Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkio, sikiö jne. ovat kuitenkin IHMISEN alkumuotoja, abortti siis murha!

Vierailija
07.01.2008 |

Ei sana alkio tai sikiö poista vauvan ihmisyyttä ja ihmisarvoa oli sitten kyse kuinka varhaisesta raskaudesta vaan!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkio, siitä VOI kasvaa ihminen mutta ei se OLE ihminen.

m25

Vierailija
42/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropas, milloin se solumassa/alkio/sikiö muuttuu ihmiseksi. Kyselin sitä jo toisessa ketjussa, mutta en saanut vastausta. Ehkäpä tulitte järkiinne ja veditte sananne takaisin, kun ei mitään kuulunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin uskomatonta, että ihmiset on niin aivopesty tähän aborttiajatteluun, että eivät ymmärrä abortoidessaan murhaavansa yhden ainutkertaisen elämän, jollaista samanlaista ei enää koskaan synny.

Vierailija
44/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sinun alkusi, kuten jokaisen meistä. Kuten jokaisen abortoidun ihmisalun, josta olisi kasvanut uusi ainutkertainen ihmisyksilö, jollei äitinsä/isänsä olisi päättänyt murhata häntä.

Vierailija
45/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se ollaan nähty niin monessa yhteiskunnassa, mitä seuraa, jos abortit kielletään. Laittomia ja hengenvaarallisia keskeytyksiä ja niiden yrityksiä köyhille, varakkaat matkustavat muualle teettämään sen. Abortin kieltäminen lisää vain naisten huono-osaisuutta.

Ja kyllä, elävän naisen oikeus on tärkeämpi kuin syntymättömän sikiön.

Vierailija
46/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joillakin niin näyttää olevankin. Kyllä minun ja useimpien muidenkin mielestä moraali ja etiikka liittyy oleellisesti ihmisenä olemiseen.

Vierailija
47/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali ja etiikka erottavat ihmisen eläimestä. Paitsi nämä abortin puolestapuhujat sitten...

Vierailija
48/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee filosofian puolelle " Mitä on elämä" En osaa kertoa sinulle, kai sillä on jotain tekemistä tietoisuuden kanssa mutta ovathan puutkin " eläviä" . Ajatteleeko alkio? tuskinpa. Onko oikein kaataa puita? Kuka tietää.

Jokainen siittiö mikä lentää ulos peniksestä on potentiaalinen ihminen, tekeekö se masturboivista miehistä murhaajia?? Jos tekee niin minä olen sitten murhannut miljardeja potentiaalisia ihmisiä elämäni aikana pyyhkimällä ne nessuun ja heittämällä wc-pöntöstä alas.

ps. Tao päähäsi " Alkio ei ole ihminen" niin elämäsi on helpompaa.

m25

Vierailija
49/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään pelkästä munasolusta.

Eu tao tuollaista p...aa päähän. Osaan ajatella itsekin ja vieläpä aivoilla.

Vierailija
50/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit metsään asiassa. Masturboiva mies EI ole murhaaja, koska siittiö ei ole päässyt hedelmöittämään munasolua. Vain hedelmöitetyn munasolun tietoinen tuhoaminen on murha, tapahtuipa se missä raskauden vaiheessa tahansa.

Ja kiitos huolenpidostasi, mutta olen tyytyväinen elämääni.

Vierailija
51/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tehköön niinkuin parhaaksi näkee.

m25

Vierailija
52/52 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on turhaa moralisoida aborttien tekijöitä ilman, että ottaa huomioon myös sen, että lääkäri päättää naisen kehosta siinä missä sikiön tai alkionkin. Jos raskaudesta on hengenvaaraa äidille, raskaus keskeytetään, eikä äidiltä kysellä enää mitään. Pitäisikö nämä lääkärit sitten tuomita murhista? Olisi kiva tietää, kun itsekin tuon olen kokenut.

Kuka haasta kenet ja ketkä oikeuteen murhista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän