Missä ammatissa nainen tienaa yli 3000 euroa? Vastine toiselle ketjulle.
Kommentit (24)
mutta työtunnitkin ovat sen mukaiset...
Palkka nyt reilusti yli 4.000 ¿/kk ja nousee pian yli viiden. Tosin tekniikan puolen opettajan tienaisi enemmän ja siellä on naisia tosi vähän...
Täällä toinen ylitarkastaja valtiolla. Palkkani on 4700 euroa/kk. Työkokemusta 7v.
Joku sanoi että IT-alalla? Minä olen mies ja tienaan ko. alalla nippa nappa yli 3100 euroa. Työkokemustakin on vaikka muille jakaa... kehtaa edes sanoa.
Itse en tienaa kolmeatuhatta euroa kuukaudessa.
Levyseppä-hitsaajana tulot ovat yli 3000ekee
Vierailija:
Joku sanoi että IT-alalla? Minä olen mies ja tienaan ko. alalla nippa nappa yli 3100 euroa. Työkokemustakin on vaikka muille jakaa... kehtaa edes sanoa.
;)
Mäkin komppaan IT-alaa, melkein asiantuntijatyöstä kuin asiantuntijatyöstä saa sen kolme tonnia. Firmassa, jossa olen töissä, on keskipalkat kai piirun alle 4000 euroa.
Ehkä jossain ensimmäisen tason helpdesk-tyyppisessä hommassa ei pääse kolmeen tonniin.
Oma keskikuukausipalkka viime vuodelta on 5900 euroa. Päällikkötason tehtävät IT-ala.
Palkka on 3.800 euroa kuukaudessa.
markkinoinnissa/tutkimuksessa/myynnissä
Itse työskentelen myynnin tukitehtävissä palkka keskimäärin 4000 e/kk
Tosin ensin täytyy saada tohtorin tutkinto väännettyä kasaan... Aika ankea kohtalo oikeastaan, kun lopputulos on alle 4000¿/kk. Sen kun saa moni ihan perus-DI tai valtiollakin keskivaativissa hommissa jopa humanistit kohtalaisen helposti. Yliopistomaailmassa on toisaalta omat etunsa (ja haittansa huonon palkan lisäksi).
Vierailija:
toiminnanjohtaja
Minä olin haastattelemassa toiminnajohtajaksi hakijoita ja siinä yhdistyksessä oli palkka 1.900 euroa. Vaihtelee ilmeisesti toiminnan laajuuden mukaan.
palkkani on 4000 ¿ ja nousee elokuussa taas, lisäksi minulla on työsuhdeauto jolloin verotettava tulo nousee 4700¿ kuussa, keskiasteen koulutus ja lisäksi avoimessa yliopistossa olen opiskellut approja
hain aikanaan myös yhteen toiseen yhdistykseen, jossa selvisi että palkka olisi ollut 30% pienempi
t. se toiminnanjohtaja
Itse olen vastavalmistunut insinööri, tienaan reilut 3 000e ja tästä mennään vaan eteenpäin ;-)
Olen ylitarkastaja valtiolla.