Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla kova jano?

30.01.2007 |

Moi! Minua on alkanut vaivata kova jano. Edellisessä raskaudessa mulla oli raskausdiabetes loppuvaiheessa ja hoitui ruokavaliolla. Nyt vasta 9. raskausviikko, väsyttää ja janottaa kovasti. Väsymys voisi mennä alkuraskauden piikkiin, mutta entä jano. Mietin, onko raskausdiabetes jo puhjennut näin varhain, vai onko muita janokkaita (0=

En tee mitenkään suolaista ruokaa. SOkerirasitus olisi mulla viikolla 15 varuilta, mutta mietin, mennäkö jo aiemmin sokeriarvot ottamaan, kun asia vaivaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskaudessa koko ajan jano ja sen mukaan sitten piti laukata vessassa jatkuvasti. En muista missä vaiheessa se jäi pois, mutta nyt juon ihan " normaalisti" . =)

mehiz rv 25

Vierailija
2/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on menossa kolmas raskaus. Olen jotunut joka raskaudessa tuohon sokerirasitukseen, mutta vasta vkolla 26.

Minulla on ollut tässä raskaudessa kokoajan ihan älytön jano. Juon vettä n 5-6l pvässä ja mitä pidemälle raskaus on edennyt sen kovemmaksi jano on tullut =)) ( nyt vkkoja 31+5)

Minulla oli vain yksi arvo yli rajaarvon elikkä minulla oli 5,1 kun raja on 5. silti joudun nyt käymään kerran kuussa antamassa paastoarvon.

Tänään juuri kävin. Oli ihan hel%&%¤¤ olla juomatta tuo 12h, kun minulla on kovin jano ilalla.. Eipä juuri tarttenut nukkua :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan helpottavaa kuulla, että muillakin jano. Viime yönä en myöskään meinannut saada nukuttua janon vuoksi. En jaksanut nousta juomaan, kun olin juuri juonut, joten ymmärrän kyllä tuon nukkumattomuuden, jos ei 12 tuntiin saa juoda mitään!

Vierailija
4/4 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata etten ole ainut!

Edellisessä raskaudessa oli sama homma, sokerirasitus oli ok. Tässäkin raskaudessa olen jo yhen kerran käynyt rasituksessa, tulokset oli hyvät.

Mistä lie johtuu, kai se vaan joillaki janottaa..=)

miitu rv 26+2