Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löllöpyllyt not 4-ever! Urakan 2.viikko!

07.01.2008 |

Moi! Kivasti oli tarinoita tuossa edellisessä pinossa, joten ajattelin aloittaa uuden; uuden viikon kunniaksi!

Vissiin kaikki oli tainneet veittää viikonloppuna suvaitsevaisempaa linjaa tai karkkipäivää?! Mun viikonloppuratkeilu oli kyllä aivan turhan massiivista, joten ens viikonloppuna yritän herkutella hiukan maltillisemmin! Mutta olen kyllä sitä mieltä, että herkkuhetkiäkin pitää itselleen sallia! Jotenkin porukkamme vaikuttaa varsin realistiselta, emmekä ruoski itseämme joka suupalasta! Eikö sitä sanota, että sellainen toisikin pitkällä tähtäimellä parhaita tuloksia?

Jollakin muullakin paino heilahtelee kovasti, niin näköjään myös minulla. Viikonlopun jäljiltä tänä aamuna puntari näytti vaikka mitä, joten ihan viisasta olis varmaan käydä vain perjantaisin, niin ei joka suupalaa tulis syytettyä...

Aamulla kävin jo pikaisesti kävelyllä, nyt vielä illan suussa toiselle lenkille työntämään vaunuja lumikinokseen! Luulisi ainakin kunnon kasvavan...

Tsemppiä alkavalle viikolle ja laitellaan kuulumisia!

-hiiriemo-

...ajattelin kokeilla sitä kiloklubia, kun sinne saa tunnukset Hyvä terveys-lehden tilaajana. Jos saisin tänään jo tiedot syötettyä...saisi vähän suuntaa, oonko ollenkaan oikeilla jäljillä...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaina kun aloitin...paino oli 68kg ja tänään 66.3 kg eli 1,7kg nesteitä hävinny.

Nyt vaan pitää jatkaa eikä tuudittautua liian kauaksi aikaa siihen olotilaan, että paino tippui...viikonloppuna ei onneksi oo tiedossa mitään vierailuita! Jotain hyvää silti jälkkäriksi...vaikka pannaria ja mansikkahilloa teen.

Tsemppiä naiset...kyllä se siitä. Ja hiljaa hyvää tulee. ;)

Vierailija
22/27 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä täältä sivuilta kopioimani henkilökohtaisten pisteiden laskemistaulukko. Itsekin olen aiemmin noudattanut tota 18 tai 20 pistetä, mut nyt menen tän mukaan. Tulee vähän enemmän pisteitä päivässä, mut ruokaileminenkin on sitten hiukan normaalimpaa. Itse lasken nyt 24 pistettä päivässä.

Niin ja tosiaan jotain 50-60 kcal on yksi piste. Jos ootte joskus käyneet sivuilla kutri.net, niin sieltä voitte lukea melko ankaraa kritiikkiä tälle laihdutustavalle. Päivittäinen energiamäärä kun jää n. 1100 -1200, jos menee varsinkin ton vanhan pistesysteemin mukaan. Mut mulle kyl tää taitaa olla ainut tapa keventää ruokavaliota, kun muuten tulee syötyä helposti periaatteella " kyl tän kerran voi ottaa tätä herkkua" .

t. Lempi

OMAT PISTEET LASKETAAN NÄIN:

1. Sukupuoli

nainen 7pist. (mies 15 pist)

2. Ikä

a) 21-35v. 4 pist b) 35-50v. 3 pist.

3. Nykyinen paino? Pisteitä tulee kymmenluvun mukaan, eli jos painat 85, pisteitä tulee 8, jos painat 75, pisteitä tulee 7.

4. Pituus a) alle 160 cm 1 pist b) 160cm tai pidempi 2 pist.

5. Päivittäinen työ?

a) pääasiallisesti istumatyötä 0 pist.

b) pääasiallisesti seisomatyötä, osittain istumatyötä 2 pist.

c) pääasiallisesti liikkuvaa, osittain seisomatyötä 4 pist

d) fyysisesti rasittavaa 6.pist.

6. Haluatko a)pudottaa painoasi? 0 pist. b) pysyä nykyisen painon tasolla 4 pist.

Laske pisteet yhteen. Pienin päivittäinen pistemäärä on 17, sitä ei saa alittaa. Pisteitä voi päivässä säästää 1-4, mutta säästetyt pisteet tulee käyttää viikon aikana. Liikunnalla saa lisäpisteitä, mm. 30min. kävelystä saat 2pist jne. Liikuntapisteistä voi max 12 viikossa käyttää syömiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoin 79.7kg eli -900g oli paino tippunut. Vielä 10kg pitäisi saada ja tavoitepaino olisi saavutettu.

Tuntuu, että painonpudotus vie valtavasti enemmän aikaa, kun aina saa olla tekemässä kevyttä välipalaa, ruokaa ja salaatteja jääkaappiin varastoon, ettei heikolla hetkellä sorru johonkin epäterveellisempään. Eilen sorruin syömään muutaman irtokarkin ja suklaavaahtoa, mutta taas olen palannut ruotuun ja yritän taas pidättäytyä kaikesta sokerisesta:)

Vierailija
24/27 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea muiden tuloksia! Aika hyvin olette saaneet painoa tippumaan... :)

Itse siis pitäydyn tuossa huomisaamun punnituksessa ja vähän hirivttää... no sen näkee huomenna.

Tänään on ollut parempi päivä. Syöminen on ollut minimaalista, sen verran ohjelmaa on ollut. Ja toivon etten illalla enää repsahda pahasti!

Tulen huomenna kertomaan uutiset... ehkä tämän viikon ainut plussaaja... :(

Tsemppiä viikonloppuun kaikille!

t.A

Vierailija
25/27 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnituspäivä siis tänään ja aamulla vaaka näytti 80,5kg ja alkupaino oli siis 85kg. En usko näin isoon painonputoamiseen, kun kuitenkin olen syönyt normaalisti, ainoastaan herkut jättänyt pois. Tänään kävin vaa' assa heti aamulla ennen aamupalaa ja oiskohan tuo eka paino sit ollut kesken päivän, en muista enää. Kokeilin tänään päivällä vielä uudelleen ja silloin vaaka näytti 82,5, et oiskohan pari kiloo pudonnut, nesteitä varmaan.

Viikko on mennyt kaikinpuolin ihan hyvin, makeanhimo vaivaa ajoittain, mutta onneksi klementiinit ja omenat auttavat ihan hyvin. Kertaakaan en ole sortunut, jes!

Lenkille en ole ehtinyt kertaakaan, eikä noi pimeät tiet kauheasti houkuttele, täällä maalla kun ei ole katuvaloja, eikä luntakaan enää paljoa. Kerran tein pilatesvideon ja kerran käytiin pulkkamäessä. Lapset ja hevoset pitävät onneksi sen verran päivittäin liikkeessä, että lihaskunto pysyy edes vähän yllä.

Viikonloppuna on mieheni synttärit, joten kakkua pitäisi leipoa ja tietysti myös syödä :) karkit jätän kuitenkin vasta helmikuulle.

Tsemppiä kaikille ja yritetään kaikki syödä viikonloppuna kohtuudella herkkuja!

joikkuli

Mango: juu kirjoittelin huhtikuisissa viime vuonna, meillä tomera poika reilu 9kk

Vierailija
26/27 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs kävin puntarilla.... ja ilokseni sain todeta että tulosta oli tullut kaikesta huolimatta... Nyt ei pitäisi sitten tuudittautua siihen että vaikka olen repsahdellut niin paino on pudonnut reippaasti... Alkuun kun lähtee hyvin vaikka syökin liian hyvin...

Viime viikon paino 84,6kg

Tänään 83,6kg pudotusta se odottamani 1kg.... Nyt tuli kyllä motivaatioita lisää... :)

Muuten on aamu lähtenyt huonosti, juniori heräsi yöllä 1.30 ja nukahti 3.30 ja heräsi taas 6.30.... olisko taas tulossa hampaita...plääh

En siis ole nukkunut oikeen yhtään mitään... kun oli pakko poistua makkarista ettei muut herää. Lattialla patjan päällä ei oikeen kunnolla saanut nukuttua, kun vielä oli kaveri vieressä...

Kaipa tämä tästä...kahvia vaan naamariin...

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!

t. A

Vierailija
27/27 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon tuomioni eilisaamuna oli +1kg aloituspainosta...siis 59kg. Tulos on mitä masentavin, sillä viikko sitten perjantaina hehkutin lukemalla 56,5kg. No, tiesin kyllä, että huonosti on mennyt tää viikko, siis kerrassaan mässäillen, mutta ei olis silti tarttenu nousta yli aloituspainon!! No, jos jotain olen tällä viikolla oppinut, niin ainakin sen, että yksi hyvä viikko ei ole mitään laihduttamista! Tässä lajissa tosiaan kysytään pitkää pinnaa ja hyviä valintoja ihan joka päivä.

Tässäpä yksi hyvä linkki, jossa voi laskeskella omaa energiankulutustaan ja taitaa siellä olla jotain muitakin juttuja, esim. mitä mikäkin liikunta kuluttaa ym. En oo aikoihin tuolla käynytkään, mutta muistin, kun baipai(kohan?) se kysyeli sitä kahvi+keksin kalorimäärää.

http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/index.pl?language_id=1

Vau miten hienosti teillä olikaan pudotusta! Kyllä mullakin ens viikolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme