Kotisiivousyrittäjänä kyselen: Mikä olisi sellainen tuntipalkka, jolla motivoituisit tulemaan
joka pv töihin ( siivoamaan kotitalouksia) ja tekemään työsi kunnolla?
Maksan hyvälle työntekijälle hyvän palkan.
Kommentit (30)
RTK ja sivina ovat ainakin erittäin alipalkattuja, ihan perseestä niiden palkat. Alle 8 euroa ja sivinassa on mies johtaja joka ei kuulemma suostu palkankorotuksiin. RAIVOSTUTTAVAA, MIES VETÄÄ KAUHEET VOITOT MEIDÄN NAISTEN KUSTANNUKSILLA.
No mikä on mielestäsi hyvä palkka? Kun mainostat maksavasi hyvälle työntekijälle hyvin?
Vierailija:
joka pv töihin ( siivoamaan kotitalouksia) ja tekemään työsi kunnolla?
Maksan hyvälle työntekijälle hyvän palkan.
Olen nytkin huonopalkkaisessa työssä, mutta kotisiivoojaa minusta ei koskaan saisi, ei ainakaan aikuisten terveiden paskojen jynssääjää.
parempaa, kuin siivoojien keskimääräinen palkka on.
Mutta tämä siis hyvälle ja luotettavalle työntekijälle, joita jostain syystä on niin vaikea löytää. Heitä kyllä on ja siksi halusin vähän kysellä tätäkin kautta.
Se joka vastasi, ettei rupeaisi koskaan siivoomaan, niin ehkä tämä kysymys ja avaus ei ollut alunperinkään hänelle tarkoitettu.
summia on turha edes heittää. Olisi kuitenkin kiva vielä kuulla enemmän, mihin palkkaan olisitte tyytyväisiä niin, että työkin sujuisi sitten mielekkäämmin.
kun tein keikkoja kotihoidontuella ollessani.
asiakkaalta laskutettiin 20e/ tunti.
itse en enää lähtisi alle 13 e tuntipalkalla enää :)
ja juu olen luotettava ja hoidin työni hyvin, siivousfirman omistaja ei olis minua pois päästänyt :)
saisin palkkaa 15 euroa/tunti. Se tekisi kahdeksan tunnin päivän ajalla 120 euroa ja viikossa 600. Neljässä viikossa palkaksi tulisi 2400.
Taitaa oikeasti hinnat olla pikkuisen alempia. Mutta minä motivoituisin tuolla summalla.
Jos olisi ihan pakko luopua omasta työstä ja saada elanto siivoamisesta, voisin lähteä siivoamaan 12 euron tuntipalkalla
ja kauheella kiireellä, tulee valituksia asiakkailta jatkuvasti.
Sitten on ainainen arpapeli, ilmestytäänkö edes töihin; valesairauksia jne.
Suomea töitä tarjoat? Minä olisin erittäin motivoitunut, n. 11 euroa tunnissa riittäisi, ja olen luotettava
Sellainen tiptop-ihminen. Heidän tiptop-elämään ei vaan varmaankaan kuulu työ siivoojana.
Minä voisin siivota jos siitä saisi samaa palkkaa kuin toimistotyöstä ja olisin työtön. En tuntipalkkaa osaa sanoa, mutta 1600e/kk?
Se on aika raskas putki, eikä mikään pakko ole niin pitkää pvää tehdä jos haluaisi osa-aikatyötä.
Mielenkiinnosta, paljon yleensä maksetaan siivoojalle tunnista?
Kukaan ei keskeyttänyt vaan sain ihan rauhassa tehdä aloittamani työn loppuun, kuunella radiota ja olla omissa oloissani muutaman tunnin ja siitä vielä maksettiin;)
Mahdollisuus kokopäivätyöhön on ja myös osa-aikatyöhön.
Ylipaino ei tietenkään ole mikään este palkkaamiselle jos työtä haluaa ja jaksaa tehdä.
Toimistotyön palkan ainakin saa ja vapauden tehdä töitä itsenäisesti.
Sen minkä vaadin ( huonoista kokemuksista oppineena), että työnjälki pitää olla ja pysyä hyvänä ja töissä olisi tarkoitus käydä vakituisesti.
Kenties pienet bonuksetkin tulisi kysymykseen, jos olisin tyytyväinen tekijääni.
Vierailija:
Olen nytkin huonopalkkaisessa työssä, mutta kotisiivoojaa minusta ei koskaan saisi, ei ainakaan aikuisten terveiden paskojen jynssääjää.
ja jotain suhteellisuutta vähän. Laskepa siitä tuleva kk-palkka.
Tämä sille 34 veelle.
10-11e tunti näin aluksi olisi kiva.
46 taas. Kyllä mä ainakin oon jo pitkään tehnyt 8 päiviä ja kyllä ainakin meillä siitymistä maksetaan oliko se puolentunnin palkka ja jos joutuu viereiseen kuntaan keikalle niin siitä maksetaan myös kilometrit.