Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukutko pikkuhousut jalassa vai ilman?

Vierailija
05.01.2008 |

Tuli tässä lapsuudenkaverin kanssa eilen pohdittua tätäkin asiaa, eli meidät kasvatettiin aikoinaan (ollaan 70-luvun lapsia) nukkumaan yöt ilman pikkareita. Ja näin teemme vieläkin ja opetamme omille tytöille saman.

Olen aina ihmetellyt niitä äitejä, jotka vaativat pieniä tyttäriään vaihtamaan illalla puhtaat pikkarit yöksi jalkaan?? Miksi moinen?

Kommentit (48)

41/48 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tässä lapsuudenkaverin kanssa eilen pohdittua tätäkin asiaa, eli meidät kasvatettiin aikoinaan (ollaan 70-luvun lapsia) nukkumaan yöt ilman pikkareita. Ja näin teemme vieläkin ja opetamme omille tytöille saman.

Olen aina ihmetellyt niitä äitejä, jotka vaativat pieniä tyttäriään vaihtamaan illalla puhtaat pikkarit yöksi jalkaan?? Miksi moinen?

Niin miks pitäs vaihtaa puhtaat yöksi eikö vois pitää niitä samoja yöllä mitä piti päivällä ja jos joka päivä pitää vaihtaa niin vaihtais aamulla tai sit nukkuu alasti

Vierailija
42/48 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöunen laatu ja syvyys paranivat huomattavasti sen jälkeen kun aloin nukkumaan alasti JA käyttämään paksua tai tuplapeittoa joka siis myös painavampi. Ymmärrän kyllä painopeittojen idean nyt.  Ainoastaan menkkojen aikana saatan käyttää pikkareita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina alasti, myös mies. Raskaana olen viimeisillään.

Vierailija
44/48 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ilman. Myös menkkojen aikana koska vapaa vuotaminen!

Vierailija
45/48 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkareilla tietty

Vierailija
46/48 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän housut jalassa koska muuten lakanat menee pierastessa ripuliin.

Vierailija
47/48 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rummojen ongelmia.

Vierailija
48/48 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi