Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ahdistaa kamalasti...auttakaa!!

Vierailija
22.05.2008 |

Ihan hirveä olo...itkettää ja ihan epätodellinen olo. Varasin jo ajan lääkärillekin..

Tuntuu, että tekis mieli huutaa vaan täysiä....pelkään että oireet kuuluu ahdistukseen tai paniikkihäiriöön. Pelkään sairastua...pelkään mitä muut sanoo tai aattelee,että nyt se sekos.Kaikki vaan ahdistaa, en kestä tällä hetkellä ihmisiä ympärillä, toisaalta taas haluaisin että joku kuuntelisi ja auttaisi. Mitä tämä on? Olenko hullu? Pystynkö käymään edes töissä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain sattunut?

Koita rauhoittua ja olla liikaa "miettimättä". Tee jotain ihan muuta jos vaan pystyt, että saisit ajatukset muualle.

Tsemiä!

Vierailija
2/2 |
22.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä riita oli miehen kanssa viikonloppuna ja jatkuu vielä...mies mököttää.kaikki minun vikani....en tiedä vaan jaksanko enää epätyydyttävää suhdetta mieheen joka on lasteni isä,mutta käyttäytyy suuttuneena typerästi ja käyttää henkistä väkivaltaa. Huutaa täysiä minulle ja kiroilee...olen saanut paniikkikohtauksen pari kertaa kun olen ollut miehen kanssa kahden ja hän on huutanut. Tällä hetkellä muutakin stressiä...mm. en jaksaisi nykyistä työtäni enään...asiakaspalvelua. Iso talovelka ja pienet lapset....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla