Välitän energiaa -onko paikalla halukkaita vastaanottajia?
Usein saan energiaa välittäessäni tuntemuksia vastaanottajasta. Vähän mitä milloinkin. Kipukohtia, henkisiä tai fyysisiä jne. Jos tälläsiä kerron vastaanottajalle, toivoisin palautteen jotta tietäisin olinko oikeassa vai kuulostelinko omiani.
Kommentit (24)
Aloitan tämän viestin lähettämisen jälkeen yhteislähetyksen. Tässä jokainen saa energiaa itselleen juuri oikealla tavalla ja oikean määrän. Jos tulee jotain erityisiä tuntemuksia tms, niin mielelläni luen viestinne ja kommentoin sitä jos jotain kysyttävää tms tulee.
Kiitos kaikille . Toivottavasti minusta oli apua :)
Nimenomaan juuri tuolla välillä kasvoja tunsinkin pistävää kipua..
Lapsiasioista vain siksi, kun sain käsityksen että toukokuu ja raskaus olisivat jollain tapaa tekemisissä toistensa kanssa..? Saatan hourailla, älä säikähdä ;)
Mutta tulen kertomaan jos toukokuussa tilanne on toinen! ;-D
8
Minulla on ollut hartiat ja niskat jumissa jo pitkään ja todellakin, vasen puoli on kipeämpi.
Usein on myös päänsärkyä, joka säteilee jollainlailla yläleuasta ohimolle ja viiltää ohimossa kovasti.
Rentoutuminen olis kyllä kova sana, oon ollut kovin väsynyt pitkään, mutta jotenkin sitä ei vaan osaa olla aloillaan ja rentoutua. Pitää tuohon panostaa.
Lapsiasiat? No on mulla kaksi isompaa ja yksi pieni lapsi, mutta tulossa ei ole jos sitä tarkoitit?
8
" Jostain syystä etenkin vasen puolesi kehoasi oli energiatyöskentelyn kohteena. Varsinkin kasvoista vasenpuoli, mutta erityisesti vasen käsivartesi. Olisiko sinulla näissä sitten jotain kipua tai muuta.. Rauhoittumista ja rentoutusta sinulle läheteltiin myös.
Näin nopeasti ohivilahtavia kuvia.. Onko lapsiasiat perheessäsi ajankohtaisia?