Mikä on kotityö/t, jota miehesi ei tee kuin pakon edessä?
Vessan pesu ja käsin tiskaaminen ainakin meillä.
Kommentit (8)
No ei se kyllä vaatehuoltoonkaan puutu, mutta se johtuu siitä, etten anna :-) Ei sekään anna mun imuroida... Niin eikä se leivo, mutta enpä juuri minäkään.
kun tehdään kumpi ehtii ja viitsii ja kumpaa ensin alkaa ärsyttämään. Vessaa tuo ei muuten ole kai suunnilleen ikinä pessyt kun nyt mietin ja pyykkeihin en ANNA koskea, voi luoja!
Imuroinnin hän taas hoitaa paaaaljon paremmin ja imuroi kaikki listanpäällisetkin ja siirtelee sohvat ym. mitä minä en TODELLAKAAN viitsi kuin joskus.
Muuten tekee kyllä kaikkea. Mä taas en esimerkiksi tiskaa käsin lainkaan muuten kuin jos on ihan pakko, mies tiskaa...
Vierailija:
roskapussin vaihto uuteen edellisen täytyttyä. vie kyllä roskiksen sujuvasti ulos jos iskee käteen mutta ei ikinä vaihda pussia uuteen vaan kasaa aivan järkyttäviä rakennelmia täyden roskiksen päälle.
Sitten kun roskis on niin täynnä, että ovea ei saa kiinni roskien lentämättä lattialle, kasa alkaa kasvaa tiskipöydälle. Uutta pussia ei voi vaihtaa.
Sänkyä ei petaa koskaan, vessaa ei pese ikinä.
Vessaa en anna miehen pestäkään, mutta hän tiskaa meillä käsin tiskattavat astiat aina, ja hoitaa pyykin ja puoliksi ruuanlaitonkin.... Mut tosiaan imuroimista vihaa =)
oma-aloitteisesti mies joskus imuroi, tyhjentää/täyttää tiskikoneen ja pyyhkii keittiötä. oma-aloitteisesti joskus myös laittaa ruokaa.
Koskaan ei oma-aloitteisesti tee muita kotitöitä ja meilläkin vessan pesu ja pyykit ovat vain minulla. Minä siivoan muutenkin enemmän ja perusteellisemmin ja vaihdan lakanat sun muuta. Kokkaan myös paljon enemmän, mutta mies sitten pesee ja imuroi autot, hoitaa niihin liittyvät kaikki asiat.
vesspaperirullan vaihto, kaivaa vaan uuden rullan kaapista ja laittaa lattialle koska tyhjä rulla on telineessä.
roskapussin vaihto uuteen edellisen täytyttyä. vie kyllä roskiksen sujuvasti ulos jos iskee käteen mutta ei ikinä vaihda pussia uuteen vaan kasaa aivan järkyttäviä rakennelmia täyden roskiksen päälle.
heitä mitään tyhjentyneitä pakkauksia/purkinloppuja roskiin vaan laittaa ne takaisin paikoilleen ja avaa uuden viereen.