Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen rintapumppu kannattaa ostaa?

Vierailija
04.01.2008 |

Vai onko yleensä hyödyllinen? Tällaisia miettii tuleva äiti (laskettu aika tasan kuukauden päästä - jännittää)!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pumppasin tosi paljon

Vierailija
2/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistatko, minkä hintainen tuo on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aventin käsikäyttöinen oli ihan susi, mitän en saanut pumpattua.

Vierailija
4/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% naisista ei voi olla väärässä. Itse ne ostaisi mitään muuta kuin just tuon Aventin käsikäyttöisen. Hakkaa ihan kaikki muut 6-0. Kaikki sähköisetkin. Aikanaan ainakin Aventin hinta oli reilut 60¿.

Vierailija:

Aventin käsikäyttöinen oli ihan susi, mitän en saanut pumpattua.

Vierailija
5/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsekin kehun sitä! Olen mm. luovuttanut maitoa Aventilla. Hinta n. 60 euroa, mutta jälleenmyyntiarvokin on hyvä.

Vierailija
6/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli ennen synnytystä käsikäyttöinen ainu ja kun kova tarve oli pumpulle kotiin tullessa, ei koko pumppu pelittänytkään. Äkkiä netistä suositukset ja mies avent-ostoksille. oli ehdottomasti hintansa väärti.

Sitä en tiedä, kannattaako ostaa valmiiksi, ovathan ne kaupat auki synnytyksen jälkeenkin

2

Vierailija
7/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna kaupungilla katsella Aventia. Marketeissa (CM, Prisma...) näyttää olevan parhaiten Ainua. Onko se turha ostos?

Ap

Vierailija
8/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli onneksi vain lainassa kaverilta, en koskaan herunut pumpulle mitään (30 ml enempää puolen tunnin pumppauksella!) vaikka vauva oli täysimetyksellä.

Vierailija
9/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aventia on ainakin ennen myyty Citymarketissa sekä Stokkalla. Lisäksi ehkä Anttilassa ja lastentarvikeliikkeissä.

Vierailija
10/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainu on ok jos ei koskaan pumppaa muuta kuin ylimääräiset kiristykset rinnoista. Jos enemmän on tarvetta pumpata, Ainu on aika huono. En tiedä onko siitä tullut jo parempaa mallia, ainakin minun Ainun pumppuani piti pumpata kaksin käsin (toisin kuin Aventia), sain niskanikin kipeäksi eikä samalla voinut esim. lukea lehteä (tai surffata netissä ;o)

Lastentarvikkeessa on Tomme Tippee -pumppuja, se oli ainakin kuvassa pätevän näköinen. Kokemusta tai hintatietoja siitä ei minulla ole.

Vierailija
11/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain jo ennen synnytystä sellaisen ja tietysti kuvittelin, että se on ihan välttämättömyys. Mutta vielä en ole ainakaan tarvinnut kertaakaan! Samoin liivinsuojat on ollu vaan pölyttymässä. Maitoa multa tulee kyllä, mutta ei niin paljon että olis liivinsuojuksille tai pumpulle käyttöä.

Vierailija
12/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
13/13 |
04.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei kannata vielä ostaa kun et tiedä onko edes tarvetta.