Mikä mua vaivaa??? En tunne rakkautta
Lapseeni,mieheeni tai koiraani..en pidä enää töistä. En arvosta jos mies siivoaa tai tekee hyviä tekoja minulle/perheelle. Lapsea kohtaa hirveä viha,samoin koiraamme:( mikään ei tunnut hyvältä..ärsyttää kaikki,jopa vastaantuliat vihastuttaa
Kommentit (7)
Olet narsisti-he eivät tunne mitään,vaan esittävät ulospäin ja se on valitettavasti pelkä näyttelemistä.Et ilmeisesti jaksat enää tätä rumpaa joten käy lääkärissä tai psykiatrilla,saisit apua ja terapiasuhde niin jaksaisit elää ja olla. Narsistit kuullemma ei parane...mutta jotkut ovat eri mieltä,kyllä pysty löydä omassa sisimmassa tunnetta terapian avulla-kun pelkkä lääkkeillä ei!!!! Kyä lääkärissä. Muuten lapsetkiin oppivat elää tuntematta mitään.
Ootko aina ollut tuollainen eli oletko koskaan tuntenut rakkautta tai empatiaa ketään kohtaan?
rumpa= pylly
rumba= tanssi, kuvaa myös hurjaa "kiirettä ja pyöritystä"
Valitettavasti
Onko niitä muitakin kuin minä. Luulin, että olen ainoa.
Ainakin sinä vihaat. Se on plussaa. Minä en enää vihaa.
Ymmärrän kaiken ja tajuan kaiken tarkoituksen. En enää tunne edes pelkoa tai tylsyyttä.
Rakkauden vastakohtaa on välinpitämättömyys, ei viha.
kokeilepa ap seuraavaa: tee kiitoslista. Kirjoitanylös jokaikinen pikku qihe jantekijä, josta voit olla kiitollinen. vaikka: kiitos, että lapsi osaa syödä haarukalla tai kiitos, että mies vie omat sukkansa pyykkiin. Sitten lue lista joka aamu ja yritä löytää ja kaivaa aito kiitollisuus jantunje, kun kiität. Takaan, että mielesi muuttuu, mutta se vaatii sen tunteen löytymisen Kiittäessäsi.
Uupumus tai masennus tai vaikka kolmenkympin kriisi.