Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko kysyttävää kätilöltä?

Vierailija
08.01.2008 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osastolla ketään säilötä siksi, että olisi potilaita kirjoissa ja kansissa, kyllä syyt on aivan muut ja useimmiten joudutaan mieluumminkin kotiuttaa vähän liian aikaisin kuin pitämään riittävän pitkään. Varmaan toiveesi aikaisemmasta kotiutumisesta huomioidaan.

klö

Vierailija
22/28 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa huoneessa ponnistusvaihetta? Tämä asia huolettaa minua todella, joten olisi kiva jos vastaisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyshuoneisiin näkyvät muittenkin huoneitten käyrät.

klö

Vierailija
24/28 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jankutus, mutta haluan tietää vauvan olevan huolenpidon alla synnytyksen aikana.

Vierailija
25/28 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin miten voi olla mahdollista että esikoisen synnytyksesä kun lapsi jäi hartioista kiinni, solisluu murtui. Tilanne oli vakava. Poika saatiin ulos 8 kätilön/lääkärin avustuksella. Fysioterapiassa käytiin 6kk, kunnen pojan käsi toimi normaalisti.

Tästä tapahtumasta ei ole sanaakaa minun potilastiedoissa. Olen joutunut epäiljen kohteeksi kun olen kertonu asiasta peläten tulevaa synnytystä. Miten tämä on mahdollista? Osaatko sanoa?

Vierailija
26/28 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin miten voi olla mahdollista että esikoisen synnytyksesä kun lapsi jäi hartioista kiinni, solisluu murtui. Tilanne oli vakava. Poika saatiin ulos 8 kätilön/lääkärin avustuksella. Fysioterapiassa käytiin 6kk, kunnen pojan käsi toimi normaalisti.

Tästä tapahtumasta ei ole sanaakaa minun potilastiedoissa. Olen joutunut epäiljen kohteeksi kun olen kertonu asiasta peläten tulevaa synnytystä. Miten tämä on mahdollista? Osaatko sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin miten voi olla mahdollista että esikoisen synnytyksesä kun lapsi jäi hartioista kiinni, solisluu murtui. Tilanne oli vakava. Poika saatiin ulos 8 kätilön/lääkärin avustuksella. Fysioterapiassa käytiin 6kk, kunnen pojan käsi toimi normaalisti.

Tästä tapahtumasta ei ole sanaakaa minun potilastiedoissa. Olen joutunut epäiljen kohteeksi kun olen kertonu asiasta peläten tulevaa synnytystä. Miten tämä on mahdollista? Osaatko sanoa?

Vierailija
28/28 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Omassa synnytyksessäni kätilö pamahti huoneeseen, vaikka oli naapurihuoneessa ponnistusvaiheessa avustamassa. Supistuskäyräni alkoi näyttämään siltä, että mulla alkaa olla ponnistusvaihe päällä. Ja niinhän se olikin, tukkaa näkyi jo ;) Ihmetteli, että miksi en huutanut kätilöä paikalle, kun niin supistaa. Itse olin vain ihan ilokaasun pauloissa, enkä tajunnut kivun olevan niin kova. Tai tajusin, mutta oletin, että pitäisi sattua vielä paljon lujempaa, olinhan ruokkinut itseäni kaikilla kauhutarinoilla.



Eli kyllä ne osaa hommansa ja seuraa käyriä. Kai ne alkaa jotenkin ne laitteet piippaamaan, jos hätä kyseessä? En tiedä, mutta seuraavat kyllä tilannetta, voit olla huoleti.