Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ominaisuus muissa saa sinut kanan näppylöille inhosta?

Vierailija
06.01.2008 |

Siis joku tapa, ele, sana, ulkonäöllinen asia tms.

Itse tulen raivon partaalle jos joku ihminen tekee samaa toistuvaa ääntä tai liikettä tasaisesti. Esim. mustekynän napsuttelu. Muistan kuinka opiskeluaikana teki mieleni kesken tentin nousta pystyyn ja huutaa Hiljaa saatana! Olin joskus niin raivoissani siitä napsuttelusta. Muuten olen kyllä ihan rauhallinen ihminen (=

Lisäksi meinaa laatta lentää jos jollain miehellä on niin iso maha että se mahan alaosa näkyy paljaana paidan alta. Yöks!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielipoliisit ja muut pilkunnussijat ovat minusta säälittäviä taukkeja, että jaksatte jauhaa samaa paskaa koko ajan.

Vierailija
2/27 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja läpinäkyvät valheet, joihin kuulijan odotetaan uskovan (kaiketi kuulijaa aliarvioiden).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Viinalta haisevat ihmiset, jotka tulevat harjoituksiin. Ei siinä mitään, jos se olisi vaan yks taikka kaks iltaa, mutta joka hiton kerta.

-Sellaiset ihmiset, jotka luulevat olevansa kaikkien yläpuolella ja luulevat osaavansa esim. laulaa tai tanssia paremmin kuin kukaan muu. Ja jos joku erehtyy neuvomaan kyseistä henkilöä, hän ottaa nokkiinsa, koska eihän kukaan muu voi olla parempi kuin hän.

-Ihmiset, jotka ovat koko ajan äänessä, olkoot se sitten esim. joogatunti tai törmätään kaupassa. Mitään ei saa sanottua, kun suu käy koko ajan, ei edes silloin, jos kyseinen henkilö kysyy sulta jotain.

-Sellaiset ihmiset, jotka arvostelevat toisten ihmisten valintoja ja harrastuksia ym.

-Ahdasmielisiä ihmisiä.

Vierailija
4/27 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosinhokkina pilkunnussijat, kieli- ja muut poliisit sekä besserwisserit

Vierailija
5/27 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ainakin " tahallani " slangia, tiedän sen mutta en voi ymmärtää että miksi joku akateemikko ottaa siitä kauheet pultit? Kyllä on ahdasta...

Vierailija
6/27 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sormien napsuttelu, siis keskisormi-etusormi-tyylillä

Korskuminen ja kurkun selvittely

Sitten sellainen, jota valitettavan useat miehet harrastavat, eli kun on menossa kaverilleen kylään koko perheen voimin, niin silti ilmoittaa että " minä olen tulossa käymään" ja kaikki yhteiset tavarat ovat " Minun tavaroita" .

Sekin ärsyttää, jos on kauhean itsekäs huomaamattaan.

Vierailija
7/27 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" korskuminen ja kurkun selvittely" saa niskavillat nousemaan ja yökkäilemään. Tarkoitan tällä nimenomaan sitä mitä jotkut (useimmiten miehet) ihan estoitta tekevät: kurnuuttavat ja kröhivät räkää nenästä kurkkuun ja sitten sylkevät klimpit pitkin poikin.

No niin, nyt alkoi jo ajatuskin puistattamaan...

Vierailija
8/27 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- epärehellisyys, ja sen näkee kyllä ihmisen silmistä

- valehtelu omaksi eduksi

- röyhkeys

- syöminen puhelinkeskustelun aikana

- rään kirnuaminen nenässä ja kurkussa

Vierailija
9/27 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa koiria itseään mutta ihmiseen se haju ei kertakaikkiaan sovi.

Inhoa myös ihmisiä jotka kertovat yksityiskohtaisesti ruuansulatuksestaan ja vatsansa toiminnasta.

Vierailija
10/27 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän sisäänpäin hinkuen hokee ' joo' KOKO ajan ja nyökyttelee. Eihän siinä muista mitä oli sanomassa!

Vierailija
11/27 |
07.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten haisevat ja hilseiset ihmiset.

elikkäs viimeiseksi jää pahantahtoiset itsekkäät imbesillit, jotka kuvittelevat olevansa muita parempia. elikkäs esmes sellaset, jotka räkyttävät toisten kirjoituksista, mutta eivät itse osaa sen kummemmin. hiihuu!

Vierailija
12/27 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormien napsuttelu! Luonteenpiirteistä besserwisserimäinen käyttäytyminen on ärsyttävää.

Vierailija
13/27 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti

Vierailija
14/27 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan suljetaan silmät ja korvat ja toistetaan mantrana omia ennakkoluuloja yhä kovenevalla äänellä.

Ja lisäksi se, että käyttää kieltä huolimattomasti; ei puhekieli mittään, mutta se, että esim kielikuvat ovat päin puuta eikä suinkaan luovasti vaan vain tyhmästi... kuten nyt tuo ap:n tapaus, sori vaan.

Vierailija
15/27 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun toinen puhuu ja kuulee koko ajan sen suusta semmosta lima maiskutusta. Myöskin nykyaikana kovin yleinen jatkuva kiroilu saa kyllä ihmisen menettämään arvostukseni.

Vierailija
16/27 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jaetaan kaikki yksityiskohdat omasta järjettömän kiinnostavasta elämästä muiden bussimatkustajien kanssa.

Myös erinäisten ruumiinaukkojen kaivaminen julkisesti on oksettavaa.

Vierailija
17/27 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun on pakko napsutella kuulakärkikynää, naputella sormilla pöytää, räplätä jotain tms. Mulla on keskittymishäiriö ja jos en tee mitään tollasta vajoan " koomaan" enkä kuule luennoitsijan puheesta mitään. Toinen vaihtoehto on että tulen niin levottomaksi että joudun häipymään kesken kaiken, joten valitsen napsuttelun. Elä ja anna toisten elää

Vierailija
18/27 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässäni jysähtää kuin pommi jokainen kynän napsautus kun yritän keskittyä tenttiini...? Mutta eipä tuo mitään, jokaisella on oikeus ilmasita mielipiteensä.

Voisiko 11 kertoa miten sinun mielestä käytän kielikuvia tökerösti? Jos vaikka oppisin käyttämään niitä oikein. ((=

T. ap

Vierailija
19/27 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan myös lukea tekstejä, joissa on yhdyssanavirheitä tai muita virheitä, kuten " kuullostaa, aikas, erillainen, ketä on lukenut tämän kirjan" jne.

Vierailija
20/27 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee ettei oo pariin päivään peseytynyt. Näitä aika paljon, hiukset takaraivolla lytyssä. Myös tärkeilijät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä