Pillerivauvoista...
En tiiä kysymykseeni nyt oikeaa otsikkoa... Asiaan siis.. Miten nopeesti olette raskautuneet pillereiden lopettamisen jälkeen? Miten jos tyhjennysvuotoa ei ehdi tulemaan? Ultrallahan pystyy lasketunajan määrittämään. Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa, milloin/kuinka pian pillereiden jälkeen vauva on saanut alkunsa? Ajattelin, kun jotkuthan saattavat tulla raskaaksi, jos unohtavat yhdenkin pillerin.
Vaikeasti esitetty :)
Kommentit (4)
mulla esikoinen sai alkunsa noin 5 kk päästä viimeisten pillereiden popsimisesta, ilman mitään kauheata yritystä. Kuopus saikin sitten alkunsa minipillereitä syödessä ja tosiaan ultralla katsottiin tuo laskettuaika, kun ei menkat ollut muutenkaan noiden pillereiden kanssa kovin säännölliset eli taisi mulla olla yhden pillerin unohdus tjs. mistä tuo kuopus alkunsa sai.
Riippuu varmaan käytettyjen pillereiden hormonimääristä, yrittäjien iästä ja hedelmällisyydestä.
Meillä tärppäsi toka kierrossa pillereiden poisjättämisen jälkeen, eli yhdet omat menkat oli välissä. Tosin se eka oma kierto ei ollut vielä normaali, oli ylipitkä ja hirveet turvotus ja kuumat aallot pari viikkoa.
varmaan vaikuttaa myös raskaaksi tulon ajattelu ja " yrittäminen" niinku mun kaverilla meni 10kk yrityksen parissa. mä taas ajattelin et siinä menee se aika ja kappas vaan yhet menkat ja se oli siinä!!! iloinen yllätys mulle ja miehelleni!! ens kuussa syntyypi!!
Lopetin pillerit juuri ennen joulua. Tyhjennysvuoto alkoi 27.12. ja tämän jälkeen kuukautisia ei enää tammikuussa tullutkaan, koska olin raskaana :)
-Nelli