Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13-vuotiaalle tytölle hajuvettä lahjaksi?

Vierailija
08.12.2007 |

Joko 13-vuotiaat käyttävät hajuvettä? Myös lahjavinkkejä ottaisin vastaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanut hieman käyttää. 13 vuotiaalle mukavia/toivottuja lahjoja on musiikki cd:t.

Vierailija
2/17 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äskettäin 13 vuotta täyttänyt tyttäreni käyttää hajuvettä. Ostin hänelle joululahjaksi Sokokselta hajuvettä. Siellä oli pöytä, jossa oli hajuvesiä kympillä ja löysin makeahkon tuoksun nuorelle naiselle. Merkkiä en muista ja pullo on jo paketissa. Tyttäreni pitää eniten vaniljan tuoksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/17 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen? Minusta 13 vuotiaan ei todellakaan pidä vielä käyttää hajuvesiä eikä meikkejä. Ilmeisesti nykyajan äidit haluavat, että heidän pikku-tyttönsä pääsevät pedofiilien uhreiksi. Hajuvesi ja meikkaaminen tunnetusti houkuttelee miehiä. Miettikää vähän ennen kuin ostatte lapsillenne meikkejä ja hajuvesiä. Pyydän kauniisti!

Vierailija
5/17 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä ennenkuin ostat. Kaikki 13 v. eivät todellakaan meikkaa tms. Omalle tytölle olen yrittänyt tarjota meikkejä ja hajuvettä, mutta ei kuulemma halua.

Vierailija
6/17 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään pahaa, jos tuon ikäinen käyttää jotain tyttömäistä, kevyttä hajuvettä. Kuitenkin tuon ikäinen käyttää jo dödöä ja ehkä jotain vartalovoiteita, joissa on tuoksua mukana. En käsitä, miksi pitää nähdä pahaa tällaisessakin asiassa.

Vierailija
7/17 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille pitäisi myös opettaa, että tulos on kauhea, jos on dödössä yhtä hajua, parfyymina toista ja ehkä vielä voimmakkaan tuoksuista ainetta hiuksissa.

Vierailija:

Ei siinä ole mitään pahaa, jos tuon ikäinen käyttää jotain tyttömäistä, kevyttä hajuvettä. Kuitenkin tuon ikäinen käyttää jo dödöä ja ehkä jotain vartalovoiteita, joissa on tuoksua mukana. En käsitä, miksi pitää nähdä pahaa tällaisessakin asiassa.

Vierailija
8/17 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheskään kaikki 13-vuotiaat eivät käytä hajuvettä.

Vierailija
9/17 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona-Girls -pakkauksen (sisällä suihkusaippuaa ja dödöä) sekä ripsiväriä ja kynsilakkaa :-D Kyllä hän meikkaa jo kevyesti ja mielestäni ihan ok....

Vierailija
10/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa sen, että 13-vuotias ei KYLLÄ ole PIKKU tyttö. Hänen ikäisensä voi olla ylä-asteella jo. Ja kyllä osa heidän ikäisitään meikka mm minä, laitan ehk vähäsen hajuvettä.

Vierailija
11/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaa huonon tavan, jos antaa hajuvettä noin nuorelle.

Vierailija
12/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että tämäkin 13v. on nykyään kolmekymppinen.

Vierailija
13/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvettä jos ostat ni muista opastaa sen käyttö,on valtavasti hajusteyliherkkiä ihmisiä ja toiset kuten minä saan migreenin joistakin hajuvesistä.

Maltilla käyttää jos käyttää,olen kyllä huomannut että jotkut ihmiset jotka käyttävät hajuvettä eivät ilmeisesti haista oman hajuveden tuoksua,lehahdus on kuin olisi koko pullo laitettu kerralla.

Joku lahjakorttikin voisi olla kiva saa sitten tyttö itse ostaa mitä haluaa.

Vierailija
14/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sit pakko nostaa 16 vuotta vanha ketju?

Vierailija
15/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii olisi kiva tietää saiko tämä 13 vuotias hajuveden vai miten meni.🤣

Vierailija
16/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ne imeytyy verenkiertoon, ja ovat yksi epäilty syy syöpien lisääntymiseen.

Toinen on sitten se, että hajusteallergikot kärsivät, eikä monikaan nykyään tykkää muutenkaan hajuvedeltä tuoksuvista.

Vierailija
17/17 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisvinkkinä, että nuorelle neidolle voi sopia esim. Lanvinin ruusutuoksu Rumeur, jos siis hajuvedet ylipäätään kiinnostavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi