Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12-vuotias hakkasi pikkulapsen hengiltä

Vierailija
07.01.2008 |

7.1.2008 12:38

Pikkutytön itku häiritsi 12-vuotiaan pojan television katselua.

Poika oli perjantai-iltana hoitamassa 17 kuukauden ikäistä Shaloh Josephia ja kymmenvuotiasta tyttöä Floridassa, kun välikohtaus sattui.

Televisiota katsellut poika hermostui Shalohin itkuun ja alkoi hakata tätä baseballmailalla.

Lapsi vietiin myöhemmin illalla sairaalaan, jossa hänet julistettiin kuolleeksi päähän kohdistuneen vamman takia.

Poika on tunnustanut tekonsa ja hänet on pidätetty. Epäselvää on, olivatko lapset sukua keskenään.

Miamilaislehden mukaan lapset olisivat olleet siskoksi

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hoitaa sisartaan tai auttaa läksyissä, SINUN HOMMASI SE ON, TAJUATKO?? Teitkö lapsia sitä tahtia, että aina vanhin sit hoitaa pienempää! Voi raukat. Kysy mistä vain kasvatusalan ihmisiltä onko tuo sallittua, EI OLE EI koska se on heitteillejättöä, ymmärrätkö?

Vierailija
22/31 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki hoi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kenen vika tahansa. Ei ole terve ollut tuo hakkaaja poika, ei mitenkään. Ei ole sympatiaa.

Vierailija
24/31 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat näitä mainitsemiasi kasvatusalan ihmisiä ja minä heidän vanhin lapsensa. Olen hoitanut kahta pikkuveljeäni satunnaisesti lyhyitä aikoja. Samoin kaikki tuntemani isot siskot sisaruksiaan. Täysin luonnollisena asiana. En siis mitään vauvoja vaan hieman isompia. Mutta ihan varmasti jo 12-vuotiaana.

Rajanveto hoitajan ja hoidettavien iästä ja niiden suhteesta on yksi asia, mutta toinen on se, että mielestäsi on kamalaa ja suuri vääryys, jos vanhempi sisarus hoitaa pienempää. Minä tiedän, ettei se ole, jos asia hoidetaan oikein.

Vierailija
25/31 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten heitteillejätän hänet? Isomman vai pienemmän. Vai hui kauhistus molemmat? ;)

Vierailija
26/31 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nappurit saattoivat olla 4-5 tuntia poissa

Vierailija
27/31 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lapsenlikkana viikon verran kahdelle lapselle jotka oli tuolloin 2 ja 4, itse olin 13. Sain vähän palkkaa tuosta hoidosta, lasten äiti sai työpaikan ja hoitopaikkaa ei vielä ollut, lasten isä oli myös töissä.

Normaalia on terveen isosisaruksen voi jättää nuorempia perään katsomaan muutamaksi tunniksi. Kauppareissut voi hoitaa tai käydä lääkärissä yms.

En tiedä aloituksessa mainitun tapauksen taustoja miten pitkästä ajasta oli kyse.

Tosiaan lienee niin että 12 vuotiaan pyllyn mammat pesee edelleen ja napanuora on katkaisematta

Vierailija
28/31 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan että hoidin sisaruksiani ja serkkuani totakin nuorempana. Veli oli selvästi sairas, ei meidän 13 vee tollaiseen kykene.

Vierailija
29/31 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

illat kun siskoni opiskeli. Hui kamalaa! Ja eipä tullut mieleenikään hakata lasta vaikka itkikin! Ja tässä pahin: matkustin siskoni luokse halki Suomen junalla, YKSIN!

Vierailija
30/31 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin heistä oli 5-vuotias, itse olin 11-vuotias. Lähdimme kaverin (10v.) kanssa jätskille lähihuoltoasemalle ja jätimme lapset rannalle keskenään. Emme edes ymmärtäneet pelätä, että jotain sattuu ja ihmettelen minäkin miten meille tuollainen vastuu on annettu. Ja mitään ohjeistusta emme hoitamiseen saaneet. Ei varmaan oltaisi jätetty pikkusia, jos meitä olisi ohjattu. Emme vain ollut kypsiä ymmärtämään, että jotain voi sattua. =(

Onneksi kaikki oli tallessa / turvassa, kun saavuimme rannalle.

Vierailija
31/31 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan esimerkiksi veljeni ei olisi ikinä pärjännyt 12-vuotiaana pikkuisten kanssa tai varmaan lapset olisivat kiltin veljeni kanssa pysyneet hengissä, mutta häneltä puuttui se kypsyys, joka minussa oli 12-vuotiaana ja huolehtimistaito!

Vierailija:

niin monta kertaa sanonut, että älkää antako lapsen hoitaa lapsia. Tiedän erään naisen joka toistuvasti jättää pienet lapsensa 12v hoitoon. Se on mielestäni sama kuin jättäisi lapsensa heitteille, hoitakaa itse lapsenne, senkin laiskiaiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi