Oletteko koskaan tavanneet älykästä lähihoitajaa?
Kommentit (27)
Taatusti niinku Charles Manson, Mark Chapman ja itse Hitlerkin oli oikeasti lähäreitä!
Jos heillä on älyä, he eivät ainakaan jätä kouluttautumistaan tuohon.
Aikoinaan 80 luvulla kun kävin koulutaso hoitajaksi (silloin ei ollut siis lähihoitajia), hakijoita oli suuntautumiskurssillemme 600. Testeihin pääsi 90 ja sisään otettiin 16.
Koulu oli tiukka paketti työharjoitteluineen ja ammatti oli arvostettu.
Se, miksi en ole lukenut eteen päin tästä ammatista, johtuu ihan taloveloista ja siitä, että työ yksikössäni on mielenkiintoista. Hoitoalalle ei kannata lähteä lukemaan lisää, koska palkka ei enää nouse niin paljon, että saisi kouluajan miinustilit takaisin. Ja toiseen ammattiin en tällä hetkellä pysty opiskelemaan siksi, koska mies opiskelee ja kahta opiskelijaa ei meidän talous nyt kanna.
Surullista, että pidätte meitä niin huonoina. Minäkin hoidan ehkä jonkun teidän erityislastanne ja kuntoutan häntä parhaan kykyni mukaan. Ikävää huomata, että vanhemmat antavat lapsensa näin tollojen ihmisten hoidettaiksi.
Vanhuspuolella myös ihmettelen, että miten uskallatte antaa vanhempanne näin tyhmille ihmisille hoidettaviksi? Toivottavasti otatte itse vastuun vanhuksistanne, mielisairaistanne, kehitysvammaisistanne yms.
Mehän olemme vain tyhmiä tylsäpäitä, jotka emme tajua mitään.
Joidenkin tieto-taito menee jopa useampia vuosia alalla olleiden sairaanhoitajien edelle.
T: sosionomi, joka työskentelee sosiaaliviraston alaisuudessa pk-seudulla.
Eiks oo hirveetä, jos te ajatte pahan kolarin, niin paikalle tulee lahjaton lähihoitaja!!! :D Kumma että ylipäänsä kukaan selviää onnettomuuksista hengissä, kun paikalle tulee aina ensiapua antamaan onnettoman koulutuksen saaneita idioottimaisia lähäreitä... ;)
Vierailija:
Ei ehkä kannata niin kovasti haukkua muiden vähäistä älykkyyttä jos itsellä on ajatukset ja päättelykyky tuota luokkaa.
Itse opiskelen lähihoitajaksi. Luokalla otettiin 300 hakijan joukosta 20. En mä kyllä sanoisi, että kuka tahansa hullu, alkkis tai narkki pääsee lähihoitajaksi.