Sisunaiset 7.1.2008
Se on sitten arki koittanut minullekin. Tarkoitus oli käydä heti aamulla vaa' alla, mutta eihän sitä ehtinyt /muistanut. Oli täysi työ saada oma kroppa hereille, lapsista puhumattakaan.
No onneksi oltiin tarhalla ajoissa, niin pienet sai aamupalan.
Koetan kerätä noista viime viikkojen tuloksista jonkinlaisen yhteenvedon.
Entäs sitten se seuraava tavoite? Voisiko tämä nyt alkava viikko olla se lähtöviikko ja loppu viikolle 7 (olisi ikäänkuin puolessa välissä pääsiäiseen). Seuraava etappi voisi sitten olla vkot 8-12. Vai laitetaanko suoraan pääsiäiseen asti?
Minlee
Kommentit (24)
No olipa tylsä vaaka kun näytti plussaa, mutta onneksi sen tietää mistä johtuu. Jännä juttu miten eri vaa' at näyttää eri tuloksia. Mun tekis mieli ostaa jossain vaiheessa uusi vaaka vaikka tuo vanhakin toimii. Eiks jollain ollut sellainen käytössä mikä näytti rasvanmääränkin? Onko sellainen kiva käytössä?
...mutta en siitä toiminnosta niin perusta :) Ehkä sitäkin pitäisi tosissaan seurata vaikkapa kahden viikon-kuukauden välein samoissa olosuhteissa (ruokailut, vaatetus, nesteen juominen jne) niin saisi oikeaa kuvaa. Oikeita lukujahan se ei silti välttämättä osaa antaa, on ne arvot niin monesta muuttujasta kiinni.
Ai niin ja meillä sen lisäksi tytär, 3v ja risat, säätelee sitä aina kun muistaa, joten takuita oikeille asetuksille (ikä, sukupuoli) ei todellakaan ole :)
[b]Körikselle[/b]: Eikö vaakaa voi jotenkin kalibroida? Kuulostaa, että jossain (joko vanhassa tai toivon mukaan uudessa) vaa' assa on vikaa vikaa vikaa... siis kalibroinnissa nimenomaan. En kyllä osta sitä vaihtoehtoa, että painaisit taas yli 80kg :-/
Oma viikonloppu meni mielialojen heitellessä, joten siihen kuului pitkiä kävelylenkkejä, uimahallireissuja - ja vastapainona karkkipussillisen syömistä yhdellä istumalla ja murokeksien leipomista :(
Olisko nämä pimeät kun mua sekoittaa, tuntuu että mielialat on ihan tuuliviirin kaltaiset ja se rasittaa suunnattomasti. Mitään pitkäjänteistä ei voi suunnitella eikä ainakaan toteuttaa kun jo kohta olen romuttamassa kaiken :-/ Jelppikää!?
Huomista punnitusta kauhulla odotellen...
Emo
Ihmettelin tota vaakajuttua ääneen, niin mua valaistiin että ne vaan aikojen saatossa alkaa näyttää erilukemia kun joku jousisysteemi antaa periksi. Pitäisi säädellä aina välillä, mutta ei ainakaan meidän vaa' assa ole mitään säätö mahdollisuutta. Joopa joo meidän vaaka on ostettu joskus markka aikana, et mitäköhän lukemia uusi vaaka näyttäisi mulle. Täytyy varmaan jossain vaiheessa ostaa meillekin uusi vaaka.
Huh hu..meille kotiutui uusi vaaka, joka ei tosiaan näytä mukavia lukemia vaan semmoiset liki 4kg enempi, mutta silti rupean sen tuloksia katsomaan, sillä se antaa selkeät lukemat eikä heittele suuntaan eikä toiseen, joten paino eilen aamulla mallikkaasti sujuneen viikon jälkeen 81.5kg, joten plussaa tuli 3.7kg ja taas ollaan huimasti yli sen 80kg:n minkä yli en ikinä enää aikonut mennä, mutta ei auta vaan sinnillä suunnataan taas sen lukeman alle!!
Mulle vois väliaikatavoitteeksi laittaa vaikka 79.9kg, joka on siis tavoitteena mahdollisimman pian, koska en kestä, että taas näyttää vaaka noita 8 alkuisia lukuja, kun niin kauas siitä jo pääsin..hö!
Kaikille mukavaa alkavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!
köris