun kysyin. ÄRSYTTÄVÄÄ! Yrittävät varmaan " paremmalla" valikoimalla saada ihmiset tilaamaan ja sitten " ei ole" tuotteiden kohdalla yrittävät tarjota loppuja mitä nyt sattuu olemaan. (sori pakko vaahdota tänne, kun miehelle ei voi...se kun ei ymmärrä kuinka jaksan hermota jonkun noin pienen asian takia :)
Et sattumalta satu tietämään onko heillä ollenkaan Ticketin pinkkiä lehtikuvioista haalaria koossa 92cm ja se jossa on vaan yksi vetoketju? Kun eilen ainakin näytti olevan sivujen mukaan...
Butik Bambino, siellä paljon Ticketiä, minusta siellä oli mm. juuri tuo mainittu haalari.
Sain eilen paketin Bambinosta, ei todellakaan valittamista. Kaikki vaatteet tulivat ja sain vielä extrana karkkiakin ;) Kulut olivat muistaakseni 15 ¿, tilasin kyllä aika paljon vaatteita.
Tuolla butiikki bambinossa tulee jokin prosenttilisä ulkolaisilla korteilla tilatessa. Tilasin joulukuussa yhden takin ja silloin minua ärsytti tuo lisä ja päätin, etten sieltäkään tilaa, jos ei ole ihan pakko (etten muualta saa).
Valitan nyt oikein urakalla tähän ketjuun tanskalaisista nettikaupoista. Toissa päivänä sain paketin Tinyzonesta ja tilasin kaksi samanlaista paitaa eri koossa molemmille lapsille. No tuli kaksi samaa paitaa samassa koossa. (Muutenkin tilauksesta puuttui 1/3 tilaamistani tuotteista, kun nuo oli olleet loppu...taas peräänkuulutan sivujen päivitystä tai automaattista päivitystä) No siis noita paitoja oli kaksi samaa kokoa...otin yhteyttä ja vastaus oli. Pakkasimme kaksi samassa koossa, kun se toinen oli loppu?!?!? Siis ihan pimeetä. Olisivat nyt edes kysyneet ennen lähetystä haluanko paitoja kaksi samassa koossa eri kokojen sijaan. Ei paljoa lämmitä kaksi samaa paitaa koossa 104, jos olisin halunnut 92 ja 104cm... Minua oikeasti sieppaa nyt ihan urakalla. Perustakaa nyt joku tai laajentakaa kunnon suomalaisia nettikauppoja, niin voin kantaa rahani sinne...hemmetti!
Eli tilasin puvun jota heillä ei sitten ollutkaan. Vahvistuskin sieltä ehti tulla, ja sitten muutaman päivän päästä sähköposti ettei pukua olekaan. Hyväksyin sitten toisen puvun tilalle, ja kysyin siihen hanskoja, joiden toimitus luvattiin samassa paketissa. Meilailtiin hanskoista vielä useamman kerran ja myyjä lupasi että niitä vielä on. Kuinka ollakaan, sieltä tulikin ihan eriväriset hanskat, ja mukana tilausvahvistus jossa luki vain " Loppu" oikean värin perässä.
En jaksanut edes valittaa, katsotaan kun Visa-lasku tulee kuinka paljon jouduin maksamaan niistä vääränvärisistä hanskoista. Lupasi alunperinkin niistä alennusta joka ei tietysti näkynyt silloin vielä maksettaessa.
Harmittaa...
Sitten toimitus suomeen on ilmainen yli 1200 DKK:N tilauksessa. Eli jos ostat kaksi haalaria, niin lähettävät ilmaiseksi. Muuten toimitus muistaakseni 85 DKK.
Laitat ostoksen koriin -> gå til kassen -> sieltä toinen toimitusvaihtoehto " shipping eu"
Toimitus on joskus todella nopea, joskus kestää pidempään (esim. silloin kun aleprosentit kasvavat ja on paljon tilauksia)
TUo teksti tarkoittaa sitä, että silloin syksyllä myivät haalareita jo ennen kun olivat saaneet varastoon.... eli lähettivät haalarin sitten vasta myöhemmin.