kenellä on WIIFIT tasapainolauta ja peli??
Kommentit (12)
pukinkonttiin sen peruspaketin lisäks vai ei??
jossa ideana siis se, että kuntoilla voi hauskastikin. Siinä on siis semmoinen "alusta" minkä avulla voi ilmeisesti mittailla kehon koostumusta ja sitten pelin mukana tulee jonkinlainen harjoitusohjelma minkä avulla sitten jumppaillaan. Käytännön kokemusta ei itsellä ole (epäilen että tämä ei ole kenelläkään alkuinnostuksen jälkeen kovin aktiivisessa käytössä...jos tämä hommataan sen takia ettei jaksa lähteä ulos lenkille niin tuskin tätäkään "kuntoilua" jaksaa kauaa ylläpitää) niin en osaa tarkemmin kuvailla.
mutta ei se kyllä kuntoilukäyttöön ole meillä jäänyt, sen sijaan pelataan sillä perheen kesken ihan hauskoja golfkisoja, pujottelua, mäkihyppyä jne. Jos ostaa kaksi niitä "kaukosäädinvempainta", voi pelata myös esim. tennistä. Kavereittenkin kesken se on ihan hauska ajanviettovempele, just noi pelit siis.
Joku hölkkäjuttu siellä taas on ihan tyhmä, ellei nyt sitten jostain syystä pidä paikallaan juoksemisesta kotona kapula kädessä.
Se lauta on todella hyvä. Tulee kuntoiltua ihan vahingossa ja saa vielä palautetta suorituksestaan ja edistymisestä :)
Lapsetkin tykkää siitä ja on varmasti pelinä paljon terveempi kuin joku perinteinen peli.
ei liity kyllä mitenkään ps3.een, vaan on nintendo wii:n lisälaite ;)
kiva juttu, meillä koko perhe innostui siitä. päivittäin tehdään kuntotestejä, tasapinoharjoituksia, lihaskuntoharjoituksia jne. paljon mukavia erilasia tasapaioilupelejä ja esim joogaa ja aerobicia.
jokaiselle pelaajalle saa oman profiilin jossa voi surata eri auiden kehttymistä ja mm painoindeksin kehitystä.
suosittelen lämpimästi monen muun pelin siajasat.
Itse olen niin epätäydellinen että menee nämä pelikoneet sekaisin kun en itse yhtäkään omista.
Mutta kukin tyylillään, itse uskon perinteisempään kuntoiluun omani kuin lastenikin kohdalla. Samapa tuo minulle että miten kukin liikkuu, kunhan liikkuu. Varmasti on parempi vaihtoehto kuitenkin kuin moni muu peli, mutta eiköhän se ulkoilu aja tämänkin pelin ohi.
Meillä koko perhe tykkää eikä ole kyllästytty vielä kuukaudessa ainakaan. Siinä on hulavanteen pyöritystä, pallojen vieritystä koloon painopistettä muuttamalla, pujottelua, mäkihyppyä yms. mikä sopii koko perheelle, ja lisäksi lihaskunto- ja joogaliikkeitä. Osa niistä on helppoja, osa aika vaikeita. Hiki tulee helposti ja ihan huomaamatta. Voi myös kilpailla toisten kanssa suorituksissa.
itse en viitsi lasten kanssa lähteä ulkoilemaan iltasella pimeän aikaan varsinkaan märällä ja liukkaalla kelillä.
Tämmöisille mukavuudenhaluisille ihmisille tämmöiset pelit on hyviä =)
jos ei kerran omaa minkäänlaista kokemusta pelikonsoleista,
ei edes omista yhtään niistä ja jopa sekoittaa ne keskenään,
olisi kyllä parempi melkein jättää kokonaan kommentoimatta ja moralisoimatta asiaa sitten,
kun menee näköjään herne nenään kuitenkin jo siitä jos joku sellaisen omistaa vaikka se sinun täydelliseen maailmankuvaasi ei mahdu.
meillä tykkää koko perhe, ja voin todellakin suositella pukinkonttiin. todellakin on paljon monta muuta turhempaakin kapistusta ja peliä tarjolla kaupanhyllyllä.
ja eipä tuo wii fit meillä ainakaan ole mitenkään poissulkenut tai vähentänyt normaalia fyysistä liikkumista ja harrastamista.
mutta kuten todellakin todettiin, kukin tyylillään ;)
vai onko se niin huippu, et on jo syrjäyttänyt av palstan =)