Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita paniikkihäiriöisiä?

Vierailija
04.01.2008 |

Mulla takana raskas syksy: talonrakennus, lopputyö, läheisen mielenterveysongelmat jne. ja nyt kun olen antanut itselleni luvan levätä, alkaa paniikki iskea vuosien tauon jälkeen :(. Alkaa melkein masennus iskeä :(. Olen kerran elämässäni tarvinnut tähän lievää lääkitystä mutta nyt se on pysynyt kuusi vuotta poissa. Voihan venäjä :(. En enää muistanutkaan, miten yksinäistä on valvoa, kun ei pysty kohtauksen pelossa nukkumaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAns sama juttu, joskus oireet monta vuotta pois, kunnes jokin erikoinen tilanne laukaisee ne. Ja sitten olen taas hädissäni, kun en muista mistä oireet tulevat. Olo vähän helpottuu kunhan tajuan, että paniikkihan se siellä kummittelee, enkä siihen kuole .Menehän aamulla päivystykseen hakemaan lievää lääkettä, jos jaksat yön yli odottaa

Vierailija
2/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan mitään lääkkeitä. kuusi vuotta sitten (noin) oli käytössä buspar-ahdistuslääke, joka auttoi. on tosi lievä lääke eli minimaaliset sivuvaikutukset. muuta en ole beetasalpaajien lisäksi kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin lääkäriin kannattaisi hakeutua (yleislääkäri, psykiatri vai joku muu)? Aiemmin olen käynyt ihan työterveyslääkärillä mutta nyt hoitovapaalla se ei harmi kyllä onnistu (lääkäri oli tosi hyvä). Jotenkin tuntuu turhauttavalta mennä jonnekin terveyskeskukseen, jossa kellään ei kuitenkaan ole aikaa kuunnella :/.

Vierailija
4/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saat sieltä alkulääkkeet ja lähetteen psykologille tai vastaavalle. Niille ei muuten tahdo päästä

Vierailija
5/5 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että monen polun kautta on kuljettava, vaikka diagnoosi onkin jo olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä