Suosittele hyvää hammaslääkäriä Espoossa. ov.
Mikään ikärasisti en ole, mutta kaipaan vähän vanhemman, kokeneemman (yksityisen) hammaslääkärin palvelua. Nuoremmanpuoleisista hammaslääkäreistä on kokemusta, mutta ovat olleet vähän liian innokkaita juurihoitamaan hampaita, jotka vielä saadaan kuntoon kunnon paikkauksella... Tästä kokemusta kolmen hampaan kohdalla, joissa hammas ensin paikattu ja ongelmia tullut (kauhea vihlonta jne), paikka on avattu uudelleen ja taas pistetty kiinni, ongelma jatkunut, ehdotus juurihoidosta (jonka jälkeen olen vaihtanut hammaslääkäriä). Tämän jälkeen vanhempi hammaslääkäri on paikannut hampaan onnistuneesti. Ongelmana on ollut se, että aina kun löydän hyvän hammaslääkärin, toiminta siirtyy kauemmas, olen itse muuttanut tms.
Joten, jos viitsit kertoa, kuka olisi taitava hammaslääkäri, kiitän ja kumarran vastauksestasi.
Kommentit (3)
Monta kertaa paikattu hampaani on nyt siis kunnossa ja kysymys eri hampaasta. Ajattelin vain, että jos olisi kokenut hammaslääkäri, saisi hän kenties hampaan varmemmin eka kerralla kuntoon eikä tarvitsisi noita paikan avauksia tehdä.
Jos jollakin muulla vielä kokemuksia, kuulisin mielelläni. :)
Hammashaltioissa olen ollut kahdella eri hammaslääkärillä, molemmat kokeneita ja vaikuttaneet tosi päteviltä ja esim. juurihoito meni tosi hyvin. Siihen nyt en osaa ottaa kantaa, löydätkö heistä sellaista joka erityisen rohkeasti lähtisi yrittämään paikkausta vielä 2 epäonnistuneen yrityksen jälkeen, koska itsekään en ole sellaista koskaan halunnut..