Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajana ulkomaille töihin?

Vierailija
04.01.2008 |

Kokemuksia kenelläkään?

Itse asunut vuosia Englannissa, mutta nyt lasten ja miehen kanssa Suomessa. Mietin jotain koulutusta minkä hoitovapaan jälkeen aloittaisin, ts. mielessä joku sellainen ala minkä kautta voisi taas pakata tavarat ja lähteä pariksi vuodeksi hommiin ulkomaille. Nyt ravintola-alan koulutus, enkä tahdo enään baarihommiin, vaikka niissähän noita töitä löytyisi mistäpäin vain maailmaa.

Tuttuja ollut Englannissa, Ruotsissa ja A-E:ssa töissä hoitoalan hommissa, mutta ovat olleet sairaanhoitajia, lääkäreitä tai muita spesialisteja kuten toimintaterapeutteja.

Mietin vain oliskohan " pelkällä" lähihoitajan koulutuksella mahdollisuuksia saada hoitoalan hommia ulkomailta. Ala kiinnostaa muutenkin, mutta ulkomaat myöskin..

Kiitos ja kumarrus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paasisit helposti sairaalaan toihin health care assistantiksi, joka vastaa aika paljon lahihoitajaa. Koulutusta ei tarvitse, vaan sairaala kouluttaa itse. Meilla esim. health care assistantit mittavat verenpainetta, ottavat verinaytteita ja auttavat potilaiden perushoidossa.

Palkkahan ei tietysti ole paata huimaava, mutta jos haluat vaikkapa Englantiin muuttaa ja hoitoalalle toihin, tama olisi yksi ratkaisu.

Terv. katilo Englannista

Vierailija
2/4 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vielä linjoilla, osaatko sanoa mitä health care assistantin peruspalkka viikossa mahtaa olla?

Itsellä ei mitään hajua mitä Englannissa maksetaan, jossain Lontoossa kun asuinkustannukset on niin järkyttävät, etenkin nyt kun lasten kanssa olisi lähdössä asumaan, ei ihan mitkään jaetut flatit onnistu.

Mutta tuohan pätee sitten varmaan myös esim. Irlantiin, että voisi töihin päästä ilman koulutustakin. Pitää ottaa asioista selvää.

Oletko missäpäin Enlantia itse töissä jos saan kysyä?

On meinaan tuttu finski kätilö Lontoossa hommissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viikkopalkka on varmaan jotain £ 200-300 lisista riippuen. Itse asun ja tyoskentelen Lontoon ulkopuolella, mutta onhan meita satoja talla saarella...

Katso nhsjobs . co . uk Siella nakyy avoimet tyopaikat.

Vierailija
4/4 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lähihoitaja, ensihoitoon erikoistunut.

Onko kenelläkään kokemusta esim. Arabi Emiraateissa työskentelystä? Entä pääseekö Usa:an lähihoitajan papereilla, työkokemusta ei paljoa vielä ole.

Kiitos vastauksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän