Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihan tyhmä idea antaa melkein 4 vuotiaalle kummipojalle nimpparilahjaksi leffailta kummin kanssa?

Vierailija
05.01.2008 |

Nimpparit tulossa ja en keksi mitään lahjaa. Onko tuo ihan pönttö idea viedä lapsi leffaan?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen arvokkaampaa kuin aika kummin kans:) Saa vanhemmatkin levätä. Ja minusta riittäisi sekin, että leffailta olisi vaikka teillä kotona. Tee kutsukortti, hän saa valita videon ja kerrot mitä herkkuja on tarjolla (pop cornia tms...?) Näin oon itse joskus tehnyt ja oli mieletön menestys;) Lapset on niin innoissaan niin pienestä...

Vierailija
2/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme anna edes omille lapsillemme nimipäivälahjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhlitaan aina nimipäiviä. Olen sitä mieltä, että niiden juhlimatta jättäminen on ankeaa.

Vierailija
4/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me emme anna edes omille lapsillemme nimipäivälahjoja.

Jopa siskoni ja hänen miehensä juhlivat nimipäiviään. Ja myös omassa lapsuudessani juhlittiin nimppareita.

ap

Vierailija
5/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin vähäpätöistä syytä, etteikö juhliminen tekisi hyvää.

Olen yrittänyt esikoiseni kummitädille tolkuttaa, että niitä hirmukalliita lahjojakin mieluisampi juttu olisi, jos veisi pojan joskus vaikka luistelemaan... Ei mene perille.

Lyhyesti: ap, kuulostaa hyvältä.

Vierailija
6/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole niin vähäpätöistä syytä, etteikö juhliminen tekisi hyvää.

Olen yrittänyt esikoiseni kummitädille tolkuttaa, että niitä hirmukalliita lahjojakin mieluisampi juttu olisi, jos veisi pojan joskus vaikka luistelemaan... Ei mene perille.

Lyhyesti: ap, kuulostaa hyvältä.

Vierailija
7/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voisin ottaa pojan meille viettämään leffailtaa, mutta ongelmana on se, että emme asu samassa kaupungissa, joten lapsen pitäisi jäädä yöksi ja lapsi ei ole vielä kertaakaan ollut yökylässä. Joten sen takia tuo leffaan meno olisi parempi.

Kyllä minä ja mies olemme ajatelleet, että myös meidän ensi kuussa syntyvä lapsi saisi viettää nimppareita, aivan kuten serkkunsakkin.

ap

Vierailija
8/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muistutan myös, ettei lahjaan aina tarvitse niin paljon rahaa käyttää - emme mittaa ihmisten arvoa lahjan hinnalla. Ja kun kysyy lahjatoiveita, toivon sitä aikaa. Jota ei heru.

Vierailija
9/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuon ikäiset eivät myöskään jaksa istua paikoillaan kovin kauaa. Siihen varmaan auttaa pienet herkkunaposteltavat jonkin verran.

Vierailija
10/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta muistutan myös, ettei lahjaan aina tarvitse niin paljon rahaa käyttää - emme mittaa ihmisten arvoa lahjan hinnalla. Ja kun kysyy lahjatoiveita, toivon sitä aikaa. Jota ei heru.

Vierailija
11/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei tahdo lapseen tutustua, mutta lahjat ovat tärkeitä.

Minä valitsin kummit lapsen " tärkeiksi aikuisiksi" , en lahja-automaateiksi.

Vierailija
12/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kummilla itsellä lapsia tai kiireitä töissä?

Vierailija:

ellei tahdo lapseen tutustua, mutta lahjat ovat tärkeitä.

Minä valitsin kummit lapsen " tärkeiksi aikuisiksi" , en lahja-automaateiksi.

Vierailija
13/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi terveellä mielellä varustettu ihminen päätellä, että tuolta yhdeltä kommentoijalta tulee " ohjeita koko ajan" - vai miten se sen nyt ilmaisikaan...

Jos lahjatoivetta kysytään, niin kai siihen jotain vastataankin?

Vierailija
14/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ollut yökylässä niin kysyisin kyllä lapsen vanhemmilta sopiiko tälläinen lahja heille, luulevatko, että lapsi pystyy olemaan yön teillä.

Jos pojalle tulisi kamala koti-ikävä niin on pitkä matka lähteä kuskaamaan tätä kotiin tai vielä huonompi idea olisi antaa lapsen kärsiä teillä.

Vierailija
15/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä voi terveellä mielellä varustettu ihminen päätellä, että tuolta yhdeltä kommentoijalta tulee " ohjeita koko ajan" - vai miten se sen nyt ilmaisikaan...

Jos lahjatoivetta kysytään, niin kai siihen jotain vastataankin?

Vierailija
16/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen kummi nyt sattuu olemaan siskoni, mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä tässä ketjussa.

Halusin vain sanoa ap:lle, että " way to go! minun mielestäni on oikein loistava idea!" (sivulauseessa sitten lipsautin, että toivoisin omankin lapseni kummin keksivän yhtä hyvän idean - tarkoitus ei ollut moittia kummia, vaan kehua ap:tä. Sorry!)

Vierailija
17/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiireinen kummi nyt sattuu olemaan siskoni, mutta sillä nyt ei ole mitään merkitystä tässä ketjussa.

Halusin vain sanoa ap:lle, että " way to go! minun mielestäni on oikein loistava idea!" (sivulauseessa sitten lipsautin, että toivoisin omankin lapseni kummin keksivän yhtä hyvän idean - tarkoitus ei ollut moittia kummia, vaan kehua ap:tä. Sorry!)

Vierailija
18/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- saaduista lahjoista kyllä aina kiitetään

- kun kerran kysyy toiveita, toivotaan

- ja kun ähkyy, ettei osaa, annetaan esimerkkejä helposti toteutettavista ideoista (elokuva, pulkkamäki, ilmaiskonsertti...)

Vierailija
19/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa ne katkeronpunaiset rillit nenältäsi ja lue viestini uudestaan...

Taisi kolahtaa nilkkaasi, kun noin tulkitset.

Vierailija
20/25 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Otapa ne katkeronpunaiset rillit nenältäsi ja lue viestini uudestaan...

Taisi kolahtaa nilkkaasi, kun noin tulkitset.