onko täällä miehiä tai naisia joilla on salasuhde?
Aluksi heti että en moralisoi. Haluan vain kuulla kokemuksia miten olette päätyneet siihen. Tai jos on ollut, mutta on päättynyt, niin miksi päättyi?
Kommentit (54)
tällä hetkellä varatun perheellisen miehen kanssa ja useimmiten saman kaava eli harvemmin sinkkumiesten kanssa (paitsi yhden illan hoitoja).
itse varattu perheellinen N36
Tulla tänne avautumaan huoraamisestaan jos ei kestä kuulla muiden tuomioita. Pettäjä saa varmaan paremmin ymmärrystä toiselta pettäjältä?
Jos salasuhde on aivan oikeutettu ja pelkkä piriste omaankin parisuhteeseen silloin kun seksielämä parisuhteessa on huonoa, eikö sitä voi oveltä mennessä huikata, että " moi moi Kulta! Mä meen nyt piristää meidän suhdetta naapurin Helenan kanssa. Tuun takas päivälliselle!" .
Miksei salasuhdetta voi toiselle avoimesti myöntää jos itse kokee olevansa oikeutettu siihen? Parisuhdehan perustuu rehellisyyteen. Toisella on oikeus tietää mitä tapahtuu, oli lapsia tai ei mukana kuvioissa. Ei voi sillä verukkeella salata tekemistään, että lapset kärsisivät. Myös kumppani on ihminen, joka saattaa kärsiä suhteen paljastettua.
jos siitä julkisesti ilmoittelee. En minä myöskään ilmoittele milloin vaimoani paneskelen, sekin on meidän kahden välinen asia.
Ihme provo.
" jos siitä julkisesti ilmoittelee. En minä myöskään ilmoittele milloin vaimoani paneskelen, sekin on meidän kahden välinen asia.
Ihme provo."
Just joo. Rinnastat salasuhteesi varsinaisen parisuhteesi tasolle?
Kysehän oli tässä siitä, että muutamat ihmiset täällä väittävät olevansa oikeutettuja harrastamaan salasuhteita, koska puoliso ei anna. Jos he siis ovat oikeutettuja, näin ollen hei eivät tee väärin ja voivat täysin hyvällä omallatunnolla kertoa asiasta puolisolleen (ei muille ulkopuolisille ihmisille). Tokihan se sentään omalla puolisolle kuuluu ketä käyt paneskelemassa oli se sitten naapurin Esteri tai Sylvesteri.
Jos puoliso ei anna eikä mitään tapahdu, kysy sentään lupa ennen kuin juokset naapuriin. Ellei lupaa heru, ota ero ja juokse vasta sitten. Kypsymätöntä käyttäyttymistä aikuisilta ihmisiltä.
kaikki 4 tiedämme toisemme, olemme tai olimme kavereita. Mieheni ei tiedä asiasta vielä mitään, ja voi olla, et hän saa siitä piankin kuulla. Mutta ei kyllä minulta...
Olen aina ollut pettämistä vastaan henkeen ja vereen, mut rakkaudelle ei vaan voi mitään... oikeesti tästä asiasta ei voi tietää mitään ennen kuin se tulee omalle kohdalle.
Mihin järki loppuu, alkaa tunteet...
Vierailija:
kaikki 4 tiedämme toisemme, olemme tai olimme kavereita. Mieheni ei tiedä asiasta vielä mitään, ja voi olla, et hän saa siitä piankin kuulla. Mutta ei kyllä minulta...Olen aina ollut pettämistä vastaan henkeen ja vereen, mut rakkaudelle ei vaan voi mitään... oikeesti tästä asiasta ei voi tietää mitään ennen kuin se tulee omalle kohdalle.
Mihin järki loppuu, alkaa tunteet...
Näin se vain on. Tunteet ja järki eivät aina käy käsi kädessä, mutta järjellä voi kuitenkin harrastaa jotan tasapainoilua.
Meidän tapauksessa tiedän että jos kertoisin vaimolleni, ja sama koskee rakastajatartani, niin monen lapsen elämä muuttuisi merkittävästi huonommaksi.
Tämä on asia jota ei voi ymmärtää ennen kuin tilanteen on itse kokenut.
Ja niin naiivilta kuin se kuulostaakin, niin kyllä me niitä " virallisia" kumppaneitammekin rakastamme, puolin ja toisin.
En todellakaan kierrä kapakoissa kaatamassa naisia, tämä salainen suhde on ihan oma juttunsa. Mutta moralistit eivät tietenkään usko.
minäkin varastan kaupoista välillä tuhansien eurojen arvoisia tavaroita, arvokelloja ja muuta. Minä vaan rakastun niihin, ei voi mitään kun rakkaus on niin voimakas asia, piip piip. Sit mä eilen tapoin naapurin ruman eukon ja heitin ruumiin mereen. Ei voi mitään, järki loppui ja tunteet astui peliin, ei voi mitään. piip piip. Ihanaa ku ei tarvi järkeillä, menee vain minne tunteet käskee. Din dong, mun päässäni soi, ding dong.
M
Nuo ovat rikoksia, mitä näennäisnokkelasti kuvailit. Tässä alkuperäisessä viestissä tai avauksessa ei ole kyse mistään rikoksesta. Seksissä kahden aikuisen välillä ei ole mitään, mikä kiinnostaisi oikeusistuimia. Vielä pitkälle 1900-luvun puoliväliin oli, mutta onneksi tästäkin asiasta valtio on vetänyt tahmeat näppinsä pois.
ja voin kertoa, että on hlvetin monella muullakin, koska ainakin kaikki mun tapaamat " hoidot" on ollu varattuja ja perheellisiä miehiä, vaikken niitä ole tietoisesti " valinnut" .
On ihan ok. Niitähän on sitäpaitsi aina ollut, kauan sitten vain merkkimiehillä oli sellaisia, mutta nykyään voi kuka vaan pitää sellaista kassien tyhjennystä varten. Niinkuin huorissa kävisi mutta ei tarvitse maksaa.
M
Olen sitä mieltä että jos seksittömyydestä on parisuhteessa puhuttu ja asiaa yritetty ratkaista miksi sen eron hakijan pitää olla se osapuoli joka on ns. normaalisti käyttätyvä eli omaa himot! SE on normaalia ihmisen käytöstä ei se ettei koskaan tunne himoa puolisoaan kohtaan. Kyllä sen toisenkin osapuolen pitäisi aikuisena ymmärtää itse hankkia apua itselleen jos puoliso ei seksuaalisesti kiinnosta pätkääkään. Minä en vaan voi ymmärtää miksi se on ns. ymmärrettävämpi asia vaikka täysin epänormaalia käytöstä. On toki eriasia jos ei ole tunteita toista kohtaan, mutta myös silloin pitäisi toinen osapuoli päästää " irti" eikä syyllistää " seksinhimoistaan" jotka edelleenkin ovat osa NORMAALIA käytöstä.
ei ne fleshlight ym muut dildot korvaa ainakaan minulle sitä oman mieheni antamaa orkkua vaikka kyllä niitä myös itse itselleni teen...Se ihminen joka seksistä ei nauti ei voi ymmärtää eroa...Terveen parisuhteen omaava kyllä voi!
niin tokihan te silloin voitte rehellisesti kertoa tekemisenne puolisollenne. Kyllähän puoliso ymmärtää, että käytte panemassa vieraita vaan sen takia että avioliittonne pysyisi kasassa.
En ymmärrä miksi pitää olla yhdessä, jos sitä parisuhteen intiimeintä ja herkintä asiaa pitää hakea ulkopuolelta?