Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko täällä miehiä tai naisia joilla on salasuhde?

Vierailija
09.01.2008 |

Aluksi heti että en moralisoi. Haluan vain kuulla kokemuksia miten olette päätyneet siihen. Tai jos on ollut, mutta on päättynyt, niin miksi päättyi?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sieltä omasta kätköstä voi tulla huutelemaan muita moralisteiksi.,..

Vierailija
22/54 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin sanoisin, että noin ne nuoret pimut vaativat suvaitsevaisuutta, kun ei vielä ole tullut järkeä päähän.

Vierailija:

syitä ja selitykisä pettämisellle löytyy, oikeutusta ei.

MUTTA on jokaisen perheen/parisuhteen oma asia mitä siinä tapahtuu, ei kellään, ei teillä eikä minulla ole oikeutta heristää sormea. Täällä käy niin kovin nuorta porukkaa ja se (valitettavasti) näkyy kommenteissa, mielipiteet on niin kovin jyrkät ja paatokselliset. Kyllä elämä vielä opettaa sitä toista puolta :)

Joten sitä suvaitsevaisuutta kehiin taas kerran. Ei pettämistä kohtaan vaan erilaisia ratkaisuja tekeviä ihmisiä kohtaan.

T. N 30 vielä toistaiseksi uskollinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesästä asti ollaan treffailtu noin kerran viikossa. Kamalinta (?) on, että taidamme olla rakastuneita...

Mies kuuluu ystäväpiiriimme, joten siksi tää asia on vielä kamalampi. Emme pysty lopettamaan, emmekä kyllä edes sitä halua. Miehen puoliso on meidät saanut suutelusta kiinni, mun mies ei ainakaan vielä tiedä mitään.

Ollaan tavattu miehen työpaikalla silloin kun siellä ei ole enää muita töissä. Jännittävää, myönnän...

Vierailija
24/54 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta, ku nyt vaimo tarkkailee miestään joka hetki, ja tietää kyllä koska hän lähtee mua tapaamaan, mut ei pysty sitä estämäänkään.

Olen kyllä henkisesti valmistautunut, et jään tästä vielä miehellenikin kiinni, mut onko se sitten hyvä vai paha asia, niin en tiedä... Ehkä kuitenkin hyvä asia.

Vierailija
25/54 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin mies lähtee sinua tapaamaan? Tunteeko tämä vaimo ja miehesi? Entä jos vaimo paljastaa jutun miehellesi?

Vierailija
26/54 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

salasuhteita ei tarvis olla olemassa. Jos kumppanin kanssa sopii, että toinen käy vieraissa ja se on molempien mielestä sopiva ratkaisu, niin asia on ihan eri. Salaa vieraissa käyminen on kuitenkin alhaista toimintaa. Jos ei halua olla parisuhteessa, niin silloin ei pidä olla.

Minua on petetty, eikä pettäjä olisi halunnut erota. Seksuaalisesti en hänen mielestään enää ollut kiihottava, mutta hei onhan se kivaa, kun on kotona joku jonka kanssa voi jutella ja joka hoitaa kaikki ikävät asiat (siivous, kokkaus jne). Onneksi tajusin pitää pääni ja häipyä. Pitkään oli loukattu ja tarpeeton olo. Varsinkin, kun olin kuvitellut hänen pitävän minusta myös sängyssä.

Vierailija
27/54 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minkä takia pettäjät ei kerro ihan suoraan tekemisistään ja anna sille puolisolle mahdollisuutta valita haluaako elää suhteessa missä toinen käy vieraissa? Antaisivat edes sille puolisolle mahdollisuuden löytää vierelleen ihminen joka olisi uskollinen, rehellinen yms.

Kuin omasta suustani. Ihminen on kuitenkin perusluonteeltaan itsekäs ja häntä ajavat halut ja oman edun tavoittelu. Empatia ja sympatia unohtuvat aika äkkiä. Ihmiset, jotka ovat yhteiskunnan peruspilareita ja tukimuureja, muuttuvat äkkiä munattomiksi, kun tilanne niin vaatii. Ei voi muuta kuin toivoa, että itsellä ja puolisolla on sitä paljon mainittua selkärankaa.

JiiKoo

Vierailija
28/54 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on mies joka pettää??????????????????? Kyllä naisistakin siihen on......

Vierailija
29/54 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jolle meidän suhteemme on myös salasuhde. Petämme kumpikin omalta osaltamme kumppaneitamme.

En häpeä sitä. Me molemmat tarvitsemme tämän henkireiän arkea kestääksemme, kutsutaan sitä vaikka harrastukseksi.

Mitä väliä sillä on käynkä punttiksella, kapakassa vaiko ystävättären kanssa keräämässä iloa ja jaksamista arkeen? Kumppanit ja lapset siitä kyllä hyötyvät.

Vierailija
30/54 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on salasuhde. Kestänyt kesästä asti, silloin tällöin tapaillaan miehen luona. Mies on minua nuorempi ja sinkku, itse olen naimisissa ja lapsia, tosin niistä en ole kertonut. Hankkiuduin suhteeseen, koska seksi oli avioliitossani käytännössä loppunut. Mies ei koskaan tehnyt elettäkään siihen suuntaan, ja kyllästyin tilanteeseen.

Nyt tosin ollaan aloitettu sänkyelämä uudestaan aviomiehen kanssa, koska yritämme vielä lasta. :) Toivottavasti natsaa ja vielä oikean miehen kanssa! Salasuhde nimittäin luulee mun käyttävän pillereitä...

En tunne syyllisyyttä. Salamies naiselle on varmaan kuin fleslight miehelle. ;D

Seksi kuuluu elämään ja kai sen kuka tahansa ymmärtää, että jos seksiä ei ole pariin vuoteen, niin kumppani saattaa ryhtyä katselemaan muita!! Lisäksi mulla on toinen salasuhde ulkomailla, ollaan tunnettu jo vuosia, ja aikeissa on tavata taas.

Vierailija
31/54 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro vielä että nussit naapurin koiraakin.

Vierailija
32/54 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pikemminkin sanoisin, että noin ne nuoret pimut vaativat suvaitsevaisuutta, kun ei vielä ole tullut järkeä päähän.

Vierailija:

syitä ja selitykisä pettämisellle löytyy, oikeutusta ei.

MUTTA on jokaisen perheen/parisuhteen oma asia mitä siinä tapahtuu, ei kellään, ei teillä eikä minulla ole oikeutta heristää sormea. Täällä käy niin kovin nuorta porukkaa ja se (valitettavasti) näkyy kommenteissa, mielipiteet on niin kovin jyrkät ja paatokselliset. Kyllä elämä vielä opettaa sitä toista puolta :)

Joten sitä suvaitsevaisuutta kehiin taas kerran. Ei pettämistä kohtaan vaan erilaisia ratkaisuja tekeviä ihmisiä kohtaan.

T. N 30 vielä toistaiseksi uskollinen

Vierailija
33/54 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan

Vierailija
34/54 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta. On pakko jos vaimolta eisaa laadukasta seksiä.

Vierailija
35/54 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tarvii lähes päivittäin saada..

Itse en petä enkä hyväksy sitä.

Siksi olenkin sinkku. Vapaa panemaan silloin kun huvittaa,ketä huvittaa ja missä huvittaa :) Vaikka heti kun viime kerrasta on jo yli kaks viikkoa!!

Vierailija
36/54 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin perheeseen EI KUULU kaksi osapuolta, meidän perheeseen kuuluu VIISI. Lapset mukaanlukien.

Voin rehellisesti sanoa että olen yrittänyt KAIKKEA. Vuosia erilaisissa terapioissa, yksin ja yhdessä. Riitoja, keskusteluja, työtä, lomaa, tehtävien vaihtoa (eli minä kotona, vaimo töissä) jne.

Ei se meidän suhde mikään katastrofi olekaan, rakastamme toisiamme ja lapsiamme.

Seksuaalisesti homma ei vain toimi.

En oikein pysty keksimään syytä miksen saisi tai voisi harrastaa seksiä hyvän ystävättären kanssa joka elää samankaltaisessa tilanteessa? Se antaa meille molemmille jotain arvokasta lisää elämään. Se ei ole keneltäkään pois.

Vierailija
37/54 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä omaa oikeaa suhdetta.

Vierailija
38/54 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jotka ensin kotona kovaan ääneen kailottavat kuin pieni ja mitätön asia seksi on suhteessa, kokevat sitä sitten niin hirvittävän isoksi katastrofiksi jos tätä pientä mitätöntä asiaa käykin harrastamassa jossain muualla kuin kotona (jossa sitä ei harrasteta)

Yhtä tekopyhää kuin pettäminen väitän minä.

Vierailija:

Niin ja minkä takia pettäjät ei kerro ihan suoraan tekemisistään ja anna sille puolisolle mahdollisuutta valita haluaako elää suhteessa missä toinen käy vieraissa? Antaisivat edes sille puolisolle mahdollisuuden löytää vierelleen ihminen joka olisi uskollinen, rehellinen yms.

Kuin omasta suustani. Ihminen on kuitenkin perusluonteeltaan itsekäs ja häntä ajavat halut ja oman edun tavoittelu. Empatia ja sympatia unohtuvat aika äkkiä. Ihmiset, jotka ovat yhteiskunnan peruspilareita ja tukimuureja, muuttuvat äkkiä munattomiksi, kun tilanne niin vaatii. Ei voi muuta kuin toivoa, että itsellä ja puolisolla on sitä paljon mainittua selkärankaa.

JiiKoo

Vierailija
39/54 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkera, miksi olisin? Taisi osua teitä arkaan paikkaan kun älähditte aika nopsasti? Niin pitääkin, toivottavasti alkoi omatunto vaivaamaan?! Vai omaako pettäjät sellaista? Yleensäkkin valehtelu ja kaikki epärehellisyys etoo mua, niin varmaan teitäkin? Minkä takia täällä ihmiset ei saisi puolustaa petettyjä? Teidän lapsianne minä vaan säälin ja suren. =(

Vierailija
40/54 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni aika moni varattu nainen on ollut innostunut petipuuhista kanssani. Tuskin olen mitenkään harvinaisen haluttu mies.