Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HELP! Miten saan Wordilla kirjoitetusta tekstistä vaakaviivan pois?!

Vierailija
09.01.2008 |

Se syntyi kun laitoin kolme tähden merkkiä peräkkäin, ja painoin enteriä, siitä tuli musta pienistä neliöistä koostuva viiva. Normaalisti sellainen lähtee poistamalla, mutta tuo ei. Jos hiiren laittaa päälle, siihen tulee semmoinen merkki kuin olisi kaksi nuolta päällekkäin ja sitä voi liikutella ylös alas, mutta se ei poistu millään. Jos tekstin (jonka keskellä se on) kopioi, niin se viiva kopioituu mukana. Minulla menee hermo, onko todella kirjoitettava koko tiedosto uudestaan?

Auttakaa, jos joku osaatte! En ole ennen moiseen törmännyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta, sarkain tms, ja sitä pystyy liikuttelemaan nuolilla, mutta pois se ei lähde. :(

ap

Vierailija
2/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut wordia tässä edessä niin ei voinut tarkistaa valikkoa. 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattinen muotoilu on mahdotonta kumota, kun se on jo tallentunut tuollaiseksi (eikä automaattinen muotoilu ole muutenkaan käytössä).

Samoin peruuttamalla ei lähde, teksti ympäriltä vain katoaa.

Vierailija
4/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei auta, niin ehkä voisit copypasteta tiedoston Notepadiin, sammuttaa ja avata uudestaan Wordin ja sitten copypasteta taas Wordiin.

6

Vierailija
5/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen tässä. Sori luin huolimttomasti tuon sun ekan viestisi.

Vitosen ohje toimi mulla.

Kokeile niin, että ensin laitat View, toolbars ja sieltä napsautat sen niin, että pelkkä standard on voimassa.

Sitten tuo vitosen vinkki. Mullakaan ei eka toiminut, mutta sitten kun laitoin autoformatting uudelleen päälle, viivat läks.

Toivottavasti onnaa nyt.

Vierailija
6/6 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ootko jo koittanut _kopioida_ ja sen jälkeen liimata uuteen"

Olen, sata kertaa. ;) Tavallisen kopioinnin mukana se siirtyi aina uudelleen, ja sitten niitä oli monta. Mutta nyt hoksasin kokeilla kopioi + " liitä määräten" -> " muotoilematon teksti" ja sillä se kopioitui. Huh! Nyt tietysti pitää uudelleen muokata tekstiin lihavoinnit ja kursiivit ym, mutta siitä viivasta päästiin! :D

KIITOS oikein paljon neuvoista, aloin jo olla epätoivoinen kun mikään ei tuntunut toimivan. Jos joku tietää mikä juttu se oikein oli, niin kuulisin mielelläni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi