Olisiko kysyttävää kätilöltä?
Kommentit (28)
toisessa huoneessa ponnistusvaihetta? Tämä asia huolettaa minua todella, joten olisi kiva jos vastaisit.
synnytyshuoneisiin näkyvät muittenkin huoneitten käyrät.
klö
Anteeksi jankutus, mutta haluan tietää vauvan olevan huolenpidon alla synnytyksen aikana.
Kysyisin miten voi olla mahdollista että esikoisen synnytyksesä kun lapsi jäi hartioista kiinni, solisluu murtui. Tilanne oli vakava. Poika saatiin ulos 8 kätilön/lääkärin avustuksella. Fysioterapiassa käytiin 6kk, kunnen pojan käsi toimi normaalisti.
Tästä tapahtumasta ei ole sanaakaa minun potilastiedoissa. Olen joutunut epäiljen kohteeksi kun olen kertonu asiasta peläten tulevaa synnytystä. Miten tämä on mahdollista? Osaatko sanoa?
Kysyisin miten voi olla mahdollista että esikoisen synnytyksesä kun lapsi jäi hartioista kiinni, solisluu murtui. Tilanne oli vakava. Poika saatiin ulos 8 kätilön/lääkärin avustuksella. Fysioterapiassa käytiin 6kk, kunnen pojan käsi toimi normaalisti.
Tästä tapahtumasta ei ole sanaakaa minun potilastiedoissa. Olen joutunut epäiljen kohteeksi kun olen kertonu asiasta peläten tulevaa synnytystä. Miten tämä on mahdollista? Osaatko sanoa?
Kysyisin miten voi olla mahdollista että esikoisen synnytyksesä kun lapsi jäi hartioista kiinni, solisluu murtui. Tilanne oli vakava. Poika saatiin ulos 8 kätilön/lääkärin avustuksella. Fysioterapiassa käytiin 6kk, kunnen pojan käsi toimi normaalisti.
Tästä tapahtumasta ei ole sanaakaa minun potilastiedoissa. Olen joutunut epäiljen kohteeksi kun olen kertonu asiasta peläten tulevaa synnytystä. Miten tämä on mahdollista? Osaatko sanoa?
Omassa synnytyksessäni kätilö pamahti huoneeseen, vaikka oli naapurihuoneessa ponnistusvaiheessa avustamassa. Supistuskäyräni alkoi näyttämään siltä, että mulla alkaa olla ponnistusvaihe päällä. Ja niinhän se olikin, tukkaa näkyi jo ;) Ihmetteli, että miksi en huutanut kätilöä paikalle, kun niin supistaa. Itse olin vain ihan ilokaasun pauloissa, enkä tajunnut kivun olevan niin kova. Tai tajusin, mutta oletin, että pitäisi sattua vielä paljon lujempaa, olinhan ruokkinut itseäni kaikilla kauhutarinoilla.
Eli kyllä ne osaa hommansa ja seuraa käyriä. Kai ne alkaa jotenkin ne laitteet piippaamaan, jos hätä kyseessä? En tiedä, mutta seuraavat kyllä tilannetta, voit olla huoleti.
Ei osastolla ketään säilötä siksi, että olisi potilaita kirjoissa ja kansissa, kyllä syyt on aivan muut ja useimmiten joudutaan mieluumminkin kotiuttaa vähän liian aikaisin kuin pitämään riittävän pitkään. Varmaan toiveesi aikaisemmasta kotiutumisesta huomioidaan.
klö