Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään pitää olla oma huone jokaiselle lapselle?

Vierailija
13.11.2008 |

Kun olin pieni jaoin 5v vanhemman siskoni kanssa huoneen siihen asti kun hän täytti 17 ja itse olin 12.

En koskaan kokenut järjestelyä ongelmaksi eikä siskokaan.

Nyt meillä on kolmen makuuhuoneen talo ja kolmas lapsi tulossa. Jostain tuntuu tulevan pieni paine siitä että pitäisi hankkia isompi talo koska lapset joutuvat jakamaan huoneen.

Minulla on kyllä sellainen ajatus että lapset voivat hyvin jakaa kolmistaan huoneen ja alkovimaisen makuuhuoneen ja me vanhemmat muutetaan alakertaan asumaan kun lapset ovat kouluikäisiä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone oli vain n. 10m2. Poika nukkui parvisängyssä. Hyvin sujui. Nyt kun heillä on omat huoneet tyttö menee vieläkin pojan 120cm parvisänkyyn nukkumaan jos veli antaa luvan.

Vierailija
22/27 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tosiaankaan ole mikään oma valinta, kun ei ole vaihtoehtoa. Vuokralla asuminen tai aso ei meillä ole mahdollinen, koska meillä ei ole sellaiseen rahaa. Omistusasunto tulee paljon halvemmaksi. Vaikea myös olisi muuttaa maalle, kun jäisimme siellä molemmat työttömiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/27 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma valintahan se on käydä töissäkin.

Vierailija
25/27 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toiveissa olisi mahtua tähän vielä vuosikaudet,asunto on aivan ihana,mieleiseksi pintarempattu,"neliöitään isompi" muutenkin.Vuokra huimat 450€ :) Meillä siis tyttö ja poika.Vauva kun kasvaa vähän isommaksi tehdään isosta makkarista lastenhuone,ja itse muutetaan tuonne postimerkin kokoiseen pikkuhuoneeseen,joka tällä hetkellä on tyttäremme valtakuntaa :)

Vierailija
26/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, siitä saa kuulla koulussa.

Vierailija
27/27 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies piti todella tärkeänä, että jokaiselle lapselle on se oma huone. (miehellä ei ikinä ollut)

Jostain syystä kaikki sanovat, että lapset linnottautuvat omiin huoneisiinsa, eikä heitä sitten enää näy. Meillä on huoneiden ovet aina auki, musiikki soi ja muutakin elämää löytyy.

Lapsia on kolme ja jokaisella oma huone (pieniä, 10-11 neliötä), vanhemmilla makuuhuone, lisäksi tietysti takkahuone ja olohuone. Ja ihan pääkaupunkiseudulla.

Itse ollaan talo rakennettu ja velka on jo maksettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi