Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en suosittele influenssa rokoitetta alle kaksivuotiaille

Vierailija
13.11.2008 |

.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ei ole osoitettu, että auttaa noin pienellä mihinkään

-ap-

Vierailija
2/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vuosikas ja kolme-vuotiaat just sai rokotteet. Ei ilme värähtynyt yhdelläkään ja isommat sanoivat kiitos ja hymyilivät terkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä paha flunssa ja jälkitauti on kurjempi juttu kuin yksi rokotus.

Vierailija
4/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mutta olen lukenut monesta paikasta tutkimuksista joissa todettiin tosiaan että alle 2v ikäisillä rokotteella ei ole juuri laisinkaan tehoa (jos ei haittaakaan).

En aio otatuttaa lapselleni tuota rokotusta alle 2v ikäisenä vaikka sen ilmaiseksi saisikin.

Vierailija
5/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta ei ollut tietoakana ennen rokotusta

Vierailija
7/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistua influenssarokotetutkimukseen. Tutkimusta tehdään sen vuoksi, että nykyisen rokotteen (jota siis tänäkin vuonna lapsiin pistetään) teho pienillä lapsilla on huono. Näin luki ihan siinä lapussa eli en ole väitettä itse keksinyt.

Minäkään en viitsi antaa lapsille turhia rokotteita. Niiden vaikutuksesta immuunipuolustukseen kun ei riittävästi tiedetä.

Ja minua ihmetyttää edelleen ihmiset, jotka luulevat, että roko estää flunssia. Olen kuullut tänäkin vuonna muutamalta äidiltä, että "otan rokotteen, jotta lapsi säästyisi edes muutamalta flunssalta". Eli influenssarokoten ei suojaa flunssalta vaan INFLUENSSALTA.

Vierailija
8/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin ollut viisas en olisi vauvaani rääkännyt tuolla rokotteella. Iahn reporanka koko vauva

Vierailija
9/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

influenssarokotehan kuuluu jo rokotusohjelmaan....nyt tutkivat sen sisällön muuttamista koska ei oo ollu tarpeeks tehokas

Vierailija
10/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle otettu jokainen vuosi, nyt vlelä ehti saamaan ennen kuin täyttää 3 v. Yhtenäkään vuonna ei ole nuhaa kummempaa sairastanut eikä rokotteesta tullut mitään! Terve poika kaikenkaikkiaan!

Vierailija
11/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ainakin on ihan vapaaehtoinen

Vierailija
12/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen sinulle kielenhuoltokurssia, ap..

Vierailija
13/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran jo työnikin puolesta näiden asioiden kanssa tekemisissä, että näen influenssarokotteen aivan turhaksi pikkulapsilla. Sen teho on monissa tutkimuksissa ollut hyvin lähellä lumerokotteen tehoa eli olematon.

Vierailija
14/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ainakin on ihan vapaaehtoinen

Vierailija
15/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vanhempien niin halutessa sen saa alle 3-vuotiaille ilmaiseksi.

th

Vierailija
16/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tomerasti kieltäydymme influenssa rokoitteesta. Av-palstan lähes kirjoitustaitoinen lähes lääkäri kielsi...

Vierailija
17/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja flunssa tulee kun on tullakseen, mutta rokotteen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

... Tai sitten on - sitähän et voi varmuudella sanoa.

Vierailija
18/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja flunssa tulee kun on tullakseen, mutta rokotteen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
19/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eri asia kuin flunssa ja niin rankka sairaus, että veti meidän perheestä terveet aikuisetkin kanttuvei yli 2 viikoksi. Neljänkympin kuumetta oli monta päivää ja lihaskipuja monta viikkoa. Ne, jotka valittelevat, että "sehän on flunssa vaan", eivät ole itse sairastaneet influenssaa. Influenssa voi ihan hyvin tappaa huonokuntoisen ihmisen.

Ehdottomasti ottaisin lapselle rokotuksen tuota tautia vastaan. Mieluummin kuin lääkitsisin sitten todella kuumeista, todella kipeää vauvaa pari viikkoa.

Rokotteiden vaikutusta immuunijärjestelmään on tutkittu todella paljon, ja niiden haitat ovat minimaaliset verrattuna niillä torjuttaviin sairauksiin.

Vierailija
20/43 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jylläävät ihan muut epidemiat. Influenssa saapuu yleensä vasta kevättalvella.