Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvoisat kirpparilla kävijät! Mielipiteitä kaivataan.

Vierailija
09.01.2008 |

Olen ensi kertaa menossa kirpparille myymään ja noi hinnat on vähän hakusessa.

Pienistä lasten vaatteista pitäisi päästä eroon. Mitäs te olette valmiita pulittamaan vaatteista. Suurin osa on ostettu uusina. Kulahtaneet heitän kyllä suorinta tietä roskiin.

Joitain ulkovaatteita löytyy, mutta suurin osa on housuja ja paitoja.

Kiitos jo etukäteen vastanneille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisista sisävaatteista 0,50-3 euroa. Siis sellaisia ihan tavisvaatteita, kohtuullisessa kunnossa.

Vierailija
2/5 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaisista bodyista, paidoista, housuista yms. " käyttövaatteista" euro on yleensä riittävästi.

Sen sijaan esim. farkuista, tyttöjen juhlamekoista, neuleista ja muusta, joissa ei ole nyppyyntymiä voi pyytää esim. 3 euroa kappaleelta.

Sukista ja sukkahousuista olen maksanut 20-50 senttiä.

Kalliimmallakin voit koettaa myydä ja vaihtaa hinnat alemmaksi, jos ei tunnu menevän kaupaksi. Mutta jos tarkoituksena on päästä kaikesta eroon, suosittelen alempia hintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät housut lähtee yleensä ensimmäisinä. Paitoja on pilvin pimein kaupoissa ja kirppiksillä, niistä ei voi paljon pyytää, ehkä sen 50 snt tai euron kpl. Siististä neuleesta olen maksanut neljä euroa.

Kannattaa laittaa jotain täkyjä enemmän esille, jos on joku kiva kuva tai muu juju. Ne lähtee heräteostajien mukaan, jotka ei sen enempää pöytiä pengo.

Lelut tekee myös hyvin kauppansa.

Vierailija
4/5 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos on vain virttyneitä tms. voi yrittää myydä edullisesti. Jotkut hankkivat mielellään edullisia " huonompia" vaatteita esim. potkareita, bodeja vauvoille, joiden ihoa joudutaan paljon rasvaamaan ja siten vaatteidenvaihtoväli lyhyt, vähän isompia vaatteita syömään opetteleville ja sottaaviin askarteluhetkiin... Ei kannata suoralta kädeltä heittää roskiin, kyllä hinnaksi voi laittaa vähemmänkin kuin 50 senttiä.

Vierailija
5/5 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalta nyt noita vaatteita ei hirveemmin jääkkään kun kaiken se saa rikki kulutettua.

Tytöiltä (8v ja 2v) on jäänyt hyvä kuntoisia ja ehjiä vaatteita. Hinnaksi olin ajatellut jotein tosi miniä.

Olen huomannut että monet laittavat korkeita hintoja, ja pöydät ei sitten tyhjenekkään.

Kiitos vielä kerran.