Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonskien uusi vuosi

07.01.2008 |

Vanha pino löytyy täältä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11604682&p=2&mpage=16&tmo…

Soittelen tänään klinikalle ja kysyn jatkosta. Eipä tänne muuta.

Mitä möröttimelle kuuluu? Entäs hessunen, joko ootte olleet ultrassa?

-Osse

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsis taas!

Hiljaiseloa on nyt ollut tällä suunnalla, kun työ ja esikoisen sairastelu tämän raskauden lisäksi ovat vieneet kaikki voimat. Huomenna on sitten eka ultra ja sitä kovasti jännityksellä odotetaan. HUI! Mulla on tässä menneellä viikolla riittänyt kiusallisia tilanteita, kun vatsaa turvottaa niin paljon että olen yhdeltä jos toiselta saanut onnitteluja tulevasta perheenlisäyksestä :/ Olisin mielelläni vielä jonkin aikaa pitänyt tämän uutisen ihan vaan lähipiirin tiedossa. Toivotaan, että saisi huomisen jälkeen jatkaa tätä odotusta vähän rauhallisemmin mielin bd

Naperoa oli taas täti pahulainen kiusannut :( Seuraavassa kierrossa se täti eksytetän ihan johonkin muuhun osoitteeseen, eikö vaan!

Osse pääsee PASiin ja uusi aika IVF-hoitoonkin on jo sovittu. Toivotaan ettette tarvitse sitä uutta kierrosta vaan se PASvauva jäisi siksi 9 kuukaudeksi asumaan. bd Hyvä kuitenkin, että on jatkoa varten suunnitelmat selvillä. Niin kuin sanoit niin se varmasti vähentää paineita tästä tulevasta PASista kun ei tarvitse huolehtia huomisesta.

Tähkättärelle jaksamista. Jos ei menkkoja kuulu, niin testailehan uudestaan. Minä sain vahvan plussan vasta viikko haamuplussasta. Kaikki kolme testiä tein Apteekin omalla.

Q.n raskaus tuntuu etenevän ihanan seesteisesti. Voi kun pääsisi nopeaan ohi näiden riskiviikkojen ja saisi alkaa ihan oikeasti asennoitumaan siihen vauvan tuloon.

Tulen sitten huomenna kertomaan illasta miten meille kävi. Saa pitää kaikki sormet ja varpaat pystyssä!

Perhosia ja toivottavasti terhakka vauvanalku masussaan,

Mörötin rv7+2

Vierailija
42/49 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinäminkillä tosiaan oli tehokkaat terolutit! Olikos sulla nyt sit kuitenkin ollut ovulaatio? Teillä ei vissiin ole sitten kontrolliultriakaan ennen ovistestin plussaa? (Mulle on tehty aina stimuloituun kiertoon hoidot, en tiedä luomukierroista mitään...)

tähkätär, mä en noita lämpöjä kamalasti tuijottelis vaan odotat rauhassa (heh, ihan kuin sellainen olisi helppoa) muutaman päivän ja jos menkat ei ala, niin uutta testiä vaan kehiin. Hyviä merkkejähän noi haamut on.

heli, täällä on sormet, varpaat ja nenäkin vielä pystyssä, että tiputtelu on hyvä merkki!! Milloin saadaan testitulos??

U-M, hyvä juttu toi terapia-tuki!

mörötin, onnea huomiseen ultraan, tuuthan kans heti kertomaan, mitä siellä näkyy!

napero - myös tätä kautta halit sinne. Jos jotain positiivista etsii, niin eikös kierto nyt kuitenkin ollut aika normaalin pituinen? Eli jospa ne metut nyt kuitenkin toimii...

Itselle ei mitään ihmeitä, primoja vielä kolme päivää ja sitten vuotoa odottelemaan.

-Osse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vietetään tällä hetkellä nyt sitten hiljaiseloa tämän projektin suhteen. Menkat on vielä ainakin tämän päivää, ehkä vielä huomennakin. Mutta sitten pääsisi taas vällyjen väliin. Onkin kertynyt melko pitkä tauko kun ei tuossa menkkoja odotellessa mahakivusta kärsiessä petipuuhan oikein kiinnostaneet.

Inssi on tosiaankin tarkoitus tehdä luonnolliseen kiertoon. Todistetusti ovuloin ainakin välillä (muutama kotona testattu ovisplussa, yksi veritesteissä todettu ja yksi lapseksi asti luomuna saatu), joten yritetään ensin ilman mitään tabuja. Testailen vain ovista kotona, ei mitään kontrolliultria, vaan sitten kun testi näyttää plussaa niin soitto klinikalle ja sitten inssi. Sitä en sitten tiedä onko inssi jo samana päivänä vai vasta seuraavana. Riippuu varmaankin osittain siitä mille päivälle plussa sattuu. Lauantai on kuulemma huonoin, silloin joutuu tyytymään kotikonsteihin. Mutta näillä näkymin plussa pitäisi sattua viikolle, joten sen suhteen ei pitäisi olla ongelmaa. Aika näyttää. Sitten jos ovulaatiota ei taaskaan tule niin sitten vissiin otetaan lääkkeet avuksi.

Ensin odottaa menkkoja, sitten niiden päättymistä, sitten ovista, sitten inssiä, sitten odottelee piinistelleen ja toivoo ettei täti tule ennenkuin reilun vuoden päästä. Ja jos onnellisesti käy niin sitten odottaa 9 kk. Tai jos vähemmän onnellisesti niin odotuskierros alkaa alusta. Elämä on yhtä odottamista.

Heinäminkki

Vierailija
44/49 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:' (

tähkä kp 1/30

Vierailija
45/49 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä melko varma että sinulla on ollut ainakin kiinnittymisyritys. Ei kait ne testit muuten niitä haamuja voi antaa.

Ajattelin olla tämän saikun sittenkin kokonaan vapaalla. Sain 2vk saikkua eli vasta ens maanantainan töihin. Meinasin jos olis mennyt jo tänään, mutta ehtiihän niitä töitä tehdä. Nyt ajattelin palautua rauhassa.

T: Ull-Maij kp 11/??

Vierailija
46/49 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki oli tänään ultrassa mallikkaasti: sydän löi pikkuisella ja pääperämitta vastasi prikulleen viikkoja :))) Varovaisen toiveikkaasti tässä nyt sitten aletaan tätä vauvaa meille syyskuussa syntyväksi odottamaan. Ihan uskomatonta!

Tähkättärelle täti löysi sitten perille. Ull-Maj kirjoittelikin niin tuskin olet niitä haamuja ihan turhan vuoksi saanut. Jospa seuraavasta kierrosta tärppäisi bd

Ja Ull-Majlle vaan lepoja! Seurasin sinun vaiheita tuolla tonskissa kuumeilupuolella ja rankalle kuulosti nuo kokemukset :( Parempaa onnea jatkossa!

Saanko vielä käydä täällä pyörimässä, kun en vieläkään uskalla tuonne odottajiin ilmoittautua? Täällä kun on niin mukavat ja tutut kaveritkin :)

Onnellinen,

Mörötin rv7+3

Vierailija
47/49 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävipä ikävästi tähkätär, minä niin toivoin, että olisi onnistunut... :(

ja möröttimellä oli ihania uutisia! minun puolesta saat täällä kirjoitella!

omaan napaan ei mitään uutta.

Vierailija
48/49 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla taas purkamaan tänne kun olen niin idiootti!!!

Lääkärihän suosistteli että odottaisin ne parit menkat ennen kun jatkamme yrittämistä... no ehkäisyn suurena ystävänä se tietty unohtui. Ei ihan ensimmäisenä tosiaan tullut mieleen. Nyt sitten alkoi pelottamaan että mitäs jos raskaudun? Löytyy varmaan korvasta tällä kertaa se raskaus.

Mies parka on hädissää, katsoi minua ja sanoi että hän ei kohta uskalla koskea minuun kun joudun johonkin leikkaukseen. Pitää tätä omana syynään, kait se on hänen tapansa käsitellä asiaa, reppana.

Mulla kipuilee tuo oikea puoli inhoittavasti, kait siellä on jotain tikkejä jotka on sulamassa, pistää välillä tosi ikävästi :P

Kysyin mieheltä perjantaina että olisiko hän valmis lähtemään hoitoihin että saisimme toisen lapsen, siis jos emme luomuna onnistu. Vastasi heti että ehdottomasti. Tämä taitaa olla kuitenkin miehelle pahempi paikka entä minulle tällä hetkellä.

No se näistä yön mietteistä, nyt yritän mennä nukkumaan ja huomisen päivän vietän ystäväni luona :)

T: Ull-Maij kp 12/??

Vierailija
49/49 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sellainen on kerran perustettu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi