Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt elokuvan Lilja-4-ever?

Vierailija
08.02.2014 |

Mitä pidit?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja lopussa tuli itku.

Vierailija
2/71 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Varmasti hyvin todenmukainen kuvaus ihmiskaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Hyvä filkka. Ahdistava ja jätti vihan tunteen. Toista kertaa en halua katsoa. Paljon ajattelemisaihetta kyllä antoi. Moodysson ei päästä helpolla katsojaa.

Vierailija
4/71 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eikö inspiraatio tullut juurikin siitä että ohjaaja luki uutisen... Jossa oli siis kerrottu elokuvan loppukohtauksen kaltainen tapaus... Ja siitä hän alkoi miettään mitä kaikkea tähän kätkeytyy. Aivan kamalaa!!!!!!

Vierailija
5/71 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun näin tän leffan seiskaluokalla ja se tuntui tosi hurjalta silloin. Tuntui jopa pelottavalta istua seuraavana aamuna bussissa tuntemattoman miehen vieressä sen jälkeen. Tosi vaikuttava ja ahdistava leffa. 

Vierailija
6/71 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja kauhea, kannattaa katsoa kyllä.

Vierailija
7/71 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:51"]

olihan se ihan hyvä, ei järkyttänyt sen kummemmin kuitenkaan.

[/quote]

Arvaan että olet mies.

Vierailija
8/71 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Ahdistava, mutta hyvä elokuva.

Vierailija
9/71 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epärealistista paskaa!

Vierailija
10/71 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Ei järkyttänyt tai liikuttanut mitenkään.Olen ehkä itse liikaa nähnyt todellista pahaa tässä elämässä ettei tuollaiset asiat enää minua järkytä tai laita ahdistamaan.

Vierailija
11/71 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 08:29"]

Olen nähnyt. Ei järkyttänyt tai liikuttanut mitenkään.Olen ehkä itse liikaa nähnyt todellista pahaa tässä elämässä ettei tuollaiset asiat enää minua järkytä tai laita ahdistamaan.

[/quote]

Mäkin olen nähnyt paljon pahaa, silti se ei ole tappanut mun empatiakykyä.

Vierailija
12/71 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 03:48"]

Miksi normaalin elävän elämän näyttäminen on joillekin järkyttävää?   näin homma toimii kaikkialla maailmassa, eikä tämä elokuva edes kerro totuudenmukaisestoi kuinka raadollista homma todellisuudessa on. Itse käyn noin pari kertaa kuukaudessa tyhjentämässä pussit maksullisissa, kun se tulee paljon halvemmaks kun vakituinen muija, enkä silloin pahemmin kiinnitä huomiota siihen onko kyseinen ämmä vapaaehtoisesti hommassa mukana vai ei , se ei ole mun ongelma.  

[/quote]

Miten voit elää sen asian kanssa, että olet mahdollisesti raiskaaja?

Vierailija
13/71 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuu danguite rasaliten elämään..vai mite se nimi nyt kirjoittettiin

Vierailija
14/71 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin se koulussa 8. luokalla. Järkytti ja jäi kyllä kummittelemaan mieleen tosi pitkäksi aikaa. :/

Vierailija
15/71 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt. Omasta mielestäni oli ihan hirveätä paskaa. Oikea superkurjuuden ylistys koko elokuva. Jokaisessa kohtauksessa jokaikinen asia meni päin persettä, minkä perusteella arvasin jo melko alkuvaiheessa, että lopussa se varmaan sitten kuolee. En ole tykännyt muistakaan Moodyssonin elokuvista. Melkein jokaisessa sama ongelma, eli se että kantaaottavuus on niin väkinäistä, että se on jo vaivaannuttavaa.

Vierailija
16/71 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtumattoman vaikutuksen tehnyt elokuva. En ole koskaan ollut yhtä järkyttynyt ja raivoissani minkään elokuvan jälkeen, kyyneleet ja kirosanat suunnilleen roiskuivat kun kävelin katua.

Vierailija
18/71 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Youtubesta ja kyllä se järkytti ja inhotti. Pistää halveksumaan jokaista joka ostaa seksiä, on itsensä myyjä sitä sitten tekemässä vapaaehtoisesti tai pakosta, jokatapauksessa se on hyväksikäyttöä aina jollain asteella ja sillä on usein seurauksensa myös niille jotka sitä vapaasta tahdostaan tekevät. Olen nähnyt paljon karuja elokuvia mutta tuota en kyllä unohda, sen verran karmiva että sitä en itkemättä katso. Tuon elokuvan voisi näyttää jokaiselle nuorelle tietyssä iässä kouluissa, erityisesti pojille. Kurjaa on se, että tämä maailma on monille tänäkin päivänä hyvin surullinen ja pelottava paikka elää, tytöille ja pojille sekä miehille ja naisille.

Vierailija
19/71 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 16:46"]

Mitä pidit?

[/quote]

yksi parhaimmista näkemistäni elokuvista.

Vierailija
20/71 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sellaista on ihan oikeasti olemassa. Huorissakävijämiehet mahdollistavat maanpäällisen helvetin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän