Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uusi passi maksaa?

03.01.2007 |

Eli Malagaan menossa ja uudet passit minulle ja Pojalle 1,6v. Mitenköhän saadaan passikuvaa pojasta!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passi maksaa 46 euroa ja on voimassa 5 vuotta. Toimitusaika on viikko.

Kuvaus onnistui meiltä loppujen lopuksi, mutta aika hankalaa oli ja piti käydä 2 kertaa kun ensimmäinen kuva epäonnistui (kuvaajan moka).

Vierailija
2/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin passikuvassa kun poika oli n. 1v3kk. Hyvin onnistui, tuijotti mykkänä kameraa (mikä oli tietty hyvä!). Ja eka kuva oli nappi.

Pidä tosiaan huoli että kuva onnistuu, ettette joudu uudelle kauvauskeikalle. Sen kuvanhan saa nähdä siitä kuvaajan kamerasta (digi) tai tv-ruudulta tai tietokoneelta, ei tarvitse ostaa näkemättä.

Nyt ne kuvan kriteerit on kasvaneet (uusi biopassi) ja ainakin syksyllä oli kuvien kanssa monilla ongelmia - kuvaajatkaan ei aina olleet selvillä uusista määräyksistä. Mutta nyt varmaan jo sujuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina otettu passikuvat kaikista itse ja passivirkailijat on kuorossa ihmetelleet missä näin hyviä kuvia otetaan... Voi napsia vaikka sata kuvaa, niistä onnistuu aina joku. katso vaan tarkat ohjeet kuvasta. Vaalea tausta pitää olla. Sitten mä olen itse tietokoneella tehnyt kuvasta oikean kokosen (mitatkin löytyy netistä) ja tilannut ne sitten jostain valokuvausliikkeestä.

Vierailija
4/4 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina otettu passikuvat kaikista itse ja passivirkailijat on kuorossa ihmetelleet missä näin hyviä kuvia otetaan... Voi napsia vaikka sata kuvaa, niistä onnistuu aina joku. katso vaan tarkat ohjeet kuvasta. Vaalea tausta pitää olla. Sitten mä olen itse tietokoneella tehnyt kuvasta oikean kokosen (mitatkin löytyy netistä) ja tilannut ne sitten jostain valokuvausliikkeestä.