Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano rehellisesti mitä mieltä olet 46-v. ensisynnyttäjästä?

Vierailija
06.01.2008 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletan että siihen on järkeviä syitä miksi tilanteessa ollaan, ja olen siis iloinen ko. ensisynnyttäjän puolesta että hän saa vihdoin lapsen.

Vierailija
22/30 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ajattelisin, että onpa ihme, että tuli raskaaksi vielä sillä iällä. Mutta ei kaikilla mene niin, että 25-vuotiaana on parisuhde ja elämä sillä mallilla, että haluaisi lapsen. Sen Oikean (tai edes jonkinlaisen isäehdokkaan) voi tavata vasta päälle 4-kymppisenä. Kaikki eivät saa nuorenakaan lapsia helposti, voihan olla, että tämä vanha ensisynnyttäjä on ollut vuosia hoidoissa ja vasta myöhään tärppää.

46-vuotiaalla on ihan erilaista annettavaa lapselleen kuin 20-vuotiaalla. Ei se elämänkokemus haitaksi ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että on ollut onnea raskautumisessa jne. On aika iäkäs äidiksi. Jos kuuluisi tuttavapiiriini, tuskin ajattelisin mitään erityistä. Tuntuu kuitenkin ajatuksena sikäli omituiselta, että sain 20 vuotiaana esikoiseni, oma äiti oli tuolloin 42-vuotias.

Vierailija
24/30 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Hankin kun oikeasti halusin.

Vierailija
25/30 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lapsia haluaa ja raskaaksi onnistuu tulemaan, niin onnea vaan! Jokainen tietää itse parhaiten oman tilanteensa ja sen kummempia mielipiteitä minulla ei asiasta ole.

Vanhempi äiti on ihan yhtä hyvä kuin nuorempikin. Ei se iästä ole kiinni. Kaikilla ei elämä mene samaa rataa.

Vierailija
26/30 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite olin silloin 15 v kun siskoni syntyi.. ja aivan ihanat välit on miulla ja siskollani nyt minä 30 v ja ja sisko 15 v ja muori tulee mukana ku nuorempikin mamma nyt 57v

Vierailija
27/30 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen puolesta jos olisi tuttuni.

Olen jostain lukenut tarinan naisesta, jolle oli lääkäri sanonut, ettei ikinä saa lapsia. Oli kuukautiset alkaneet ranklaamaan 45 vuotiaan ja oli mennyt hakmeaan hormooneja vaihdevuosiin. Kas kun olikin raskaana. Ei tietenkään ollut ehkäisyä käyttänyt kun oli todettu mahdottomaksi saada lapsia.

Vierailija
28/30 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvä juttu. Nyt kun itse olen keski-ikäinen, huomaan ettei vanha äitini jaksa olla mukana mummona niin täysillä kuin nuoremmat mummot. Mutta jaksamista tälle 46-vuotiaalle, ehkä se siitä!

Vierailija
29/30 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onnekas.

Vierailija
30/30 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu niin kaikesta, onko " äiti" liian vanha lapsen mielestä vai " sopiva" .

Itse tietämäni 46-v synnyttäneen vanhemmat juuri täyttivät 70v ja ovat edelleen " nuoria" . Kyseessä tosin ei ollut esikoinen vaan 4. tyttö, joka paljastui " vaihdevuosioireiden" takaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi