ärsyttää(mies)
illalla kun mä ja mun lapset nukkui mies puhui mova äänisesti puhelimessa niin etten mä pystyny nukkumaan ja lapset pyöri ja meinas herätä, kävin sanomassa siitä mut ei mitää reagointia, nyt taas aamulla lapset on hereillä ja mies halusi nukkua lhän alkoi valittamaan siitä etten minä ajattele yhtään et HÄN tahtoo nukkua, ja tämä mieheni ei ole lasteni isä elämme uusperheessä. suututtaa tuollanen käytös
Kommentit (4)
mua siis lähinnä ärsyttää se että kun mies haluaa nukkua pitäs olla hiljaa ettei vaan herää ja häiriinny mut kun lapset ja mä halutaan nukkua sitä ei tarvitse miehen mukaan edes välittää vaan saa silti tehdä ja pitää meteliä niin kun huvittaa.
Sano miellesi ystävällisesti asiasta. Tosin monet opettaa lapset nukkumaan kuin "huopatossu tehtaalla", puhelimet äänettömällä ja kuiskien puhutaan. Monesti vanhemmilla kotitöitä tehtävänä kun lapset menevät nukkumaan niin minulla ainakaan ole mahdollisuutta istua hiljaa sohvan nurkassa. Ja monesti puhelut ystäville juttelen rauhassa kun lapset ovat menneet nukkumaan. Toki ymmärrän että vaikeeta jos toinen puhuu kovaa puhelimeen niin siitä pitääkin nätisti huomauttaa.
kyllä mäki siedän jos siivoaa tms, ja puhelimessa puhuminenki sallittua toisten nukkuessa mutta toi eilinen puhelimessa puhuminen oli lähinnä sellasta huutamista ja koko ajan korotti ääntään, heräsin siihen ja kävin sanomassa alkoi valitus siitä et hän haluaa puhua nyt ja tarvii puhua just sillä hetkellä. mutta aamulla ku lapset heräs ja leikki ihan normaalisti tilu mies vihasesti makkarista et hän haluaa nyt nukkua ja mä en kuulemma ajattele yhtään.
ap.
Mitä jos se olisi naapurisi, ja seinät paperista, et voisi mitään paitsi muuttaa. :)