siis mikä ihme on tuo numerosarja??????
Kommentit (15)
että mitä ihme alieneitä tällä palstalla pyörii... Siis jutuista päätellen.
numerosarja olisi tuplaviestejä vastaan, mutta kun yritin sitten päivittää ketjun, johon olin juuri kirjoittanut, tulikin taas se sama varoituslaatikko, jossa kehoitettiin peruuttamaan toiminto ettei posti lähde kahtena.
Voi sun sentään. Kuka torvi siellä luulee osaavansa koodata.
Mä oon vielä ihan sikahuono tajuaan noita koodeja, ihan älytöntä sellanen jollekin keskustelupalstalle!
Ymmärrän kun kyse on jostain henk.koht. nettitilauksista, mutta että täälläkin.. Kyllä meinaa ylläpito oikeasti tappaa koko palstan kun tuollaisia vaativat! Hankaloittavat vaan koko ajan enemmän ja enemmän palstan käyttöä.
t. yksi jolla ei sinänsä ole mitään uudistumista vastaan
kuinka paskaksi ne osas uusia tämän palstan. PALATKAA VANHAAN SUOSIOLLA, jos ette osaa työtänne.
kuinka paskaksi ne osas uusia tämän palstan. PALATKAA VANHAAN SUOSIOLLA, jos ette osaa työtänne.
että jostain tulee roskapostihyökkäys
Numerosarja laiteaan ymmärtääksen ekan kerran viestiä kirjoittaessa yhden istunnon aikana, sitten voit kirjoittaa vaikka 100 viestiä. Kun tulet myöhemmin uudetsaan sivuille, (en tiedä kuinka paljon myöhemmin) olet taas uusi kävijä ja kirjoitat turvanumeron.
täällä onkin niin suuria salaisuuksia....Tervetuloa Venäjälle.
semmosethan on monella blogilla esim. käytössä. ihan sen takia on ettei tuu roskapostauksia.
täällä onkin niin suuria salaisuuksia....Tervetuloa Venäjälle.
ikinä törmännyt täällä roskapostitulviin. Tai edes yksittäisiin roskaposteihin...
olet siis ihminen etä roskapostirobotti, jihuu
Minä vuonna korjaukset ovat valmiit????