Onko sinulla tuttavan/ystävän lasta, jota et voi jostain syystä sietää?
Mulla on yks " kaveri" , jolla 3v. tyttö. Todella piloille passattu tapaus. Äiti syöttää vielä, lässyttää, antaa joka asiassa periksi " prinsessalle" , pukee lapsen, tyttö ei osaa käydä vielä edes potalla.... Eihän se lapsen syy ole, mutta lapsen käytös muuttuu sellaiseksi vastenmieliseksi. Esim. meillä ollessaan kiukuttelee tarjoiltavista ja äiti antaa pullerolleen vaikka mitä herkkuja, vaikka edellisetkin syömättä :/
Kommentit (62)
Sinuna en naljailisi kun itse kirjoitit pienellä alkukirjaimella...
Se on minun mielipiteeni etten pidä kaikista lapsista kuten en kaikista aikuisistakaan. Sorry jos loukkaannuit :(
Omassa kodissaan voi mun puolesta käyttäytyä kuin haluaa, mutta meillä ei sellainen peli vetele.
En myöskään tykkää käydä missään, missä kyseinen poika on mukana. Joka toinen kerta vähintään se saa jonkun toisen lapsen itkemään. Kaupoissa huutaa ja raivoaa kuin mikäkin mielipuoli.
Tosin mä en ole ainoa ihminen joka en siitä pidä. Äiti on sanonut että sillä on sellainen tunne että sen pojasta ei päiväkodissa tykätä. Nyt poika on jossain pienryhmässä, kun ei tavallisessa ryhmässä pärjännyt.
Jos sanoisi " en pidä kaikista lapsista" , ei sekään riittäisi. Ihan sama miten sásiat sanotaan, joku siitä loukkaantuu. T. ei kukaan aiemmin kirjoittaneista
Pullero joka nirsoilee kun suklaa olikin väärää
köisesti näitä ikinä tavannut, eli aivan ilman todellisuuspohjaa oli hänen vastauksensa. Alkaa vähän epäilyttämään, että ne jotka tätä aloitusta kritisoivat, ovat itse huonostikasvatettujen, täällä kuvailtujen kaltaisten lasten vanhempia, ja sen takia keuhkoavat sitten ap:n lapsista.
Miksi sitä on niin vaikea myöntää että, kasvatuksenne eivät ole tuottaneet tulosta. Hankkikaa apua, älkääkä ummistako silmiä! Ehkä teidänkin lapsistanne sitten joskus tulee edes jotenkuten mallikelpoisia kansalaisia, ja heistä voisi jopa pitää.
vittuillen, niin sitten ap vetää palkokasvin nenään. Hyvin kuvaavaa. Eli hän saa arvostella muiden lapsia, muut eivät saa arvostella hänen lapsiaan, niinkö?
itsekin aloitat täällä samanlaisen ketjun: " en kestä naapurin Samia, heitti hiekkaa mun rinsessani päälle" !
Silti jaksat jauhaa ja moralisoida! Älä kommentoi, se on parhaaksi nyt sinulle ja lapsellesi.
" ystävä" saattaa tarkoittaa sitä että hän voi olla ystävä joka on pakko tuntea syystä tai toisesta ja mistä tiedät että se on kutsuttu kylään, jos vaikka itse onkin ängennyt kylään? Huomaa et olet raskaana kun vaivaat päätäsi olemattomilla jutuilla. Öitä.
Minulla on " ystävä" joka on pakko tuntea. Lyhyesti: hän on exäni joku mikä lie kaveri josta en alkujaankaan tykännyt mutten viitsinyt olla ilkeäkään, nyttemmin asuu ihan meidän lähellä ja aina tuputtamassa oven takan milloin mitäkin leivonnaisia ja tulossa lastensa kanssa kylään ilmoittamatta ja on sitten niin rasittava että huh huh! Sellainen saattaapi olla myös tuo ap: " ystävä" . Mutta älkää ymmärtäkö vain tätä tarinaa ihan tahallaan!!!
Lapseni sai aivotärähdyksen ja ruman ruhjeen päähänsä tikkien lisäksi.
Mua voi haukkua idiootiksi ja kamalaksi akaksi, mutta silti mä en siitä lapsesta tykkää. Kyseessä on kuitenkin jo 7-vuotias lapsi, jonka luulis jo ymmärtävän mitä tapahtuu kun lyö toista isolla teräksisellä lapiolla! Mutta ei, pidän sitä lasta ilkeänä jälkeenjääneenä pentuna, jolla ei hissi vedä ihan ylös asti!
Eräs kauhuleffakin on (nimeä en muista) jossa pienet lapset tappaa erään perheen, ainakin kaksi aikuista, kiduttaa ja sitten tappaa, selitys teoilleen oli että " ne ei leikkiny meidän kanssa" ja tuo on elokuva tositarinasta. Että se siitä ettei lapsia saisi haukkua koska ne ovat vain iki-ihania pikku mussukoita... PYH!
Miten musta tuntuu että ap on ollut nukkumassa jo hyvän aikaa eikä hänellä ole hajuakaan, mitä ihme tyyppejä täällä kirjoittelee hänen lapsistaan.
inhota kenenkään lasta, mutta jokaisella tietenkin oma mielipide tässä elämässä.
Karseita jotkut saatanan ipanat!!