Eri klinikoiden IVF onnistumisprosentit vaihtelee?!
Jos ymmärsin oikein, esim väestöliitossa IVF onnistuu 25% (lopulta syntyy lapsi) kun Diacorilla vastaava luku on yli 30%.
Voiko hoitotulos olla todellakin paikasta kiinni. Olisin kiinnostunut tietämään nämä onnistumis %. Olemme menossa yksityiselle hoitoon ja jo laskeskelen kuinka moneen hoitoon meillä on yksityisellä puolella edes varaa ja kuinka todennäköistä hoidon onnistuminen on ylipäätään.
Minulla pco ja kierto on saatu säännölliseksi metformiinilla, oviksenkin olen bongannut, mutta kaikesta huolimatta ei ole onistunut (5 metformiini kiertoa takana)
Kai se on hyväksyttävä, että vaikka alunperin minun pco:ni aiheuttamat epäsäännölliset kuukautiset oli lapsettomuuden syynä, näyttää tässä olevan muutakin ongelmaa, kun säännöllisellä kierrollakaan ei tärppää.
on tehty 3 x IUI (yksi rask= yksi km), 1 x IVM (josta yksi munasolu, eikä sekään hedelmöittynyt), ja sitä ennen clomit ym ym...
Kommentit (2)
että toinen ilmoittaisi hoidoilla raskauden alkamiset ja toinen onnistumisen niin, että elävä lapsi syntyy? Itse aikanani sain IVF:ssä onnistumisprosentiksi 40%. Eli enpä tiedä mistä prosentit johtuvat. Omasta IVF:stä aikaa jo 5v, onnistui tuolloin.