Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä vaiheessa adoptio-perosessi alkaa maksamaan?
05.01.2008 |
Neuvonta lopuillaan ja palveluntarjoajaa pitäisi alkaa valitsemaan. Muistan jostain lukeneeni, että ensimmäinen erä maksetan palveluntarjoajalle jo ennen kuin paperit lähtevät adoptiolautakuntaan? Entä jos lautakunnasta lupaa ei tulekkaan, menevätkö rahat sitten ihan kankkulan kaivoon?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sitä ennen menee jo niitä lääkärintodistuskuluja, jos ei saa terveyskeskuksesta.
Ja jep, riski on aina hakijalla. Ei kaikki saa lupaa - valtaosa kuitenkin, joiden adoptiota sossu puoltaa -, sitten voivat kohdemaiden ehdot muuttua, eikä kelpaakaan minnekään, vaikka kuinka olisi - ja vaikka saisi paperinsa kohdemaahan asti, siltikin rahat voi " mennä hukkaan" . Kiinan jonossakin kärvistee nyt satoja perheitä, joiden luvat ehtivät vanheta moneen kertaan ja sitä myötä myös hakijat niin, että eivät enää täytä ehtoja.
Jne.