Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tonskien uusi vuosi

07.01.2008 |

Vanha pino löytyy täältä: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11604682&p=2&mpage=16&tmo…

Soittelen tänään klinikalle ja kysyn jatkosta. Eipä tänne muuta.

Mitä möröttimelle kuuluu? Entäs hessunen, joko ootte olleet ultrassa?

-Osse

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä vaan Osselle ja muillekin tonskaajille!

Elossa ollaan, aloitin vaan tuossa työt ja K meni hoitoon niin on riittänyt siinä tekemistä. Illat on halunnut vaan olla tuon kullannupun kanssa, kun ehtii tulla päivän aikana tosi iso ikävä. Onneksi mulla on työaika 7h ja miehen kanssa vuorotellaan viemisiä ja hakemisia niin ei tule pitkiä hoitopäiviä.

Kolme testiä tässä on nyt kaiken kaikkiaan tullut tehtyä ja kyllä se plussa on vahvistunut. Silti en vaan uskalla uskoa, että meille ihan oikeasti olisi vauva tulossa vaan koko ajan mielessä pyörii, että se on kuitenkin joku tuulimuna. Kai sitä yrittää suojella itseään pettymykseltä, vaikka se tyhmää onkin. Onhan tämä raskaaksi tuleminen ilman mitään hormoniavustusta jo itsessään upea juttu. Huomenna varaan ultran tuonne rv7+ niin sitten se viimeistään nähdään, onko siellä ihan oikea vauva kyydissä. Nautitaan tästä onnesta nyt niin pitkään kun sitä vaan kestää.

Kurjaa Osse, että se teidän PAS nyt sitten siirtyi. Onneksi kuitenkin miehuksesi on kunnossa :) Kirjoittelehan kun tiedät millä aikataululla pääsette etenemään!

Mitäs muille tonskille? Joko Q on lopullisesti siirtynyt odottajien puolelle? Ja mitkä ovat Naperon kuulumiset?

Terkutellen,

Mörötin (mahdollisesti rv5+)

Vierailija
2/49 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkin aikaa seuraillut keskusteluanne ja ajattelin viimein hypätä mukaan kun mielestäni tähän porukkaan kuulun.

Meillä on hoitoura käytännössä vasta aluillaan, hieman pitänee tässä taustoja kertoa. Eli meillä on 07/04 syntynyt pojanvesseli joka sai alkunsa viimeisestä luomukierrosta ennen hoitoja. Olin raskaana ensikäynnillä KYSissä, en sitä vain silloin vielä tiennyt. Toinen on ollut tervetullut aina pojan syntymästä lähtien mutta ei ole kuulunut. Joten hoitoihin hakeutuminen oli edessä. Toisen kanssa ei käynyt yhtä hyvä tuuri vaan ensikäynti KYSissä ooli viime kierrossa (perustutkimukset tehty jo täällä kotipaikkakunnalla) ja seuraavaan kiertoon on sitten tarkoitus tehdä inssi. Vielä on siis teoreettinen mahdollisuus ettemme tälläkään kertaa hoitoihin joudu, mutta mahdollisuus on kyllä aika pieni. Omien tuntemusten mukaan kun en edes ovuloinut tässä kierrossa. Tikuttaa en joulunpyhinä viitsinyt. Nyt on menossa kp 24/26-30, joten menkkojen odotan alkavat loppuviikosta. Sitten saisi soitella KYSille ja miettiä ajoitusta. Ovistikkuja pitänee sitten kans tilailla jotta saadaan ajoitus kohdalleen. Ultrauksesta eivät ainakaan KYSillä puhuneet mitään joten oletan että ajoitus tehdään tikuttelun perusteella. Sittenpähän kuulen lisää kun (jos) otan yhteyttä kierron vaihtuessa hoitsuihin.

Sellaista täällä. Onnittelut kaikille jo plussan saaneille ja plussatuulia kaikille niitä kaipaaville.

Heinäminkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskules tätä mun tuuria. Plussa tuli mutta se oli taas ku. Tämä on kyllä jotenkin erilainen ku kuin viimeksi. Jotenkin elättelen toivoa että olis keskeytynyt keskenmeno, tosin sytostaatti jo saatu...

Tää on hieman toivotonta. Tuun kyllä helposti raskaaksi, mutta tuntuvat menevän väärään paikkaan.

Mites Osse? Entäs muut tonskat?

Vierailija
4/49 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole vielä mihinkään odotuspuolelle uskaltanut siirtyä. Käyn kyllä sielläkin jo kurkkimassa... Mutta toisaalta en ehtisikään niin moneen pinoon kirjoitella, joten pysyttelen varmaankin vain näissä enska- ja tonskapinoissa. En siis aio tätä pinoa jättää, koska haluan edelleen käydä seuraamassa teidän ystävieni kuulumisia ja taivalta kohti plussaa.

Osse, voi miten kamalan kurjaa, että ne menkat olikin sitten noin lyhyet ja tää kierto menikin harakoille. Että pitkin olla tuo joulutauko! En edes voi kuvitella, miten teitä mahtaa harmittaa. Toivottavasti saat kuitenkin juteltua klinikan lääkärin kanssa pian, että miten nyt sitten edetään. Pidän kovasti peukkuja!

Mörötin, upea juttu! Olen tosi onnellinen teidän puolesta! Saitko jo ultran varattua, milloin se on? Tsemppiä ultran odotukseen!

Heinäminkille tervetuloa mukaan mukavaan porukkaan! Ja onnea matkaan myös teille!

Ull-maij, vielä kerran pahoittelut uudesta ku:sta! Onneksi se tällä kertaa havaittiin aikaisemmin etkä ilmeisesti kärsinyt niin kovia kipuja. Saitko pian ajan siihen aukiolotutkimukseen? Voimia!

Hessusen ultrakuulumisia täälläkin odotellaan. Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin!

Meillä oli tänään vihdoin toinen ultra, ja kaikki oli hyvin. Ihanaa! Sydän sykki selkeästi ja pienet jalat ja kädet siellä jo viuhtoi. On se kyllä uskomatonta tää elämä. Pienestä se alkaa... Oon vaan niin onnellinen tällä hetkellä!

-Q-

Vierailija
5/49 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q, mun oli pakko tulla sua onnittelee, miten mahtavaa kun siellä massussa pikkuinen kasvaa!!! ONNEA HURJASTI!

Kaikille muillekin toivon onnea jatkoon, vaikka en ihan kaikkia tunnekaan.

Joten siis oikein onnen täyteistä uutta vuotta !

mykis

Vierailija
6/49 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Q tosi paljon!! Ihan kamalasti toivon, että kaikki menee tosi hyvin!!

-kyyli (mooli:=) ja tyttönen 8kk

Vierailija
7/49 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä mietin, et mikä sen nimi vois olla, enkä nyt tähään hätään keksinyt muuta... :) Mutta mä kyllä luotinkin, et kaikki on teillä ok, jotenkin sun fiilikset oli tällä kertaa selkeesti erilaiset ku aiemmilla kerroilla.

Mua ei itse asiassa hirveesti nyt harmittanutkaan, vaikka pas siirtyi... en tiedä miksi, varmaan siksi, että se siirtoon pääsy ei ole enää musta kiinni niinku aiemmissa hoidoissa, alkio köllöttelee pakkasessa ja odottaa siellä ihan rauhassa sopivaa hetkeä. Ja kai mä jotenkin oon aika varma, että se ei onnistu, joten sen pettymyksen realisoitumisella ei oo niin kiire. Tuntuu vaan siltä, että jos niitä siittiöitä oli niin vähän, niin ei niillä varmaan kiinnittymiskelpoisia alkioita saada.

Tosin kyllähän me tietty MM:n kanssa tänään laskettiin, että jos tuleva pas sit onnistuis, niin lapsille tulis melko tarkkaan tasan kaks vuotta ikäeroa. :) Että sen verran toivo pitää itseään kuitenkin yllä...

Heinäminkille minunkin puolestani tervetuloa ja toivotaan, että inssi tuo pian toivotun tuloksen!

U-M, tosi kurjaa, että toinen epäonninen raskaus tuli! :(

mörötin, sullahan on se ultra jo ihan kohta! Vaikkei se sinusta varmaan siltä tunnu. Koeta nyt vaan nauttia olostas niin paljon ku pystyt.

Niin, mulla alkaa taas ensi ma primolut-kuuri, klinikalla olivat sitä mieltä, että icsi:n hormonit on vaan sekoittanut oman hormonitoiminnan ja primolutit vielä lisää, joten seuraavan vuodon pitäis sit olla kaiken järjen mukaan taas normaali. Joten ne mun ihmetuntemukset ei sit tosiaankaan olleet ovistuntemuksia vaan kroppa oli muuten vain sekaisin. Ja niin kyllä olikin, olo normalisoitui vasta viikonloppuna, siihen asti oli välillä ihan raskaana-olo ja välillä muuten vaan outo.

Pitäis varmaan soittaa sinne taysiinkin ja kysellä, milloin meidän olis mahdollista päästä sinne ivf:ään. Onneks tosiaan ne miehen tulokset oli normaalit, niin ei tartte niitä murehtia enää.

Missäs MM?

-Osse

Vierailija
8/49 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista! Oon ihan hämilläni, kun kaikki näin muistaa ja käy lukemassa ultrakuulumisia.

Kyylikin oli käynyt, kivakivakiva!!! Missä sä luuraat nykyään, kun oon yrittänyt sua etsiä? Olisin siitä adoptiojutusta vaan palannut juttelemaan. Luin siis silloin aikanaan ne sun antamat tiedot, mutta en tiedä huomasitko mun kiitoksia enää siitä pinosta, kun lähdit kai mökille tai jonnekin. Jäin pohdiskelemaan sitä asiaa, ja totesin, että vielä me ei ainakaan olla valmiita adoptioon. Kun kuitenkin toivotaan nyt vielä ensisijaisesti toista biologista lasta. Mun mielestä olis väärin sille adoptiolapselle, jos me ei toivottaisi ja odotettaisi juuri sitä lasta. Mutta ehkä vielä jonain päivänä me harkitaan adoptiota uudelleen ja ihan vakavasti.

Se piti vielä sanoa, että johan on Kyylilläkin jo iso tyttö! Harmi kun et päässytkään sinne enskojen iltatreffeille, kun mä niin kovasti odotin sua. Ehkä vielä joskus nähdään kasvotustenkin.

Osse oli jo nimeäkin koittanut keksiä tälle meidän toukalle, hui! Mini-q oli vauvan nikki silloin keväällä, ja jotenkin tuntuu, että se nimi on jo ollut yhdellä enkelivauvalla enkä halua sitä samaa käyttää... Mutta älä huoli Osse, en todella yhtään pahastunut tästä! Joku uusi nimi vaan pitäis kai keksiä jossain vaiheessa... Saatte nauraa, mutta mulla olis ehkä nyt vähän tyttöolo. Pikku-quusta mulla oli vahva poikaolo ihan heti. Saas nähdä osuuko äidinvaisto tällä kertaa oikeeseen. Jospa keksisin oikein rinsessaisen nikin, niin varmaan sieltä syntyy quulle kaveriksi toinen tuollainen ihana rymypetteri. ;)

Osse, toivotaan tosiaan, että teidän lapsille tulisi myös se 2v. ikäero eli että ensi kierrossa onnistaisi. Hyvä, että klinikalla oli sentään joku selitys tuolle kropan temppuilulle. Toivoa siis on, että seuraavat menkat tulee normaalisti. Tosi helpottava uutinen, että sun miehen huono tilanne johtui vaan siitä kuumetaudista! Ei yhtään lisävaikeuksia näissä hoidoissa todella kaivata!

Nyt on pakko mennä nukkumaan. Öitä ja kiitos vielä kaikille, ootte te kyllä ihania!

-Q-

Vierailija
9/49 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun vetää mielen haikeaksi kuin muistelee poistun odotusaikoja q:n tuntoja lukiessaan. Se oli elämäni siihen astisesti parasta aikaa. Aika muksun kanssa on tietenkin ollut vielä parempaa, varsinkin kun oli vielä äitiyslomalla ja sai olla koko päivän poitsun kanssa. Olisin mielelläni vieläkin kotiäitinä mutta väitöskirja ei valmistu sillä tavalla.

Täällä ei vielä mitään uutta kerrottavaa. Tuttu unettomuus on astunut taas kehiin, kärsin siitä nykyään aika usein kierron lopulla. Toisaalta muistan kärsineeni myös raskausaikana, joten se ei kerro vielä mitään. Nyt onkin sitten ihan Tööt-olo kun tuntuu ettei ole nukkunut koko yönä (vaikka kyllähän sitä jonkin verran on kuitenkin nukkunut).

Kierron vaihtumista ja inssiä odotellessa

Heinäminkki

10/49 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas kaikille!

Suuren suuret onnittelut möröttimelle plussasta! Ja onnea quierolle ultranäkymistä! Ja tervetuloa uudelle tänne tonskailijoihin, heinäminkkikö se oli?! Lahopää, niin ei voi muistaa kaikkea! Ja pahoittelut Osselle passin siirtymisestä, ja onnea teille, kun ei tartte enää murehtia miehen tilaa, ihanaa, että kaikki oli toisessa näytteessä kunnossa!

Itse aloitin myös työt vuoden alusta ja todella rankkaa on ollut, onneksi poika on vaan mummulassa hoidossa, niin ei tarvitse murehtia, miten päiväkodissa on lähtenyt sujumaan. Onneksi siis paikka ja hoitaja ovat tuttuja. Mä olen ollut työpäivän jälkeen NIIN väsynyt, ettei ole tosikaan. Tuntuu kuin taju lähtisi, kun on kotona illalla. Kyllähän se väsyttääkin, kun 26:ta 6-vuotiasta paimentaa, ne ei meinaan mitään hiljaisia kavereita ole! :)

Joskus varmaan täälläkin mainitsin, että oireita ei ole, mutta kyllä niitä nyt on tullut jo roppakaupalla, tämä väsymys kai ne eniten teettää. mutta nyt siis siihen tärkeimpään eli ultranäkymiin, alunperin piti olla ultra vasta ensi maanantaina, mutta tämä olo tuli niin sietämättömäksi, joten piti jo eilen käydä, kun töissä ei yksinkertaisesti jaksanut ja KAKSI sykettähän siellä ruudulla näkyi :), toinen kavereista tosin oli reilusti pienempi, joten tarkkailuun jouduttiin sen osalta! Siinähän se melko selkeä vastaus tähän olotilaan. Ja siis sairaslomalle jouduin loppuviikoksi!

Nyt pitää mennä, sänky kutsuu!!!

Hessunen sekä Onni ja Manni rv. 7+0

Vierailija
11/49 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vaan Möröttimelle, kun olit kyselly kuulumisia. (ja potkit mua hereille!) Niin ja onnittelut multakin, jos en oo jo onnittelut (tää ei muista mittään!)

Meille ei ihmeempiä, menkkoja odotellessa aika taas kuluu. Viikonloppuna pitäs alkaa tai viimeistään ens viikolla. Saa nähä pysyykö kierto ¿ennallaan¿ siis näin lyhyenä kun on ollut (näiden metujen kanssa siis). On mun pakko kertoa teille, että tiistaina kun olin aamuvuorossa (aamulainen tekee aamupalan) töissä, niin meinasin oksentaa kun teki niin pahaa laittaa lapsille puuroa lautaselle. Ja sitten mä oon palellu ihan hirveesti nyt maanantaista lähtien, ja mukamas tissitkin on niin herkät, kun olla ja voi, ja kyllähän näitä muitakin oireita olis, mutta nyt en anna itteeni huijata, menkat sieltä kuitenkin tulee!!! Vai? Eihän tässä oo muuta vaihtoehtoa... Kai?

Josta tulikin mieleen, että kiitos Osselle kun valaisit mua noissa asioissa!

Tervetuloa Heinäminkille minunkin puolesta, on kiva että tänne tulee uusia immeisiä. Vaikkei tietty teissä ¿vanhoissakaan¿ ole mitään vikaa! Mutta kun tuntuu sille että täällä pinossa tulee oltua aikas pitkään, niin enpä jää yksin, kun tulee uusia tuttavuuksia!

Mites Ull-maj:n kuulumiset tällä hetkellä?

Musta on ainakin ihanaa, kun Quu jaksat täällä käydä meitä katsastamassa. Ja nimeä minäkin täällä ehdottelen, miten ois mikro-quu? (taitaa mennä liian lähelle sitä miniquuta...)

Ossen kierrot on sitten heittäneet häränpyllyä, ei oo kivaa tuollanen! Toivottavasti pian tasaantuu.

Hessunen oli nähnyt vauvojen sykkeet, oih ja voih!

Missäs Miamik on? Huhuu!!!!

Mutta nyt tää menee nukkumaan... Saatiin tiistaina uudet patjat, mitkä on AIVAN ihanat!!!

napero kp25/30-32

Vierailija
12/49 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan luittekin jo tuolta että täällä sitä olla yhtä munatorvea köyhempänä. Syykin löytyi eli nuo johtimet on jotenkin taittuneet... tiedä sitä sitten onko enään mahdollista saada luomusti lapsia.

Sanoihan se lekuri suoristaneensa vasemman, mutta tuskin sekään loistokunnossa on koska sielläkin on ollut kohdunulkoinen. Silloinhan se tosiaan abortoitui itsellään pois (solumyrkyn avustuksella)

Vierailija
13/49 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa Ull-Maj. Toivotaan kuitenkin että luonto pystyy tekemään tehtävänsä. Jos ei yksin niin sitten lääketieteen auttamana.

Täällä tilanne edelleen entisellään. Menossa kp 30/26-30. Oireita mihinkään suuntaan ei edelleenkään ole. Ei auta kuin odotella. Ensi viikon aikana tilanne selvinnee joka tapauksessa, tavalla tai toisella. Olo on jotenkin seesteinen, johtunee siitä että hoidot alkavat ensi kierrossa jos kierto vaihtuu. Ja jos ei vaihdu niin sitten hoitoja ei tarvita. Luulen kyllä edelleen että tuo ensimmäinen vaihtoehto on se todennäköisempi.

Palailen asiaan kunhan on jotain kerrottavaa.

Heinäminkki

Vierailija
14/49 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas Ull-Maij:lla tosiaan ikäviä uutisia (taas), kyllä sua nyt koetellaan. Toivottavasti se vasen putki tosiaan vielä toimisi!

hessunen, ihanaa että siellä on kaksi kaverusta! Olet jo töihinkin ehtinyt, jokos olet laskenut, milloin äitiysloma alkaa? Tosin joudut varmaan jo vähän aiemmin kaksosten kanssa jäämään. Ai mut oletko opetusalalla ja pääset joka tapauksessa lomalle kesäksi? :)

Mites napero, joko on menkat alkaneet vai olisiko ehkä kivoja uutisia?? Nauratti muuten tuo häränpyllyä heittäneet kierrot, siis tavallaan joo, vaikka en tiedä mikä mulla sit se normaali tilanne on, kun aina yhtä sekavaa on ollut!

Ja heinäminkilläkin saattaa olla kivoja uutisia... :)

heliä kaipailen, tuus kertoon mitä kuuluu!

) . (: tänään alkoi taas primolut-kuuri, joten aika nopeesti tää aika menee. Ihan kohta päästään taas odottelemaan menkkoja ja siitä sit housut pois ja hoitoon.

-Osse

Vierailija
15/49 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, naperohan piinailee ihan tosissaan! Tulethan äkkiä kertomaan, mitä ne tuntemukset mahtoi tarkoittaa! Toivon sulle kovasti sitä niin ihmeellistä plussaa!!!++++++++

Ossellakin kierto jo lähestyy loppuaan ja mieli alkaa kohota. Ja seuraavassa kierrossa pääset sitten jännäilemään. Mua jännittää jo nyt sun puolesta! Sä otit jotenkin niin tyynesti sen uutisen, että tässä kierrossa ette päässytkään hoitoon asti. Ehkä sulla olikin joku ennakkoaavistus tai sellainen siitä, että ensi kierto on teille SE kierto. bdbdbdbdbdbdbddbdb

Ull-maij-pieni, olen todella pahoillani teidän puolesta! Miten voikin tuollaisia koettelemuksia tulla monta peräkkäin ja samalle ihmiselle. :( Tulethan kertomaan sitten, mitä lääkäri on mieltä teidän jatkosta, kun olet nähnyt epikriisin ja mahdollisesti myös jutellut jonkun lääkärin kanssa. Toivotaan nyt kuitenkin, että raskaus olisi mahdollista vielä ilman hoitoja siltä suoristetulta puolelta. Surettaa kyllä tosiaan sun puolesta, kun ihan yhtäkkiä oletkin ehkä joutumassa mukaan tähän hoitorumbaan, vaikka kaiken piti olla kunnossa. Voimia!!! Ja tule ihmeessä juttelemaan meidän kanssa, jos tuntuu liian pahalta!

Mikäs heinäminkin tilanne on?

Entäs MiaMik, mitkä kp:t ja fiilikset?

Hessuselle onnea ihanista ultrakuulumisista! Vai on siellä kaksi kyytiläistä, hihii! Toivottavasti toinenkin pieni jaksaa sinnitellä mukana loppuun asti.

Möröttimen ultrakuulumisia odotellaan innolla...

Lopuksi omaa napaa: kävin tänään ekassa neuvolassa, ja kaikki hyvin!!! Mun ja neuvolantädin suureksi helpotukseksi sydänäänet kuului heti, kun dopleri osui mahan pintaan, eli vauveli oli juuri sopivasti siinä kohdassa. Voi onni ja autuus, ei voi muuta sanoa! Täytynee taas illalla tirauttaa pari onnenkyyneltä... :)

-Q-

Vierailija
16/49 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten otsikko jo kertoo tilanne on entisellään. Kahtena iltana jo koskenut mahaan välillä niin että menkat alkaa millä hetkellä tahansa, mutta vielä ei mitään, pisaraakaan. Nyt siis kiertopäivä 32/26-30(32), tuo 32 tuossa perässä on suluissa, koska sen se on ollut vain kerran melkein vuosi sitten, muuten on aina jäänyt tuohon max 30 päivään. Vielä en ole testannut, vaikka testi kaapissa poltteleekin, koska nuo menkkatuntemukset ovat niin voimakkaat. Toisaalta niin muistan tilanteen olleen silloinkin kun aloin odottamaan tuota toistaiseksi ainokaistani. Eli siis toivo elää niin kauan kuin menkat ei ala. Testi saa odotella kaapissa vielä ainakin päivän tai pari.

Heinäminkki

Vierailija
17/49 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna mun on pakko testata jos tilanne ei ole ratkennut sitä ennen. Sain minulle ja miehelleni rokotusajan torstaiaamuksi ja minua ei voi rokottaa jos olen raskaana. Ja koska rokote on ostettava huomenna niin minun pitää tietää ostanko sen myös itselleni vai vain miehelleni.

Nyt kun itsekin epäilee että pieni mahdollisuus plussaan voisi olla, niin tuntuu että oireetkin lisääntyy. Reilu viikko sitten jouduin hoitamaan itseltäni hiivan, joka on minulla hyvin harvinainen. Viimeksi minulla on selkeä hiiva ollut edellisen raskauden aikana. Lisäksi minulla on aivan hillitön nälkä. Erityisesti tänään. Osittain nälkä on minulle on normaalia tällä hetkellä Keventäjissä pyöriessäni, mutta kertaakaan se ei ole ollut näin kova näin pian aamupalasta (normaali sellainen) kuin mitä se on ollut tänä aamuna. Ja tuntuu että alkaa etomaan jos ei syö. Mutta mielihän voi tehdä tepposen näiden oireiden suhteen, joten tilanteen selkiytymisen odotus jatkuu. Aamulla viimeistään kuulette lisätietoja.

Heinäminkki

Vierailija
18/49 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuthan sit kertomaan, mikä on testin tulos? Pidän peukkuja, että plussaa tulis. :)

Ja Q voi varmaan olla jo hyvin mielin, kun noin aikaisin syke kuului.

Ja sit sitä tärkeintä, eli omaa napaa: soitin eilen taysiin ja tänään soitti hoitaja takaisin. Oltais päästy ivf:ään jo vk14, mutta tää tuleva pas sotkee nyt kuvioita ja joudutaan siirtään ivf:ää eteen päin. Soittelen uudelleen huomenna, niin järjestävät kuviot uusiksi... ehdotin jo, et jos siirrettäis passia, ku ei oikeesti ooteta siitä mitään, mutta ehkä me nyt tehdään se pois alta.

-Osse

Vierailija
19/49 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..liittyisin joukkoonne.

Toista piinaillaan. Ensimmäinen muksu saatiin inssin avustuksella. Nyt on toinen tilauksessa. Inssi tehtiin perjantaina 4.1.. nyt siis pp11. Jos olen oikein laskenut.

Hölmö ku oon niin eilen piti jo tehdä testi...vaikka varsin hyvin tiesin että ei se nyt vielä VOI näkyä..

plussa onnea kaikille sitä piinaavasti odotteleville

+++++++++++++++++++++++++

tähkä

Vierailija
20/49 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama päivä piinistä jäljellä, mutta voiton puolella jo makiasti!

Pakko vielä kertoa, että nyt on sit seuraavan ivf:nkin aika tiedossa, punktio on varattu viikolle 20! Ai kun helpottaa, ei haittaa vaikka se pas epäonnistuukin, kun on uusi hoito sit taas jo tiedossa.

-Osse taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän