Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutko pikkuhousut jalassa vai ilman?

Vierailija
05.01.2008 |

Tuli tässä lapsuudenkaverin kanssa eilen pohdittua tätäkin asiaa, eli meidät kasvatettiin aikoinaan (ollaan 70-luvun lapsia) nukkumaan yöt ilman pikkareita. Ja näin teemme vieläkin ja opetamme omille tytöille saman.

Olen aina ihmetellyt niitä äitejä, jotka vaativat pieniä tyttäriään vaihtamaan illalla puhtaat pikkarit yöksi jalkaan?? Miksi moinen?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin. Mikä ihmeen keskustelu tämä muka on? Eivätkö kaikki naiset ole vieläkään oppineet että edes yöt ollaan ilman alusvaatteita.

Vierailija
2/48 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse sotkea lakanoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen nukkumaanmenoa ja muutenkaan ei minun pimpastani kyllä mitään kamalaa saastaa valu lakanoille koko yön.

Vierailija
4/48 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se alapää nyt oikeasti niin hirveästi sitä tuuletusta tarvitse, että on pakko olla alasti koko yö. Ihme selityksiä. Jos se on muuten vaan itselle mukavampaa niin antakaa palaa.

Vierailija
5/48 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin nukkua ilman, mutta nyt raskausaikana kärsin runsaasta valkkarista :(

Epämiellyttävää, jos valuu pitkin reisiä/lakanoille :X

Vierailija
6/48 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lapset tulisivat viereeni köllöttelemään.. Eli ilman muuta pikkareilla! Ja -75 syntynyt olen ja aina olen pikkareita yöllä käyttänyt.

Vierailija
7/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin, voi jessus

Vierailija
8/48 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toisen raskauden aikana olen välillä nukkunut ilman (pitkässä yöpaidassa), koska hiivaa meinasi tulla niin herkästi.

Vierailija
9/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan kaikkia yöpaitoja j etenkin alushousut yöllä on kauhea asia. Nyt raskauden myötä ollut pakko pitää pssasiepparina

Vierailija
10/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta JOSKUS täysin alasti, kun mieskin nukkuu AINA niin...

Vierailija
11/48 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä käytän lähes ainoastaan puuvillaisia alkkareita, joten ehkä siinä syy, miksei mulla ole mitään tulehdus ongelmia.

Vierailija
12/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pala vessapaperia riittää.

En muuten ole KOSKAAN (edes vahvoja yhdistelmäpillereitä syödessäni) kärsinyt kuivuudesta! Mitään " vikaa" ei gyne ole koskaan todennut.

Vierailija
13/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en varmaan ole asiaa sen enempää pohtinutkaan. Aina siis oppii jotain uutta ;)

vm-78

Vierailija
14/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli juttua, kuinka paljon parempi on antaa alapään " hengittää" öisin, että kokeilin itsekin. Ja onhan se paljon mukavampaa, eli sille tielle olen jäänyt.:) Pikkareita käytän kuukautisten aikana ja kylässä ollessa. Muuten tuntuvat nykyisin kamalan ahdistavilta.

Vierailija
15/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 80-luvun alun lapsi, ja meillä oli pitkät yöpaidat ilman pikkareita (niin oli äidilläkin). Nyt aikuisena nukun alasti, kuten miehenikin. Kylässä pakko laittaa yövaatteet päälle, mikä häiritsee unta vieraassa paikassa vielä entisestään.

En kylläkään usko, että mitään terveyshaittoja olis kummastakaan systeemistä. Kukin tavallaan. Lakanat meillä vaihdetaan hyvä jos 2 vkon välein..

Vierailija
16/48 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen ilman ja muulloin pkkarit jalassa :)

Vierailija
17/48 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ilman pikkareita nukuttaisiin.

Vierailija
18/48 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla vaihdetaan sitten puhtaat, plus suihkun jälkeen

Vierailija
19/48 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nukun alushousut jalassa, mutta lapsena ilman, en vielä tiedä miten toimin tyttöni kanssa joka on vielä vaipoissa.

Vierailija
20/48 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi tunkkanen olo jos nukkuu housut jalassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi