Lue keskustelun säännöt.
Lapsilisäkorotus olisi pitänyt jättää toteuttamatta ja sen sijaan maksaa lapsilisää 18v asti.
Kommentit (5)
mutta saapa lestsdiolaiset lisää rahaa ja kokoomus äänestäjiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihmettelen kyllä, että miten pärjätään sitten, kun lapsilisä lopuu. tarvitsevat vielä tuossa iässä kaikennäköistä.
Mun lukiolaiselta loppui myös lapsilisät. Hän saa kyllä sitten n. 50 euroa opintorahaa, mutta silti, kulutus on 17-vuotiailla ihan toista luokkaa kuin pikkulapsilla. Mullakin on viisi lasta ja kahden lapsilisät on jo loppuneet.
t. viiden lapsen äiti, jolta just loppui lukiolaiselta lapsilisät
Miten päättäjät ei taas tajunneet. Paljon fiksumpaa olisi ollut.