Lue keskustelun säännöt.
Sisustusongelma! Vinkkejä tarvitaan...
05.01.2008 |
Meillä on olosuhteiden pakosta tietokone olohuoneen nurkassa (en pidä siitä, mutta en voi muutakaan). Se on Ikean Mikael-pöydällä, joka on aivan helkutin pieni; miehellä on koko ajan jotain poltto systeemejä meneillään ja on kajaria yms. Minkälaisia tietokone/kirjoituspöytiä teillä on?
Kommentit (2)
Ollaan laitettu vanhan tavaran liikkeeseen ostopyyntö, haluamme sellaisen vanhan 1900-luvun alun kunnon kirjoituspöydän, umpikoivua, mahonkia tms. Sellainen ihana jykevä, mitä voi pitää vaikka keskellä huonetta kun on ns. valelaatikot.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun konetta ei käytä niin ovet vaan kiinni.