Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jonka mies tekee iltatöitä?

Vierailija
13.11.2008 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän ehkäisyä, mutta rinatani ovat olleet jo pari viikkoa arat, painettaessa ja portaita kävellessä kipeät. Ajoittain pinkeät. Nännit tummat. Mistä voi johtua? Olen isorintainen, en tiedä vaikuttaako se asiaan.

Vierailija
22/24 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee töihin klo 11.30 ja tulee kotiin klo 22, meillä ei vielä ole lapsia, mutta nyt jo tympii ainainen yksin kotona oleilu iltaisin.. mietin että millaista elämä on jos änen työnsä jatkuvat samanlaisina.. on vielä sellaisella alalla että ei palkkapäivänä paljon juhlita.... ja kun on vapaapäivät niin niitä iltoja odottaa ja todella...

mielenkiintoista kuulla miten olette sumplineet lasten hoidon tilanteissa jossa äiti tekee aamuja ja isä iltoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä taas: kyllä meidän lapset ovat lähes aina olleet hoidossa päivisin. Eivät toki koko päivää eivätkä kaikkia päiviä. Mutta esim. päiväkodeissahan kaikki toiminta tapahtuu heti klo 9 jälkeen! Yleensä silloin on jotain Mörri-metsää, liikuntaa, teatteriesityksiä tms. Että tuntuis hassulta pitää heitä kotona sen aikaa ja viedä vaikkapa vasta lounaalle. Lounaan jälkeen sitten päiväkodeissa yleensä huilitaan.

Ja meillä on se hankala tilanne vielä että teen töitä kotona eli käytännössä lapset "häiritsisivät" liikaa ollessaan kotona miehen kanssa päivisin.

Mutta kyllähän mua vähän tää tilanne tympii: lapset näkevät isää vähän, ja mä olen käytännössä sitten usein yksinäni noitten yhteisten lasten kanssa! Eikä siinä muuta mutta enhän mä ole mitään yksinoloa valinnut vaan kyllä mä mieluummin viettäisin normaaleja perheiltoja yhdessä. Niinä iltoina kun isukki on kotona on kyllä aivan erilaista. Voin minäkin kipaista lenkille töiden jälkeen jne. Käytännössä mulla ei ole yhtään hengähdystaukoja niinä päivinä kun ensin teen töitä koko päivän ja sitten illat hoidan lapsia.

Ap

Vierailija
24/24 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä. 3 iltana viikossa tai enemmän. Tänään on eka vp ja olen ollut 5 iltana töissä. Mutta siis yleensä olen vaan 3 iltana. Ei mies ainakaan vielä ole valittanut tästä järjestelystä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi