Downit ovat kyllä enimmäkseen mainioita tapauksia
Olen tänään hoitanut vauvaa ja iäkästä miestä ja molemmat niin ihania. Vauvat ovat syötävän suloisia ja aikuiset kaikessa omapäisyydessään aitoja persoonia. Omaa tahtoa löytyy, mutta ei juuri koskaan agressiivisuutta. Itse ottaisin ilomielin downvauvan vastaan, jos sellainen olisi tullakseen.
Kommentit (41)
Ukit eivät ole downeja eivätkä downit ukkeja. Biologisesti ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:10"]
Ukit eivät ole downeja eivätkä downit ukkeja. Biologisesti ainakaan.
[/quote]
No mut kun se oli kato tuolta pelastakaa lapset ry:n varaukkipalvelusta tai jotaki sinne päin... niillä ku on sitä kylävaaritoimintaa ja siihen pääs down-vanhus mukaan ja se oli meille ukki. ihan saletisti oli!
t. Janna 19v, Mira 15v, Venla 12v, Weera 9v, Jarper 5v ja Jimi 4kk
No höh. voihan se ollakin ollu ukki Down tuolla tavalla niinku nuo kuusi pientä lasta asian todistaa!
Niin just! Pienet lapset suree menetettyä ukkia ja te tuutte vaan irvimään :'(
Meillä on 6-vuotias poika josta toivotaan tulevan isä viimeistään 50-vuotiaana
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:55"]
Meillä on 6-vuotias poika josta toivotaan tulevan isä viimeistään 50-vuotiaana
[/quote]
eikä siinä kaikki: Poikamme on DOWN!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:01"]
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
[/quote]
Yritetään saada aikaan KAIKKIEN AIKOJEN PROVOA!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:01"]
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
[/quote]
OLITKO SE SINÄ JOKA LAITOIT TYRMÄYSTIPPOJA UKIN VIINAAN KAPAKASSA? T. NE PIENET LAPSET JOITTENKA UKKI OLI DOWN..
Noh, jos teidän ukki kuoli tyrmäystippoihin, niin sehän kuoli sillon samalla tavalla kuin Elvis! Legandaarinen kuolema ja legenda elää! T. Maukka.K
Tämän viestiketjun aloittaja...
...olen minä: Alkuperäinen Raimo, esiintynyt myös usein Suomi24.fi Profetiat-palstalla. Tässä on minun kirjoitukseni ja tämä viestiketjuni oli alunperin provo ja kokeilin tehdä provon. t. Alkuperäinen Raimo ja kirjoitus on http://keskustelu.suomi24.fi/node/2858321 olen myös perusraimo.
olen jo 69-vuotias ukko. t. alkuperäinen Raimo
Meillä on paha olla kun täällä irvaillaan meitä! Pelottaa että tuo joka irvailee meille, tulee meidän mehuun laittamaan tyrmäystippoja. Me pelätään sitä provoilijaa kuollaksemme. Käske sinä, joka kysyit että mitä helvettiä täällä tapahtuu, sitä ihmistä jättämään meidät rauhaan! Se tahallaan kiusaa ja pelottelee lapsia kun sen mielestä on kivaa kiusata pienempiään. t. Ne pienet lapset joilta kuoli Down-ukki.
Se on ihan kamala lastenkiusaaja kun se leikkii viattomien lasten tunteilla :'( äääääääää!!!! t. ne pienet lapset joilta kuoli Down-ukki
JÄTÄ NÄMÄ LAPSET RAUHAAN TAI EN OSTA SITÄ RIVITALOASUNTOA TAKAS ETKÄ PÄÄSE IKINÄ ENÄÄ SINNE RUUHITIELLE VIIKONLOPUN VIETTOON KANSSANI!!! KYLLÄ PÄÄSET JOS LOPETAT VIATTOMIEN LASTEN TUNTEILLA LEIKKIMISEN MUTTA JOS ET LOPETA EI OLE ASIAA RIVITALOLLE ENKÄ OSTA SITÄ ASUNTOA TAKAS. T. SE JOKA SANOI ETTÄ MITÄ HELVETTIÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU
Täällä on joku sadisti :'( nauttii pinten lasten kiusaamisesta!!!
t. onneton wc-leijona joka eksyi tänne.
Oon WC-leijona ihan ite!
t. Jari Haimakainen
Sanna sepponen on yhtä älykäs kuin keskiverto lammas
Sanna sepponen on yhtä älykäs kuin keskiverto lammas.
Häh???